Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem jó hir. Lett valami bajod? Gyönci mocidnak?
ddt500 már 2 nappal ezelőtt eldobta a vasat a ringen úgy, hogy a tolás most szünetel egy-két hétig.
Fogadni merek,hogy ddt500 meg Mujahedin és persze Crazy már tólják a pályán.. rég hallottam felőlük.
Semmi baj. oksi
szkráccs mentem a mocival 250-et de elfelejtettem neked megnézni a ford.mérőt bocsi . Majd legközelebb oké ,
Ha elkopik én is gyári méretűt teszek rá tuti.
Ja pont arra gondoltam, hogy nagyon behuzza a szélét! Nekem 2mm-er marad rajt utcán 190-el! Átlag döntés meg 1centi! Többet nem rakok rá ilyen nagyot csak a gyári méretet
Nahát igen kinek a pap kinek a papné
Azért mondom, mert nekem a 7100 vált be csupán csak azért de haverom 5100 -ra esküszik kinek mi.
Oké Pityu. , , , ,
Nemtudom. Igy vettem végülis nem én tettem rá. Ma elég mélyeket döntöttem, nagyon fasza volt a tapadás is. Egyik netes oldalon azt olvastam, hogy ha valaki sportosan szeret közlekedni akkor érdemesebb nagyobb gumit föltenni, mert a teljesitményt jobban leadja az aszfaltra. Viszont a nagyobb súrlódási erő miatt csökken a teljesitmény. Ha meg valaki túrázgat, semmi vadulás akkor ajánlott mindenképpen a gyári méretű gumi. Nekem ezzel a két számmal nagyobbal annyi a gondom, hogy rohadtúl felvan kunkorodva a két oldala.
Hát a szerelőm szerint elég az 5100-es mert úgy se pályázok meg nem megyek fojamatosan 200 felett

Szerintem annyival nem rosszab az 5100,attól sem kopik jobban a motor belseje.

MOTUL 5100 4T 10W40
TECHNOSZINTETIKUS, ÉSZTERBÁZISÚ
4 ÜTEMÛ MOTORKERÉKPÁROK KENÕANYAGA
ALKALMAZÁS:
4 ütemû Euro 2 és 3 emissziós követelményeknek megfelelõ sport,- túra,- enduro,- trial…
stb. motorok kenõolaja. Egyaránt használható integrált vagy anélküli sebességváltóhoz,
száraz vagy nedves kuplunghoz, katalizátoros és levegõ injektoros kipufogó rendszerekhez.
Egyéb alkalmazás: katalizátor nélküli utcai motorok, robogók, ATV, mopedek .
TELJESÍTMÉNY:
SZABVÁNYOK: API SL/SJ/SH/SG
AJÁNLÁS: JASO MA Nº M033MOT055
A Technoszintetikus technológia az észter bázisnak köszönhetõen megerõsíti az olaj
kopásgátló tulajdonságát, megnöveli a sebességváltó védelmét és élettartamát. Magas
hõmérsékleten is megmarad az olajfilm.
Az olaj alacsony foszfor,- és kéntartalma miatt a katalizátorral szerelt motoroknál megfelel a
legutolsó emissziós elõírásoknak.
A JASO MA minõsítés garantálja a kuplung tökéletes mûködését, a könnyû sebességváltást.
ALKALMAZÁSI TANÁCSOK:
Olajcsere: a motor kezelési utasításának elõírásai, illetve az Ön saját alkalmazása szerint.
Keverhetõ szintetikus vagy ásványi olajokkal.


MOTUL 7100 4T 10W40
100 % SZINTETIKUS ÉSZTER TECHNOLÓGIA
MAGAS TELJESÍTMÉNYÛ, 4 ÜTEMÛ MOTORKERÉKPÁROK KENÕANYAGA
ALKALMAZÁS:
Nagyteljesítményû 4 ütemû Euro 2 és 3 emissziós követelményeknek megfelelõ sport,- túra,-
enduro,- trial… stb. motorok kenõolaja. Egyaránt használható integrált vagy anélküli
sebességváltóhoz, száraz vagy nedves kuplunghoz, katalizátoros és levegõ injektoros
kipufogó rendszerekhez.
Egyéb alkalmazás: katalizátor nélküli utcai motorok, robogók, ATV, mopedek .
TELJESÍTMÉNY:
SZABVÁNYOK: API SL/SJ/SH/SG
AJÁNLÁS: JASO MA Nº M033MOT052
Az Észter Technológia eredményeképpen az olaj rendkívüli kenõhatása minimálisra
csökkenti a belsõ súrlódási veszteséget és megnöveli a teljesítményt.
Észter bázisának és kopásgátló adalékának köszönhetõen megnövekszik az olajfilm nyírási
ellenállása, javul a motor és a sebességváltó védelme, élettartama.
A 100% szintetikus olaj megnöveli az olajfilm ellenállását még magas hõmérsékleten és
fordulatszámon is.
Az olaj alacsony foszfor,- és kéntartalma miatt a katalizátorral szerelt motoroknál megfelel a
legutolsó emissziós elõírásoknak.
A JASO MA minõsítés garantálja a könnyû, tökéletes sebességváltást visszakapcsoláskor,
gyorsításkor és teljes gázadás esetén.
ALKALMAZÁSI TANÁCSOK:
Olajcsere: a motor kezelési utasításának elõírásai, illetve az Ön saját alkalmazása szerint.
Keverhetõ szintetikus vagy ásványi olajokkal.
Szkrácsa azért a 2 számal nagyobb gumi elég meredek rajt! Vagy nem?
Igaz, mert az előbb megnéztem direkt ,
Go aTiédre 180/55 kell
Nézd meg a felnid bal oladán a villákat! Rávan irva hogy 5.5
6.0-s ra kell a 190!
Én Motul 7100 10w40-et használok és szerintem jobban jársz a motullal, mert nekem is a Kawás szerelő és egy másik szerelő is a motult ajánlotta igaz az 5100-st mert az olcsobb de azért én megtisztelem a mocit a számomra jobb olajjal .
Had kérdezzek valamit én már évek óta motul olajat használok az 5100 10w40-et mint már írtam,kérdeztem az egyik autó szerelő haveromat hogy nem e tud motorhoz szerezni olcsón olajat ő azt mondta hogy ő castrol olajjal foglalkozik és tud de csak castrolt szerezni,és azt mondta hogy a castrol olajak ezerszer jobbak mint a motul meg a motul az nem ér egy fikarcnyit se.A castrol tényleg jobb lenne,igazság szerint én jobban hiszek a szerelőmnek aki azt mondja hogy a motul bőven jó nekem.
Nem kell kpm-hez vinni. A gumi méretét csak fel szokták írni, viszont E betűt keresnek benne.
nekem a gumába nem kötöttek bele....190es van fent hátul
csak a fékemet szapulták a köcsögök..utána meg ment a ködösítés...mind1,pénteken máshová viszem
Hát rohadt kíváncsi vagyok,hogy mit találnak ki tuti hogy belekötnek valamibe amilyen pekhem van . De azért elviszem próba vizsgára aztán majd kiderül .
Heló
Tiednek a gyári méretű hátsója tuti 180-as.
Na akkor enyémbe hogy belekötnének, gyárilag 160-as lenne, helyette van rajta 180-as.
Szevasztok srácok
Meg van az új rucim , ,

A Kpm-es témához hozzászolnék inkább kérdezek jó? Tényleg belekötnek a gumma méretbe ,mert ha jól tudom akkor 170-es van gyárilag rajta nekem meg 180-as van fenn most akkor azt mondjátok,hogy vegyek 170-est . Csak azért kérdem ,mert most 17.-én viszem vizsgáztatni.
nah bumm bocs , rohadtul nem mindegy, mit irsz, mert egyből megvan a félreértés, nem mindha kötözküdni akartam volna de elég viccesen hangzott