"Ha már nem lehet beállítani a feszességét a szakaszos nyúlás miatt ill. nagyon cápafogas a lánckerék akkor kell."
Szakaszos nyúlás= amikor nem egyenletesen nyúlik a lánc. (Mondjuk nekem még sosem nyúlt egyenletesen). Érzed, hogy nagyon csapkod, beállítod a láncfeszességet tökéletesre (2cm-es lógás). Eltolod a motor fél méterre és a lánc pattanásig feszül mert ott nincs megnyúlva. Eltolod még fél métert a motort és a láncnak 8centis lógása van. Na ekkor már igen csak csere érett.
A cápafogat nem magyarázom meg jobban.
Lánc-lánckerék állapot szerinti dolog. 25-30000km el kell mennie. Ha már nem lehet beállítani a feszességét a szakaszos nyúlás miatt ill. nagyon cápafogas a lánckerék akkor kell. De amúgy meg illik őket egyszerre cserélni. Túragumikhoz nem értek. A Metzeler M3 elég jó volt.
Szevasztok! Új vagyok itt - és picit kezdő is - ezért lenne pár blőd kérdésem...
Szal ma lettem boldog tulajdonosa egy 2005-ös 636-nak.
Elvileg megkímélt darab, túrázásra használták és 9e km van benne..
Nekem hasonlóképp nincs nagy vehemenciám köridőket javítgatni, de a formába beleszerettem és megvettem, bár tudom ezt később (lásd 190cm/100kg többnyire Oslo-Budapest távon) bánni fogom...
Első kérdésem az lenne, hogy valóban szolíd használat mellet mikor javasolt a gyári lánc/lánckerék cseréje? (A gépen minden gyári leszámítva a fehér első indexeket...)
A másik dolog az lenne, hogy van van ilyen kaliberű (balek ) rájder közületek, akkor milyen és mekkora gumi javasolt túra/sporttúra célokra többnyire nedves aszfalton (lásd: Norvégia)?
Köszi.
Hohóó már 630-am van rá. Nemsoká meglesz a 650 is, igaz még át is kéne iratni. Nem sűrgős, kb 2 hetet kibirok motor nélkül, mielőtt idegbeteggé válnék. Addig tünetmentes vagyok.
Mennyire sűrgős neked ez a motorvásárlás?
Meg különben is, 620-ért eladtad a tiéd, 650-ért viheted az enyémet.
Most vágott slick-ek vannak rajta és tolom le a perecet!
Meg kellene nézned.
Most én is szerelmes vagyok.
néhány képet nemtudna felpasszítani nekem?
Most néztem ki egyet. 13e Ft, festeni kell. Az reális ár?
Ahogy mondtam egyébként se lenne szívem megválni most tőle. Megvárom mire a 30e. km is belemegy aztán.
ócón megszámítom neked!
már kinéztem az utódot csak nincs nagyon szívem ezt eladni, annyira hozzám nőtt.
Szakaszos nyúlás= amikor nem egyenletesen nyúlik a lánc. (Mondjuk nekem még sosem nyúlt egyenletesen). Érzed, hogy nagyon csapkod, beállítod a láncfeszességet tökéletesre (2cm-es lógás). Eltolod a motor fél méterre és a lánc pattanásig feszül mert ott nincs megnyúlva. Eltolod még fél métert a motort és a láncnak 8centis lógása van. Na ekkor már igen csak csere érett.
A cápafogat nem magyarázom meg jobban.
Ahan,lánc-lánckerék a téma!Mikor esedékes egy láncot+lánckereket cserélni?Miről lehet észrevenni vagy mi a jelei,hogy cserére szorulnak?
70000-ról indultam.
Vízestapadása kiemelkedő!
Utcára és túrázásra kiváló! 2CT tehát kétkomponensű!
Szal ma lettem boldog tulajdonosa egy 2005-ös 636-nak.
Elvileg megkímélt darab, túrázásra használták és 9e km van benne..
Nekem hasonlóképp nincs nagy vehemenciám köridőket javítgatni, de a formába beleszerettem és megvettem, bár tudom ezt később (lásd 190cm/100kg többnyire Oslo-Budapest távon) bánni fogom...
Első kérdésem az lenne, hogy valóban szolíd használat mellet mikor javasolt a gyári lánc/lánckerék cseréje? (A gépen minden gyári leszámítva a fehér első indexeket...)
A másik dolog az lenne, hogy van van ilyen kaliberű (balek ) rájder közületek, akkor milyen és mekkora gumi javasolt túra/sporttúra célokra többnyire nedves aszfalton (lásd: Norvégia)?
Köszi.
Meg különben is, 620-ért eladtad a tiéd, 650-ért viheted az enyémet.
Most vágott slick-ek vannak rajta és tolom le a perecet!
Meg kellene nézned.