Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Doberdón szakadt mikor írtam legutoljára most már csendesedett.
Egyébkét hozzáteszem, nekem is nagyon komolyan dolgozott a gép pénteken.
Most én is szerelmes vagyok.
nálam nem esik az eső, pedig én is Debrecenben vagyok.
Kinek van undertail? Mennyi volt?
néhány képet nemtudna felpasszítani nekem?
Most néztem ki egyet. 13e Ft, festeni kell. Az reális ár?
Ok főnök.
Ahogy mondtam egyébként se lenne szívem megválni most tőle. Megvárom mire a 30e. km is belemegy aztán.
Ne rontsd az üzletem!
----szakad az eső
Szép reggelt Ződek
kész a kawád? mennyiben volt a múltkori hajtókaros dolog?
Szkrács ha motort akarsz venni itt az enyimé.
ócón megszámítom neked!
már kinéztem az utódot csak nincs nagyon szívem ezt eladni, annyira hozzám nőtt.
"Ha már nem lehet beállítani a feszességét a szakaszos nyúlás miatt ill. nagyon cápafogas a lánckerék akkor kell."
Szakaszos nyúlás= amikor nem egyenletesen nyúlik a lánc. (Mondjuk nekem még sosem nyúlt egyenletesen). Érzed, hogy nagyon csapkod, beállítod a láncfeszességet tökéletesre (2cm-es lógás). Eltolod a motor fél méterre és a lánc pattanásig feszül mert ott nincs megnyúlva. Eltolod még fél métert a motort és a láncnak 8centis lógása van. Na ekkor már igen csak csere érett.
A cápafogat nem magyarázom meg jobban.
Szép Napot!

Ahan,lánc-lánckerék a téma!Mikor esedékes egy láncot+lánckereket cserélni?Miről lehet észrevenni vagy mi a jelei,hogy cserére szorulnak?
Az egy jó moci. Milyen évjáratot?
ZX10R
Mit szeretnél venni helyette?
Ja.
A650 már a lenyomott ár.
70000-ról indultam.
Túraguminak ott a Michelin Pilot Road 2!
Vízestapadása kiemelkedő!
Utcára és túrázásra kiváló! 2CT tehát kétkomponensű!
Lánc-lánckerék állapot szerinti dolog. 25-30000km el kell mennie. Ha már nem lehet beállítani a feszességét a szakaszos nyúlás miatt ill. nagyon cápafogas a lánckerék akkor kell. De amúgy meg illik őket egyszerre cserélni. Túragumikhoz nem értek. A Metzeler M3 elég jó volt.
Szevasztok! Új vagyok itt - és picit kezdő is - ezért lenne pár blőd kérdésem...
Szal ma lettem boldog tulajdonosa egy 2005-ös 636-nak.
Elvileg megkímélt darab, túrázásra használták és 9e km van benne..
Nekem hasonlóképp nincs nagy vehemenciám köridőket javítgatni, de a formába beleszerettem és megvettem, bár tudom ezt később (lásd 190cm/100kg többnyire Oslo-Budapest távon) bánni fogom...
Első kérdésem az lenne, hogy valóban szolíd használat mellet mikor javasolt a gyári lánc/lánckerék cseréje? (A gépen minden gyári leszámítva a fehér első indexeket...)
A másik dolog az lenne, hogy van van ilyen kaliberű (balek ) rájder közületek, akkor milyen és mekkora gumi javasolt túra/sporttúra célokra többnyire nedves aszfalton (lásd: Norvégia)?
Köszi.
Hohóó már 630-am van rá. Nemsoká meglesz a 650 is, igaz még át is kéne iratni. Nem sűrgős, kb 2 hetet kibirok motor nélkül, mielőtt idegbeteggé válnék. Addig tünetmentes vagyok.
Milyen eladó vagy Te vaze? 700 osztán ha jól viselkedik elengedsz 50-et és te leszel a jó fej. Én így csinálnám.
Mennyire sűrgős neked ez a motorvásárlás?
Meg különben is, 620-ért eladtad a tiéd, 650-ért viheted az enyémet.
Most vágott slick-ek vannak rajta és tolom le a perecet!
Meg kellene nézned.
Sziasztok nagyon jó volt tegnap a motorozás a Ringen....jók a képek nem tudom ki csinálta....de köszönöm..... elöl vagyok a ragasztott lámpával...
Messzifődön.......Hajdú-Biharban Kabán. Püspökladány és Hajdúszoboszló között. Szomszédban lakik Kawadeni.