Köszi! Ez az első saját motorom, ennek megfelelően még soha nem használtam zsír új gumikat... Egyébként az alapokkal kapcsolatban:
Az okosok azt mondják (írják), hogy a gumi 1-5km alatt éri el normál körülmények között az üzemi hőfokot, vagyis akkor kezd el tapadni... Namármost. Ha én olyan helyről indulok, ami egy 3 km-es egyenessel kezdődik, akkor bízhatok abban, hogy az első kanyarban már a gumi oldala is meleg? Bocs a fasz kérdésekért, de jobb nektek válaszoni, mint elveszteni egy felettébb szimpatikus fórumtársat az információ hiánya miatt...
Újabb hülye kérdés....
Megrendeltem az új gumikat (Dunlop Qualifier II.) és olyan a szitu, hogy a csere után azonnal el kellene indulnom egy 5-600 km-es túrára. Namármost. Nem bánnám, ha az a bizonyos formaleválasztó réteg hamarabb eltűnne a dánlopokról, mondhatni azonnal...Van valami paraszti technika, aminek a segítségével nem kell óvatoskodnom az első 100-150km-en? Mittomén: smirgli, vizes rongy....
munkanélküliként egy rakás dologra van ideje az embernek... ma tudtam egy kicsit fényképezgetni... szerencsére nem ebbôl kell megélnem, mert éhenhalnék Képek
én befejeztem külsőleg.....még az ülések lesznek megbolondítva egy kicsit. most már megpróbálok a blokkra koncentrálni, 24ezres nagy szerviz, egyéb +lovak keresése
igen tudom...berakni is elég, nemhogy kiessen :D
a régit hol vágtad? én meghagytam még a két csavart ami felfogatja a váznyúlványra, így a biztosíték, relék, stb azok az eredeti helyen maradtak.
Én a régi undertail oldaltartójára raktam a lámpa tartóját!
A farokidom full összefogja igazából nem is kéne ott lent sem megfogatni, mert úgy is nagyon stabilan áll! elhagyni nem fogod
2010.08....
Az okosok azt mondják (írják), hogy a gumi 1-5km alatt éri el normál körülmények között az üzemi hőfokot, vagyis akkor kezd el tapadni... Namármost. Ha én olyan helyről indulok, ami egy 3 km-es egyenessel kezdődik, akkor bízhatok abban, hogy az első kanyarban már a gumi oldala is meleg? Bocs a fasz kérdésekért, de jobb nektek válaszoni, mint elveszteni egy felettébb szimpatikus fórumtársat az információ hiánya miatt...
Engem lehet érdekelne. Küldj már egy pár képet és/vagy linket róla az e-mailemre: matus.adam@freemail.hu
Köszi.
Megrendeltem az új gumikat (Dunlop Qualifier II.) és olyan a szitu, hogy a csere után azonnal el kellene indulnom egy 5-600 km-es túrára. Namármost. Nem bánnám, ha az a bizonyos formaleválasztó réteg hamarabb eltűnne a dánlopokról, mondhatni azonnal...Van valami paraszti technika, aminek a segítségével nem kell óvatoskodnom az első 100-150km-en? Mittomén: smirgli, vizes rongy....
Kawa zx-636-ra 05-06-ra Mátrix titán kormányteló eladó!
06-20-9-248-425
Kellene egy kis segítség, pontosabban 2005ös 636ra egy féktárcsa első.
Köszi előre is
Geci jól sikerültek a grafitis fotók (mentve)
Képek
mogyorósi motoros találkozón lekapták a gépet..meg a bátyámét
ennyit megérdemelt dizájnilag sokkal szebb lett!
Az enyének már csak egy fényezés kell! Majd télen ha meglesz addig!
a régit hol vágtad? én meghagytam még a két csavart ami felfogatja a váznyúlványra, így a biztosíték, relék, stb azok az eredeti helyen maradtak.
a bátyám egy meglazult idom miatt törte össze magát 2 éve
De majd Ago mester talán...
A farokidom full összefogja igazából nem is kéne ott lent sem megfogatni, mert úgy is nagyon stabilan áll! elhagyni nem fogod