Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula a gépnek!Én is így voltam vele pár hete! El sem hittem hogy mit vettem!
sziasztok kawamániások! ha valakinek tudok segíteni zx6r, vagy zxr400 alkatrészekkel, szóljon! óccsó! 20/5334088
lajos.koves@hotmail.com címre át tudod küldeni vagy elküldelni erre a mail címre?! Az angol megvan nekem is azt leszedtem de mivel még most "tanulok" bele ebbe az egész szerelés témába jó lenne ha magyarul lenne meg! Előre is köszönöm!
Nincsen!
Neked?
Grat a géphez! Sportdob van rajta?
Most találtam meg a srácot a motorommal a zx-kupások között.
2008.04.06 17-helyezett.
Többször 2008-ban nem indult.
Nem vagdosnám, inkább tényleg kellene valaki....
lámpát bele, és szépen lassan kigurulhatsz vele... vagy keres vkit aki mellé felférsz a futóra...

LX
Örömömben sírok!
Faszom, beborult az ég.... ,
Mi a faszt akarnak ezek a felhők? ,
Köszönöm!
Jó gazdája leszek az biztosis.

Versenyidom az van.
Futóm nincsen, hogy kijussak...
Mondjuk nincsen messze a h-ring, max 15km...
Ne síjjá,örüljél!
Gratula! Azért csak ésszel! Élvezd a motort, de maradj életben...
Sok balesetmentes kilómétert, és jó szórakozást.. Vidd ki a ringre.. ott él igazán.. Bár oda azért dobj fel egy versenyidomot...

LX
Nem!
98-2002-ig azonos a váz, neked csak ezek jók!
Miiiiiiiiiiii?
Biztos,hogy nem.
Nem tudom ezt alátámasztani semmilyen érvvel,ennek ellenére biztos vagyok benne,hogy nem azonos a két motor váza!
lenne 1 nagyon fontos kérdésem! a 96os 900as váza megeggyezik a 2000es 6-oséval?
Először iwiw-re kell feltennem!
Könnyes a szemem mikor belegondolok mim van..
Látod bazzeg? sírok!
, , , , , , , !
Jáó van Ecccsssséééém má mink izs skubiznáááánk
Baszottul jó a futóműve
Egyszerűen nem térek magamhoz.
Hazaértem a géppel, leültem mellé és néztem.....
Bzzzzzzzssss
Na strácok..
Engem többé ne keressetek.
Csíra hatszázasok! Pfff....


Íme: A motor tényleg majdnem abszolúlt karcmentes, a hasidom jobb oldalán alul lehet látni, hogy valami végighorzsolta, de nem vészes, alig észrevehető. A futóműve elképesztően jó, a gumikba fújni kellett, meg vissza kellene emelni, mert a srác akitől vettem jóval alacsonyabb és szerintem hozzá volt engedve a motor. A lényeg, hogy igencsak behajlított térdel ülök rajta. a fékek iszonyúan fognak, két ujjal fékezek ha nagyot kell fékezni, akkor is.
Alsó tartományban is nagy ereje van, a 98 4-6 ezernél igazából gyorsulni nem tudott. Szerintem a láncszett lassan kuka, mert amikor motorfék nélkül gurulok a sebességemtől függően ütemesen bizsereg a motor(lehet csak túl feszes, ma elsőnek lazítok rajta). Az egyest 15-ből egyszer nem akarja, a kuplungot elengedem, újra behúzom és utána rögtön veszi. Az üreset sosem kell keresgélni. Sebességeket nem dobál ki, sehol nem akad meg a teljesítménye gyorsításkor. A csajommal ketten nagyobbakat gyorsítunk, mint a 98-on egyedül. Szélvédelem 135-145-ig megfelelő, felette katasztrófális. Az utasnak egy kínpad a gép, de nem neki vettük! Mellesleg óriási köszönet sárkánytappancsnak a segítségéért!

Egyenlőre még ismerkedünk egymással. Más motoron szinte előről kell kezdeni a motorozást. Ez nem olyan mint átülni skodából ladába. Leggyorsabban 230-at mentem, szédületes hogy feltolt.

Képet majd teszek fel.
Hali.Hát én most nem nagyon tudok szabadulni,itthon voltam egy hónapot .Nyaralás meg ez amaz... .Muszáj melózni is kicsit .Ismerősökkel mentek,vagy még csak tervezés folyik?
nekem megvan a magyar HÁLA perecnek ha kell tudom küldeni msnen
sztem csak angolban adtak ki ilyeneket.
de ha kell segítek az angolban csak mond mi kell, és honnan.
Valaki megtudja nekem mondani hogy a magyar nyelvu service manual keszult a 2003-as szeriakhoz. Attol tartok csak angol lesz
GO mennyibe passzolnád nekem le a füst színű plexid?