Mert mondjuk átépíted pályagépnek, beraksz egy 6mm-es alátétet a rugóstag alá és egyből olyan csapkodós lesz mint egy első szériás ZX-10R. (Na jó ez lehet, hogy túlzás volt ). Gondolom a Kawasakinál gondoltak erre is.
Ugye azt valjátok,hogy nem kell erre a típusu vasakra kormányteló akkor a gyár miért rakott rá mégis felfogatási pontokat?.
Nem kukacoskodni akarok csak érdekel úgyhogy ne bántsatok jó .
Minek hegesztenéd vissza? Kormánytelót akarsz rá? A tiedre még nem kell. Nem olyan egyszerű azt visszahegeszteni egyébként sem. Ha vissza akarod rakni (lehet ott is van az a gittben), akkor bele kell fúrni a vázba és rakni kell bele egy betétet, amibe belerögzíted a kormánytelót. Én biztos nem csinálnám meg.
Bassza meg aki levágta úúúú most 1 kicsit zabos lettem akkor még 1 kérdés milyen sűrűségü és hányas furat lehet. Ja és hogy van-e értelme vissza hegesztetni sztetek.
A km rengeteg dologtól függ egy motorban.Pl. ha valaki megveszi élete első komolyabb motorját,akkor rajta ül éjjel-nappal.Mint én is az elsőn/2 hónap 8000 km./!De a jelenlegivel pl.augusztus óta mentem kb. 1000-t.Egy haverom aki sok motort fogyasztott már, a 2004-ben vett új Busáját 2006-ban eladta 1800 km-rel.És persze senki nem ment el mellette szó nélkül.Aztán valaki jól járt vele.Szóval általánosítani itt sem lehet,mert az alig használttól a hülyére hajtottig megtalálható itt is minden.Csak már ha valóban jót találunk akkor is kételkedünk,mert annyi az átverés ebben az országban,ezen a világon!És sajnos az igaz történet a ritkább az eladó motorra vonatkozóan mostanság!
Szülinapos a fórumon
Pityu
Nem kukacoskodni akarok csak érdekel úgyhogy ne bántsatok jó .
LieBiNG sporttárs motorja hasonló az enyémhez, és az övén is van.
Talán ő tudja. .
A K/N matrica mellettire gondolsz?
Nemtudom mire szolgál. A másik oldalon nincs ilyen.
Talán zdobrotka szaki meg tudja mondani...
És még mindíg szar idő van mikor lessz már fasza isőőőőőőőőőőőőőőő .