Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos már nem sokáig .
Miért mitől lesz modern egy motorkerékpár? Nyilván az újításoktól. Ennyi erővel vegyen mindenki GPZ-t. Nincs semmi baj a ZX-9R-el de zdobrotka jelenlegi helyzetében én nem azt vennék.
szevasztok
Mi a helyzet erre felé?
Látom zdobrotka már nem sokáig lesz itt a 6os topikba!
Maximálisan osztom a véleményét 9363-nak nagyon igaz.
Még én annyit hozzáfűznék,hogyha ezeknek a modern injektorosnak ha valami baja lessz egy mágneszelep stb..
akkor következik a tolás vagy futó.
drágán javítják meg csak kisérleteznek
A saját kilencesemet 2 év használat után annyiba számolták be a Z-be, mint amennyibe összesen volt nekem (átírás, szervíz stb.). A régin nyertem is...
Nem biztos hogy bukó a motor ha jó áron veszed és vigyázol rá, ill. magadnak szervizeled és egy olyan típust veszel (98-tól zx9) ami egy kiforrot, könnyen szervizelhető motor. Nagyon tetszett volna nekem is a 2004-es ZX10-R de kényelmetlenebb, alig van szélvédelme, többet eszik, injektor néha beszarik, motort felfüggersztése sok egykeréktől letörik stb. 12-es őrület, gumi és benzintemető, sok kw. adó, ennyi pénzért leharcoltak vannak belőle. Utcára kilencest érdemes venni. Nem a legjobb motor, de jó választás. 99.-es kilences után ültem R6-ra (2002-es) és 1 hét után gyenge volt. Lehet, hogy az enyémeken nem volt jól beállítva a futómű de a vele egyidős más tip (CBR, R1) gépeken stabilabb volt a futómű és erősebb a fék is. DE amíg azok hírtelen csúsztak meg a kilencesnél volt átmenet!
Már bocs,de egy olyan 12-es,R1,vagy ZX10,ami belefér a másfél millába,azok ugyanúgy legalább 2004-es évjáratúak,mint az utolsó kilencesek!Tehát ez nem szempont!Bár a kilencest csak 2003-ig gyártották,de vannak 2004-es forgalomba helyezésűek,és ezt kell nézni,Sőt hitel esetén a bank is ezt nézi!Mitől elavult?Mert nem radiális felfüggesztésű a féknyereg?Utcán semmi jelentősége,de egy amatőrnek még a pályán sem,mert úgysem cserélget nagyobb méretű tárcsákra a pályanapokon.Mert nem injektoros?Kevesebb hibalehetőség,jobb fogyasztás,kiszámíthatóbb gázreakciók,jobb tuningolhatóság/ezt hozzáértőktől idéztem,mint pl.Cserni Zsolt,Karsai Erik/.Nem fordított első villa?Utcai vagy amatőr versenyzői szinten megint csak nem érzékelhető a különbség.Ezek mind csak "parasztvakítások",marketing szövegek.Egy szép állapotú motort mindíg el lehet jó áron adni,legyen az bármelyik márka akármelyik típusa,mert legalább egy ember keres éppen olyat megvételre,mint amilyet te el akarsz adni.A lényeg az állapot!És bármilyen típust is akarsz évek múlva eladni,ígyis-úgyis bukta van rajta!Akkor mi is szól egy jó kilences ellen?!? Véleményem szerint igazából semmi.A formán pedig nem lehet vitatkozni,mert az egyik embernek a modernebb szögletes forma tetszik,míg másoknak a gömbölydedebb.Én legalábbis így gondolom.
Hello!
Van egy gyönyörű zx6r-em ELADÓ! 2000 évj, 2010.aug-ig műszaki.
Papp László dragbajnok szerelője szervizelte. 23e km. Bombabiztos, nagyon egyben van. (eladás oka: egy zx10r ) Egyedi darab. Ghost rider bike. ~880e
Ja -ja,ezzel a kilométer témával én is így voltam.Szervízkönyv és teljes lecsekkolás,egy gazda.
Szerintem ha valakinek van 1,5 millája az ne vegyen ZX-9R-t. A kedvenc motorjaim közé tartozik de lássuk be még a legfiatalabb példány is 6 éves lesz idén. Arról nem beszélve, hogy a benne lévő technológia már akkor elavult volt amikor megtervezték. 2002-ben már csak a Kawa csúcsgépe volt karburátoros. Semmi bajom nincs vele most is megnézem mindegyiket de ha melléraksz egy azonos évjáratú 954RR-t vagy R1-et hát azok biza jóval modernebb benyomást keltenek. Egyszer sajna el is kell adni a mocit és akkor nem mindegy, hogy egy 4-5 éves vagy egy 10 éves gépet kezdesz árulni. Én azt mondom ennyi pénzért vagy ZX-10R-t vagy minél fiatalabb 636-ot kell venni. (De még ZX-12R-t is inkább vennék). Persze ez szigorúan magánvélemény.
Biztos nem fogja megbánni, mert jó motor. Ninja, hát akkor már rossz nem lehet . Túrázásra is alkalmasabb. Ezekbe már sok a km. Egy 2000 évjáratúba már 45-50ekm van. 20ekm vagy 4 éves kor felett én nem vennék motort. Majd ő eldönti.
Hali!Már bocs,hogy bele vau-vau,de pont attól sokkal jobb egy kilences mint egy hatos,hogy a nyomatéka valamivel több,mint a másfélszerese.És ez használat során nagyon nagy különbség.Én ha a kilencesről átültem a Tesóm hatosára akkor úgy éreztem,hogy beteg az a motor,mert nem akar menni.Pedig ment az,csak másképpen.De hát ezt te is tudod,mert éppen ezt írtad.Én ezzel csak azt akarom mondani,hogy ez a kis nyomatéktöbblet több annál,mint azt sokan gondolnának!Hogy nem a legmodernebb?!Ez igaz,de megbízhatóbb,és semmivel sem rosszabb,vagy gyengébb,mint egy injektoros.Jobban tuningolható és kevesebbet is fogyaszt.Szerintem ez így összességében éppen elég jó tulajdonság ahhoz,hogy az ember emellett döntsön!És kényelmes,egy 636 -hoz képest főleg.És az utolsó szériás kilencesek azért már elég szépek is!És lehet jó áron találni mostanság azért egy-két szebb darabot.A lényeg,hogy én inkább rábeszélném zdobrotkát a kilencesre,mint egy 636-ra.Na persze kinek mi,de a tényeken azért érdemes elgondolkodni mielőtt dönt az ember.Azért arra majd kíváncsi lennék,hogy ha a kilences mellett dönt,akkor utána mi lesz a véleménye/megbánta,nem bánta/!
Napot!
Van 1 ilyen elfekvőben erre felé ha netán vkinek van rá boltja:
kacsorjanika
[5380] tegnap 16:44
CrazyJoe lenne egy kérdésem
A faridom alját merről vetted?
utángyártott?
Szeva!

Miért nem elég a 636? Én 9-es Ninját nem vennék. Semmivel sem újabb technika, mint ami most van neked. Persze kényelmes, szinte csak levegővel megy, és Dia örülne a hátsó ülésének
A 600-ast sem lehet kihasználni utcán. 2 srácot ismerek aki utcán ki tudja használni. Egy 636 szerintem bőven elég. 0-ról való gyorsulásnál egy darabig fogja a 9-est, persze ha nyomatékból kell menni az más.
remélem meg lesz a lóve a javításra! minél hamarabb..
az a baj nemtom mikor mennyi fizut kapok majd....
remélem legkésőbb március aaz első mocizás de akkor csak tákolt mocival....
amíg nem fizet az a szájbahu....... biztosító addig csak a szívás van...
Én is de mindig jót lehet rajta röhögni
Na jóccakát srácok
Ismertem, de jó volt újra látni
mekkora méret kell te béemwé?
mail ment
zdobrotka@citromail.hu
Már én is végigmazsoláztam egy párszor a listát.
Egyszerűen kevés a választék.
Nincsen sok igényem, mágsem találok ennek megfelelő kawát.
De ne félj, ha gsx-r 1000-et akarnék szarér hugyér hozzámvágnának minden irányból kettőt.
Be van dögölve a magyar piac.

Csak azt kötöm ki, hogy 2004-nél fiatalabb, 636-nál nagyobb zöld kawasaki, max 1650000-ért. És nincsen.
szfváron
fekete
holnap megkérdezemneked
írj az emilcímemre vmi elérhetőséget
Egy kis nem motor
Apácák vallják a bűneiket Szent Péternél.
Az első:
- Hát, bevallom... én már érintettem AZT...
- Mártsd az ujjaidat a szenteltvízbe lányom...
A második:
- Bevallom atyám, én meg is szorongattam AZT...
- Mossál kezet a szenteltvízben lányom...
Nagy tolakodás hátulról...
- Engedjetek gyorsan, hadd öblítsem ki a számat, mielőtt Gréta nővér belemossa a seggét!
zdobrotka itt van pár kilences kawa,az első nem is olyan rossz,szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/2458885_k
awasaki_zx-9_2002

http://www.hasznaltauto.hu/2644086_
kawasaki_zx-9_2001

http://www.hasznaltauto.hu/2329751
_kawasaki_zx900r_2002

http://www.hasznaltauto.hu/1579
756_kawasaki_zx9r_2001

http://www.hasznaltauto.hu/263
8379_kawasaki_zx9r_2002

http://www.hasznaltauto.hu/24
64227_kawasaki_zx9r_2001

http://www.hasznaltauto.hu/2
455794_kawasaki_zx_2001

http://www.hasznaltauto.hu/24
06769_kawasaki_zx_2002

http://www.hasznaltauto.hu/210
1560_kawasaki_zx9r_2000

http://www.hasznaltauto.hu/19
02534_kawasaki_zx9r_2001

http://www.hasznaltauto.hu/2
647986_kawasaki_zx_2004
Még van egy-két hónapod összeszedni a zsetont.
Menni fog?
Mikor számíthatunk a megjelenésedre a motorozások kezdetével?