Vidd be egy darabját a motornak/kéket persze/ a festékboltba,és az alapján meg kell hogy tudják csinálni.Bár százas szinte biztos nem lesz!De szerintem nincs más mód erre a dologra!
S.O.S. segítség kellene! Van egy 2004-es Zx636R-em. A gyári színkódja: KHI 235 Candy Thunder Blue. Beszéltem jó pár festék boltal, ez a Kawa hivatalos színkódja, és az ilyen festékkeverő rendszerekben nincs benne. Nem tud nekem valaki segíteni, hogy hol lehetne hozzá festéket kevertetni? A hátsó idom eltörött(hideg, vizes aszfalton NE vagánykodj) most van műanyagosnál, és csütörtökön menne a fényezőhöz, de ő nem vállal rá garit, hogy ugyan olyan színű lesz.
Helló!Szerintem nem biztos,hogy azt a bowdent át kell vezetni azon a tartón!Lehet,hogy úgy elfordított kormánynál szorulna,azért nincs átfűzve rajta.De egy tipustársadat kérd meg,hogy nézze meg az övén,az a biztos.
Nézd meg lehet egy csavar fogja azt a kábel-bovden tartót, azt ha leszeded vissza is akaszthatod, vagy pedig felül ha kiakasztod akkor beletudod húzni a bovdent és nem kell bontani semmit csak a bovdent.
Ma megyek be a kawa szalonba, vagyis inkább a műhelybe csinálni a másik mocc-t, és akkor megkérdezem neked hogy hogy megy az Ak-s papíroztatás.
Fű alatt azért nem jó megoldani ezt mert lehet annyit fizetsz zsebre meg össze vissza, amiből legálisan simán kijön és nincs rizikó!
Had kérdezzek valamit nemrég vettem észre hogy van egy ilyen fém keret ami befogja például a kuplung bowdent meg még két vezetéket,é a kuplung bowden nincs áthúzva benne hanem csak úgy szabadon van.Kicsit bel dörzsölt a fejidomba a kuplung bowden,vissza lehet e fogatni ebbe a keretbe bontás nélkül?
'Viko76" nézd meg a gépem úgy kell rendszámot felrakni
egyébként gyári sárvédő hosszabbítós valami vagy te akarsz rá csinálni vagy van valami kis fém konzolos dolog?
Crazy néztem videót a moccról, huh bazdmeg az a hang iszonyat szép, honnan jutottál olyan Yoshi triovalhoz (short?:O) vagy az nem rávaló csak át lett alakítva?
Szevasutok
Én úgy csináltam az A-t,hogy bementem mondom nagymociról kéne jogsi 23 vagyok oszt ennyi . Leraktam és kész. Elötte én kb 8 évig jogsi nélkül furikáztam és mikor kb 1 éves lett a jogsi akkor büntetett meg a zsernyák... bukó+minden nélkül komárral fasza volt .
tavaly csináltam egy Ak-t hogy egyáltalán legyen valami jogsim. anno a 919-el bejártam fél Magyarországot jogsi, rendszám nélkül. 1 hónapja álltam meg először rendőröknek, meg is büntettek, már volt rendszám, és Ak-s jogsi, de még mindig kevés 112 ló-hoz sajnos.
a1-et lerakod azt követő két éven bellül meg mehetsz A-ra! Utánna csak 1szer kell menni rutinra és 2szer városba és meg is van! Tehát már 18évessen meglehet az A-d! Aki csak simán elment A-ra annak pedig 21. életévét be kell töltenie!
Várom a segítséget
inter01@freemail.hu előre is köszönöm
Fű alatt azért nem jó megoldani ezt mert lehet annyit fizetsz zsebre meg össze vissza, amiből legálisan simán kijön és nincs rizikó!
egyébként gyári sárvédő hosszabbítós valami vagy te akarsz rá csinálni vagy van valami kis fém konzolos dolog?
Én is megnéztem, nagyon brutálisan szép a hangja
Grat. hozzá .
Menyibe volt a rendszer?
Valaki mesélje már el nekem mi a menete 1 rendszámtartó konzol felszerelésének zx6 2000-02.
Nem akarom összebarmolni
Köszi!
Csövi!
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Én úgy csináltam az A-t,hogy bementem mondom nagymociról kéne jogsi 23 vagyok oszt ennyi . Leraktam és kész. Elötte én kb 8 évig jogsi nélkül furikáztam és mikor kb 1 éves lett a jogsi akkor büntetett meg a zsernyák... bukó+minden nélkül komárral fasza volt .