Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a gond, hogy a gyári méret az 120/65-ös ...
Így a /70es gummával magasabb az eleje a motornak, amin még 65-ös gumival sincs sok súly, így a motor súlypontja nagyon hátul van, és nem fordul úgy, mint egy normál orrsúlyos sportmotor...
Halihó!
Break11!
Mi volt a gond a 120/70es gummával?
Féktávon félelmetes dolgokat művel. Rossz nézni. Talán 2X voltam vele fent a pályán életemben. Sajnos sosem láttam elég ideig.
Természetesen ez a kevésbé profikra vonatkozik
Pontosan erre vonatkozott az én hozzászólásom is. 600asok sokkal kezesebbek mint az ezresek, ergo kanyarban sokkal gyorsabb tudsz vele lenni, viszont ezerrel egyenesben vissza tudod hozni a lemaradást. Talmára kíváncsi lettem volna, bár szemre ugyan azt tudhatja mint aqua vagy brian...
Pályamotor. Nemtom pontosan mi van benne. Majd megkérdezem. Amúgy nehogy azt hidd, hogy a motorerő számít az én vagy ha jobban tetszik a Mi szintünkön. Brian ZX-6R-je 30Le gyengébb volt az én motoromnál és 60-al az Aquaé-nál. még is 1:58-at ment vele. Minél erősebb egy motor annál nehezebb vezetni. A Tizedessel az első 10 pályanapon a 2-es féktávnál nem tudtam akkora sebességet elérni mint a K4 750-el. Egyszerűen ha nyélgázt húztam rajta harmadikban kivitt a pálya bal szélére. Onnan meg nem szerencsés megkezdeni a 2-es kanyart. A 750-el mindig meg volt a 210 a Tizedessel meg csak 195-200.(óra szerint) Aztán belejöttem. Már amennyire.
2:00-át szériában tud bármelyik 2004-től gyártott sportmotor.
Talma a szemre széria (széria dob, gyári futómű) 1000RR-el 1:55-öt ment. Saját kezűleg mértem.
Hát igen, nem mindenki megy ezressel 1:57et
Faragott k6 az mit takar?
Aqua nagyon durva gixer 1000K7(200Le, öhlins meg kutyafasza), Almano faragott K6 750. Amúgy Aqua 2X-es GSX-R Klub kupa bajnok. Vagy 3X-os?
Almano milyen motorral ment? Aqua gixxer 1000?
Gyári beállítás, viszont 120/70es gumi elől
GPS-el és telemetriával mért valós! sebességek.
Szeva Zöldek!
Mi a helyzet? Break milyen futóműbeállítással mentél?

Perec! gondolom már nem aktuális az "életmentés", A dunakanyarban voltam, most értem csak haza.

Zoli! Melyiket vetted meg? Üdv a 636 tulajok között!
Várjuk az élménybeszámolót Muja!
Grat, bár szerintem a gátló fontosabb lett volna mint az idom.
Nyomoronc nem adta neki...
Nos, megvolt a 2. ringes napom is. (előző kicsivel több mint 1 éve sv650-nel volt.) Odaérkezve közölték, hogy várólistás vagyok (lévén hogy kocapályázó és picit megkésve regeltem ), de 18:05kor fel tudtam venni a jegyem 13k-ért és irányba is vettem a pályát. Első körömben döcögtem jobb-balra, és inkább bójának mondanám magam, akiket a többiek kerülgettek . 3-4. körömet úgy gondoltam lemérem, hogy mégis mennyit mehetek így nos, nem tetszett amit láttam: 2:44 volt. 23 perc után lementem pihenni. ddt-vel megbeszéltük, hogy valóban nem nyerő még mérni az időt . Visszamentem 2. menetre, és célom az ívek fürkészése volt, már-már kezdtem érezni az íveket, 1-2 motorost meg is előztem, de azért nagyobb %-ban előztek engem (rosszabb esetben jobbról-balról egyszerre ). Végén már úgy éreztem egész jól érzem az íveket, és célegyenesben is sikerült 240et mennem, így úgy döntöttem megint mérek picit.. Hát sokkal jobb nem lett, a legjobbam volt 2:34... Így ekkor végleg letettem a mérésről 7kor a mansel előtti egyenesben húztam 160-170nel, amikor is egy k1es 600as gixxer beelőzött, de látni lehetett rajta hogy picit rutintalan volt, akárcsak én, mert nem a megfelelő íveket használta, és előzése is bizonytalan volt. Szóval megelőzött, de tapadtam a seggébe, jött a balos kanyar, döntjük kb 140nel 10méterre lehettem mögötte a kanyarban mikor is elvesztette a tapadást és kicsúszott, a motor forgott és csúszott össze vissza a betonon, a srác meg pattogott keményen. Durva volt ilyen közelről látni egy esést... Este egyébként 4 esés volt ha jól tudom. Utóbbiért le is kellett jönni a pályáról. Egy szó mint száz, közel sem voltam elégedett sem magammal sem pedig a motorral. Érezhető volt rajtam, hogy nem húzom úgy ahogy kellene (valószínűleg még előző motorom tkzása bennem van) másrészt a ninja nem fordul úgy kanyarban ahogy azt kellene, ezért majd alátételezem a hátsó rugót, hogy több súly kerüljön az orrára.
7-én találkozunk!
Őket szeressük
Jójestét kívánok
FONTOS?FONTOS
01-es kawához pálya idomot hol? mennyibe lehet beszerezni ? Lehetőleg olyan kéne amibe belemegy az első lámpion.
köszi
Én majd jövőre szeretnék kimenni a Ringre és "belekostólni" egy kicsikét a pályázásba!
Na a mai napról. Szépen rendben időben kiértem a ringre. Az első menet második körében egy igen érdekes manővert hajtottam végre mikor is a -2-ből úgy jöttem ki, hogy külső szemlélő azt hihette a box-utcába készülök. Na onnan visszakanalaztam a mocit de sikerült addig súlyosbítanom a helyzetet, hogy a célrarát egy lemondó sóhajjal kiegyenesítettem. Szerencsémre közel-távol nem volt senki így még a sárga zászlót sem tették ki. Az egész menetben eléggé indiszponált voltam amire rátett még egy lapáttal a nagy meleg is. Egyszer a 2-es kanyarban körbe akartam motorozni egy emberkét de a repedésen megcsúszott kicsit a moci úgy, hogy megint beszartam. Mindenesetre 2:10.5 az összejött. A következő menetben semmi nem történ. 2:11,5. Uccsó mentre megjött Atesy és teszt célzattal odaadta a GPS-es mobilját. Kurva fasza kis készülék. Kajakra kirajzolta a pályát meg minden érdekes adatot. Volt pár hibája de a köridőt pár tizedes pontossággal mérte. (A transzpanderhez képest) Itt futottam is egy 2:10.8-at.
Sajna a moci a célegyenesben nagyon kapálódzott de fogalmam sincs miért. Sokszor a féktáv előtt 150m-el el kellett spórolnom a gázt. Talán elkopott a gumim. Dönteni még mindig nem tudok. Pontosítok. A lassú kanyarokban nem megy igazán. A gyors balosban többet térdeltem mint bárhol másutt.
Predatornak elszakadt a lánca de olcsón megúszta. Más érdekes dolog nem történt. Utána ottmaradtam a MERSZ-en haverkodni. Break11 barátunk hamar magáévá tette azon elképzelésemet miszerint ne hajszolja a köridőt. De majd Ő elmeséli.
Arra tényleg kicsit lyukacsos de azt vettem észre hogy egertől lilafüredig vegyes az út és azért töbségben van a jóút szerintem,csak az új úton vigyázni kell mert ahogy néztem itt ott a kanyarban van egy kis kavics.Remélem sokáig bírni fogja az az aszfalt,de igazán megcsinálhatták volna lilafüredig.
Csupa jó gép van a képen
http://www.kepesmotor.hu/lampa...

ez fejidomnak a naked-hez jó?