A 2000 körüli 600-ok 250-255 körül tudnak valós sebességet. Tök mindegy melyik. R6, Gixer, CBR. De ha 120kg vagy akkor kár csodálkoznod. A 600-ok minden jobban megéreznek.
én oktüber vége felé raktam le! Ilyen sazr időben elő nem veszem hogy megfagyak meg a motort sem teszem ki a hidegnek
kétszer inditottam el azóta az aksi kiszedve szóval szét nem megy az enyém!
Na vki nemtudja hol és menyiért tudnék beszerezni sportbetétet?
tökmindegy min nézed gps vagy sima óra alatt! nem gps szerint különböztetik meg a sebeséget hanem az óra szerint mert azt látja mindenki! gps csak pontosan mutatja meg!
nemrég voltam megnézni egy sérült '00 ás zx6r-t a gazdája azt állította hogy 275öt ment vele.
én arra lennék kíváncsi hogy mennyi ebből a valós, gpsel lekellene mérni.
Az enyém lehet levan lustulva sőt biztos énsem nyeleztem neki,deaz előző gazdijasem.
De a mi régebbi kis zöldjeink soha nem mennek 270-körül.
4-ikbe 220-nál szablyoz 5-ikbe 240-245-nél, nem hiszem, hogy 6-ikba csodákraképes
Csőőőő, persze el néztem a képet.
A sport kipuf magába az szerintem dob a gépen.
Az enyém 230-körül vánszorgott a gyárival, a yosival mentem 250fölött egy picivel,de nem akartam tovább nyaggatni.
utolsó csavarig ismerem a gépet, főleg ezeket a 00-03 szériát szerencsére. a tunyingra visszatértve én az eredetí híve vagyok. ha valaki tuningolni akarja az énfajta ninjámat azt javaslom kezdje a sűrítéssel. hengerfejtömitésből egy kicsi le és már jobb is.
máté barátom már egy párszor szét akarta nekem húzni a gépet hogy hozzápiszkáljon de nem engedte, viszont ha valakit érdekel megadhatom a számát, és tud tippeket adni!
szevaz Torpedo! Helyzet? Mocival mi a helyzet?
Amugy igen úgy a legjobb ja mindent cserélsz de akkor sportdobot se rakjál fel mert az sem ér semmit magába hanem rendszer kell! Magába is ér vmit sportbetét! Spanomnak pl 1000-el lejebbről indul el a gép mint eddig!
Te Atika ha szét szetted már a kawád ram air rendszerét akkor átláthatod hogy azt oda az életbe nemlehet beszerelni.
De lehet,hogy én nem látom jól, megnézem mégegyszer azt a képet
Ha sport légszűrőt teszel a moccba akkor dinojet kitt is kell bele,mert különben szartsem ér magába a sportlégszűrő,ha nincs hozzá lőve az üzem anyag+kipuf, de az neked van.
Összegzésül 3-fajta dolgnakkel össze smakkolnia
A K&N levegőszűrővel egyszerűen helyettesíthető a sorozatgyártott levegőszűrő. Nincs szükség hozzá semmiféle rendszerátalakításra. A karburátor beállítását, és a levegőszűrőházat sem kell átalakítani. A K&N levegőszűrőnek van a legoptimálisabb csatlakoztatása (40% nagyobb a légáteresztése mint a hagyomános szűrőknek), és gazdaságos (mosható, újrahasználható). A szűrőt akkor kell először kitisztítani, amikor 2-3 mm vastag piszokréteg rakódott a filterre. Ennél fogva a tisztítás csak 80.000 km utcai használat után szükséges.
Soha többé nem kell filtert cserélni, az olajálló szűrőanyag karbantartásmentes hosszú élettartamot biztosít. A K&N tartós levegőszűrő elősegíti a nagyobb teljesítményt, a jobb légáteresztő képesség révén.
Minden K&N levegőszűrőre 1.600.000 km, azaz 10éves garancia van (amelyik hamarabb bekövetkezik).
annak elmenne a kedve a mutatványtol,hamar kényelmetlennéválna a paci