Na végre a fulladozás probléma megoldva. Valószinűleg csak összefolyt a karbikban a benzin és ez volt a gond. Egyszerűen csak elzártam a csapot, megvártam mig az egész rendszerből leürül a benya és leáll magától a motor. Aztán csapot rányitottam, pár másodperc kellett mire visszatöltődött és azóta megint szépen veszi a lapot.
Hali!
A gumi nyomással kapcsolatban tapasztalat, nekem elöl 2,5 hátul 2,9.
Mikor hátul kisebb a nyomi, engem kanyarban döntésnél belök a kanyar ívéről középre. Beszabehu, akkor tudom kicsi a nyomás.
De inkább nem várom meg, hogy a motor jelezze.
Pályára 03-05 -el kevesebbet javasolnak.
Pityu írtam, hogy annyi a gyárija, azzal nem kell foglalkozni, csak ha túrázgacc 2 személlyel! Azzal kanyarodni is veszélyes, ehhez nem értek, de szerintem lassabban is melexik, ill. 2,9S nyomással nem mernék már üzemmeleg gumival se nyelezni 2S-be' !
Elől 2.2 hátul 2.5 nekem is. Igaz már soxor fontolgattam hátra kevesebb kéne, mert az első két sebességben ha nyélgázt adok neki elkapar. Bár ennek lehet oka a 43kg-os testsúlyom is.
El sem hinnétek milyen rengeteget eszek.
A gumi nyomással kapcsolatban tapasztalat, nekem elöl 2,5 hátul 2,9.
Mikor hátul kisebb a nyomi, engem kanyarban döntésnél belök a kanyar ívéről középre. Beszabehu, akkor tudom kicsi a nyomás.
De inkább nem várom meg, hogy a motor jelezze.
Pályára 03-05 -el kevesebbet javasolnak.
Ird meg az email címed!
http://rapidshare.com/files/27...