Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem,hogy előfordul 120-kg -os ember a sport motoron
annak elmenne a kedve a mutatványtol,hamar kényelmetlennéválna a paci
Mé akarod szinterezni a felnieidet? összebaszta a gumis?
Srácok hol lehet a felniket szinterezni? meg menyit kostálhat az? utánna gondolom csapágyakat is cserélni kell!?
A 2000 körüli 600-ok 250-255 körül tudnak valós sebességet. Tök mindegy melyik. R6, Gixer, CBR. De ha 120kg vagy akkor kár csodálkoznod. A 600-ok minden jobban megéreznek.
én oktüber vége felé raktam le! Ilyen sazr időben elő nem veszem hogy megfagyak meg a motort sem teszem ki a hidegnek
kétszer inditottam el azóta az aksi kiszedve szóval szét nem megy az enyém!

Na vki nemtudja hol és menyiért tudnék beszerezni sportbetétet?
Olyan izgulós motoros vagyok,hogy tavaj szeptembervégén gurultam utoljára azóta egyszer volt be indítva,már szerintem az aksi is hazament
tökmindegy min nézed gps vagy sima óra alatt! nem gps szerint különböztetik meg a sebeséget hanem az óra szerint mert azt látja mindenki! gps csak pontosan mutatja meg!
Semennyi.
Viko-é is tol 270-et.
nemrég voltam megnézni egy sérült '00 ás zx6r-t a gazdája azt állította hogy 275öt ment vele.
én arra lennék kíváncsi hogy mennyi ebből a valós, gpsel lekellene mérni.
Az enyém lehet levan lustulva sőt biztos énsem nyeleztem neki,deaz előző gazdijasem.
De a mi régebbi kis zöldjeink soha nem mennek 270-körül.
4-ikbe 220-nál szablyoz 5-ikbe 240-245-nél, nem hiszem, hogy 6-ikba csodákraképes
Az enyém 260 két sör után.
enyém óra szerint ~270szerviz után, minden gyári!
nekem a gyárival ami katalizátor meg nem nyotott azzal mentem 260-at! Sajnos az új dobal még nemtudtam kiprobálni télen szereztem egy rendes embertől
Csőőőő, persze el néztem a képet.
A sport kipuf magába az szerintem dob a gépen.
Az enyém 230-körül vánszorgott a gyárival, a yosival mentem 250fölött egy picivel,de nem akartam tovább nyaggatni.
utolsó csavarig ismerem a gépet, főleg ezeket a 00-03 szériát szerencsére. a tunyingra visszatértve én az eredetí híve vagyok. ha valaki tuningolni akarja az énfajta ninjámat azt javaslom kezdje a sűrítéssel. hengerfejtömitésből egy kicsi le és már jobb is.
máté barátom már egy párszor szét akarta nekem húzni a gépet hogy hozzápiszkáljon de nem engedte, viszont ha valakit érdekel megadhatom a számát, és tud tippeket adni!
az a kép csak egy illusztáció vagy egy másik motoré, csak tudnak hozzá rendelni és küldeni!
szevaz Torpedo! Helyzet? Mocival mi a helyzet?
Amugy igen úgy a legjobb ja mindent cserélsz de akkor sportdobot se rakjál fel mert az sem ér semmit magába hanem rendszer kell! Magába is ér vmit sportbetét! Spanomnak pl 1000-el lejebbről indul el a gép mint eddig!
Te Atika ha szét szetted már a kawád ram air rendszerét akkor átláthatod hogy azt oda az életbe nemlehet beszerelni.
De lehet,hogy én nem látom jól, megnézem mégegyszer azt a képet
Ha sport légszűrőt teszel a moccba akkor dinojet kitt is kell bele,mert különben szartsem ér magába a sportlégszűrő,ha nincs hozzá lőve az üzem anyag+kipuf, de az neked van.
Összegzésül 3-fajta dolgnakkel össze smakkolnia
ez van odairva
"Új K&N sportlégszűrők eladók az alábbi tipusokhoz: Aprilia Mille, Buell 96-2001, CBR600F3, VTR1000 01-05, ZX6R 98-2003, VN800 96-2001, GSF400 91-94, GSF600 -99ig, Triumph Daytona 97-2001, R6 99-2002, XT600 93-, XV750-1100, Fiat Panda, Seicento stb.

Fémszálas légszűrők, csak tisztítani kell, cserélni SOHA..."
Az az életbe nem lessz jó motorba, az autóba való heee.
hát nem tudom.....éppen van otthon egy zsír új gyári, ami benne vaz az se rossz.....olyan valakit kellene megkérdezni aki utólag rakott bele.
K&N levegőszűrő

A K&N levegőszűrővel egyszerűen helyettesíthető a sorozatgyártott levegőszűrő. Nincs szükség hozzá semmiféle rendszerátalakításra. A karburátor beállítását, és a levegőszűrőházat sem kell átalakítani. A K&N levegőszűrőnek van a legoptimálisabb csatlakoztatása (40% nagyobb a légáteresztése mint a hagyomános szűrőknek), és gazdaságos (mosható, újrahasználható). A szűrőt akkor kell először kitisztítani, amikor 2-3 mm vastag piszokréteg rakódott a filterre. Ennél fogva a tisztítás csak 80.000 km utcai használat után szükséges.

Soha többé nem kell filtert cserélni, az olajálló szűrőanyag karbantartásmentes hosszú élettartamot biztosít. A K&N tartós levegőszűrő elősegíti a nagyobb teljesítményt, a jobb légáteresztő képesség révén.

Minden K&N levegőszűrőre 1.600.000 km, azaz 10éves garancia van (amelyik hamarabb bekövetkezik).


Ezt irják róla