Na viko.... Mondom a tutit.
Az általam kialakított rendszer lényege, hogy a tábla a teljes láthatatlanságba merül.
A megoldás, hogy a tábla nem felfele emelkedik, hanem a gumi irányába felcsukható. Vagyis teljesen a kerékdobba fordul.
A gyengesége, hogy a motoron menet közben hirtelen nem üzemeltethető, mivel egyenlőre nincsen automatizálva. De a mi kései, kem múlik.
Várj egy-két napot és nyomatom a képeket.
A nagyvas.hu-n vannak Prox hézagoló lapkák 360ft/db áron. A BikerWordsnél pedig 1490ft/db márkája nincs feltűntetve. Miért lehet ez a nagy árkülönbség? Abból a Prox márkájúból szerintetek megéri megrendelni? Mert bekéne ruházni 8db-ra, a kipufogó szelepeimnél pont határeset a hézag. Ja még annyi, hogy a bikerwordsnél konkrétan motortipuzshoz lehet választani, a másiknál pedig ömleszve van és ki kell választani a megfelelő méretet. Bikernél az átmérő: 7,5mm a Proxnál:7,48mm az átmérő.
Most jöttem nemrég kecskemétről hát bele keveredtem egy két ófúvásba de rögtön olvadt is egy szóval arra szar idő volt.
De legalább teljesült egy álmom,meg vettem a csizmát ami után áhítoztam
Istenem! Mindig összefacsarodik a szivem mint egy felmosórongy, mikor meglátom ezt a szép csilli-villi kawát. De örülnék én is egy ilyen pompás mocinak.
Egy kérés/kérdés!
Átalakítanám a gépem,és kérdezném,hogy a hátulját milyen formában lehetne 1 kicsit csinosabbá tenni?
Értem ezt a sárvédőre,és a rendszámtábla tartóra?
Persze a trafi ellen lenne az egész procedúra
Köszi a sok infót, jobban beleásom magam a témába. Az tuti, hogy vizuálisan nagyon szépek a yoshimura dobok, meg valahogy a logótól meg a feliratokból is zoralabbnak tűnik (tudom ez csak a marketing) Még úgyis eltelik egy pár hét mire odajutok, hogy meg tudom venni a dobot,addig van időm gyűjtögetni meg válogatni. Addig is ha valakinek van pro vagy kontra észrevétele akkor örömmel várom. Remélem az idő is kegyes lesz hozzánk, hogy személyesen is meghallgathassam néhányotok kidörgőjét :)
Pesten szépen süt a nap, maradjon ez így legalább dec. 15-ig
Furcsa.
Az általam kialakított rendszer lényege, hogy a tábla a teljes láthatatlanságba merül.
A megoldás, hogy a tábla nem felfele emelkedik, hanem a gumi irányába felcsukható. Vagyis teljesen a kerékdobba fordul.
A gyengesége, hogy a motoron menet közben hirtelen nem üzemeltethető, mivel egyenlőre nincsen automatizálva. De a mi kései, kem múlik.
Várj egy-két napot és nyomatom a képeket.
De legalább teljesült egy álmom,meg vettem a csizmát ami után áhítoztam
FONTOS!
Megtudja nekem mondani valaki,hogy az AGV GP PRO és az AGV Airtech plexik kompatibilisek egymással?Tehát jó egyik a másikra?
Itt a követendő példa!
gyári állapotról..
Rendszámtartó megoldások, kis index, stb. rámférne a kiokosítás, ki hogyan oldja meg
Valakinek eladó "L"-es protektoros kesztyűje olcsón nincs véletlenül? (fekete, szürke szinek előnyben) Köszi
Egy kérés/kérdés!
Átalakítanám a gépem,és kérdezném,hogy a hátulját milyen formában lehetne 1 kicsit csinosabbá tenni?
Értem ezt a sárvédőre,és a rendszámtábla tartóra?
Persze a trafi ellen lenne az egész procedúra
Köszi előre is!
Üdv........
Pesten szépen süt a nap, maradjon ez így legalább dec. 15-ig