Lényeg a lényeg, amit mondtam már a legelején: Jó motorok, de csak akkor ha van sok pénzed, és nem sajnálod a motorra. Ha sok pénzem(nagyon sok pénzem) lesz, akkor második motornak lehet bepróbálok megint egy enduro/sm-ót.
Már most hiányzik a huligánkodás amiket játszi könnyen lehetett végrehajtani vele
Én 5000-6000/olajcsere ciklussal számoltam!Ha alapúl 6000km veszünk akkor nekem 6000/1 olajcsere neked viszont 6000/4 csere ami ügye 4x9100=36.400/6000km míg ez nekem 20.000/6000km
De tudok számolni ! 20 az a 19 de ha jól belegondolok 19eFt mert a brigéciol/motormosó folyadék 1Les és elég 3 alkalomra is tehát nem kell minden egyes olajcsere alkalmával megvenni!
Akkor az még kedvező is lenne nekem,mert a Kawánál 15.000+1500+2500+1000=19.000HUf tehát részletezve az összegek olaj+olajszűrő+légszűrőolaj+brigéciol ez egyenlő 19eFt-tal! Ez sem kevés hátha még ezt be kell szorozni 3mal !
Amit én használtam annak 3800 a literje (motorex), kell bele 1,3L (én 1.5öt raktam az 1kerekezés miatt) + 2db olajszűrő 1700/db.....
Ezek nem olcsók, viszont drágák. (jó, mondjuk ez KTM, a többit nemtudom, de nem lehet sokkal másabb...)
Nem voltál érthetetlen én vágom! De én az 1500km is keveslem akkor is! Én 10.000et simán megyek egy évben! Akkor az legalább 6-7 olajcsere 1500km-enként számolva! Az egy vagyon!
Majd Januárba eldöntöm, addig csak olvasgatok, tapasztalatokat szedek
Lényeg a lényeg, amit mondtam már a legelején: Jó motorok, de csak akkor ha van sok pénzed, és nem sajnálod a motorra. Ha sok pénzem(nagyon sok pénzem) lesz, akkor második motornak lehet bepróbálok megint egy enduro/sm-ót.
Már most hiányzik a huligánkodás amiket játszi könnyen lehetett végrehajtani vele
Te ugye 5000-6000re számoltál, én akkor ezt megszorozzam 3-al ? +Brigéciol
Ezek nem olcsók, viszont drágák. (jó, mondjuk ez KTM, a többit nemtudom, de nem lehet sokkal másabb...)