Köszi! Abban sem voltam biztos, hogy első keréken méri az értékeket...Így legalább valami pici visszajön a gyári csalásból.. Agóhoz amúgy is mennem kéne, nekem valamiért kell az a fokozatkijelző...
a km órával már a 10-11 százalékos csalással alapból gondjaid vannak (és ez a futásteljesítményre is igaz...) speedohealer megoldja... ha itthon leszel, Ago bepattint egyet kemény 16 ropiért...
Basszus ezzel most lehet, hogy komplett hülyét csinálok magamból, de megkérdezem:
- ha a gyári 65-ös helyett 70-es gumit pattintok fel, akkor a km órával lesz valami teendőm? Lelkem bringás fele ezt sugallja...
Köszi! De mivel magasabb a hetvenes gumi, gondolom nagyobb az oldalfelülete, így talán stabilabb kanyarban? ...nem mintha a 65-össel elmenne az eleje...
Kurva nehezen talalok 120/65-os elso gumit... Balek kerdes: /70-es mehet? Ha igen, mi fog valtozni (azon kivul, hogy par millivel magasabb lesz az eleje)? Van olyan dolog egyebkent, amit gumicserenel (9000km) erdemes meg megnezetni, ha mar ugyis kint van a kerek? Koszi!
Ja és szerintem itt a sportmotoron én nyerném a legtöbb megtett kilométerekért járó díjat ha lenne ilyen verseny kemény 1500km-et tettem meg idén úgyhogy NE szójatok be oké .
Küldj egy számot zdobrotka@citromail.hu