Halihó!
Nekem sem egyforma,de úgy tudom,hogy mindegy melyikre rakod!Nekem mondjuk olyan mint Kicsikawa-jé egyik kék/fekete a másik kék/fehér!A gomba végeredményben egy kapcsoló,ha eléri a kapcsolási hőfokot a két érintkezőjét zárja,így feszültséget ad a ventinek!
Kicsit megjárattam a mocit de nem indúlt el a venti mikor bemelegedett. Észrevettem, hogy valami oknál fogva a gombáról levolt csúszva a két vezeték. Namost melyiket melyik lapkára dugjam? Vagy az mind1? Mindkét vezetékem kék szinű
Hát én is így jártam, csak én egy napon ejtettem útba Békéscsabát és Debrecent.
Pécstől igen messze van mindkettő de a Békéscsabai csalódás volt ráadásul drágább is, de a Debrecenit azon nyomban lefoglalóztam és most itt pihen nálam
Sajnos egy ismerősömnek sincs olyan mocija mint nekem. Nyáron láttam egy hibátlant a Velencei tónál (szebb volt mint az enyém) de kb. ennyit tudok róla.
Tavaly engem is lecsaltak Békéscsabára.
A motor úgy volt fényképezve,hogy csak az épp oldala látszódott a képen.A másik oldala meg csúszás sérült volt... 400km-t mentem a semmiért.
Ellen példa:Debreceni motor(400km az út) ujsághirdetés, felhivom, küld e-mailon nagyítható képeket a motorról. sőt kifizeti az utiköltségemet, ha bele tudok kötni a motor állapotába.
Nem tudtunk belekötni...
Megvettem...
Nincsen valami ismerősöd aki megválna jó állapotú 10R-től.
A napokban megnéztem kettőt, de kegyetlenül le voltak amortizálva. Az egyi kicsalt, hogy hibátlan meg pöpec, aztán egy ép műanyagot nem találtam rajta. Büdös gyökér.
Azt simán helyrepakolják. A gáz akkor lesz, ha oldalirányba is elnyomódott. Ezt szépen lebontják, esztergálnak egy darab csövet ami beleszorul a villanyakba, felvágják alul a hegesztést, egy hidraulikus kerettel a helyére húzzák, összerakják, mérnek egy tengelytávot, ha kevés nyomnak még rajta. Ezekután mindenféle eszközzel kikalapálják, hogy ne legyen horpadás rajta és újra összevarják egy kis plusz merevítéssel. De elég költséges munka.
Ha kell perec is tud valami vázast és elég sok lehet közöttük az árkülönbség.
üdv. mindenkinek! ATI20! szerintem ez a vázsérülés bőven túl van a határon ha a komplett villa és a felső kifli szabad szemmel nem sérült és az első gumi érinti a könyöksort az a váz nagyon elment! (szerintem!) én úgy gondolom ha még az ekeidomot éri az még javítható vagy még egy picit túl is mehet rajta talán 1-2-3 cm-t még az is. az én javaslatom is az hogy ha olyan a vételára a motornak hogy belefér egy új váz ami valóban kb. 300 eft csak akkor vedd meg , mert szerintem ha visszahúzatni akarod szakadni fog! de ha felhívsz egy vázjavítóst és elmondod a paramétereket ő már a telefonba megmondja hogy van e rá esély hogy sikerül vagy meg se vedd. ha esetleg rosszul látom a dolgot akkor elnézést kérek mindenkitől ez csak az én meglátásom! üdv!
Aki az EA kipfot csinálja a Viko és Zdobrotkafélét.
Nekem sem egyforma,de úgy tudom,hogy mindegy melyikre rakod!Nekem mondjuk olyan mint Kicsikawa-jé egyik kék/fekete a másik kék/fehér!A gomba végeredményben egy kapcsoló,ha eléri a kapcsolási hőfokot a két érintkezőjét zárja,így feszültséget ad a ventinek!
de előtte fogóval kicsit nyomd össze,hogy szorosabb legyen
kissé egyedi,de nem bánod...
talán 2005-ös
Pécstől igen messze van mindkettő de a Békéscsabai csalódás volt ráadásul drágább is, de a Debrecenit azon nyomban lefoglalóztam és most itt pihen nálam
A motor úgy volt fényképezve,hogy csak az épp oldala látszódott a képen.A másik oldala meg csúszás sérült volt... 400km-t mentem a semmiért.
Ellen példa:Debreceni motor(400km az út) ujsághirdetés, felhivom, küld e-mailon nagyítható képeket a motorról. sőt kifizeti az utiköltségemet, ha bele tudok kötni a motor állapotába.
Nem tudtunk belekötni...
Megvettem...
A napokban megnéztem kettőt, de kegyetlenül le voltak amortizálva. Az egyi kicsalt, hogy hibátlan meg pöpec, aztán egy ép műanyagot nem találtam rajta. Büdös gyökér.
Azt simán helyrepakolják. A gáz akkor lesz, ha oldalirányba is elnyomódott. Ezt szépen lebontják, esztergálnak egy darab csövet ami beleszorul a villanyakba, felvágják alul a hegesztést, egy hidraulikus kerettel a helyére húzzák, összerakják, mérnek egy tengelytávot, ha kevés nyomnak még rajta. Ezekután mindenféle eszközzel kikalapálják, hogy ne legyen horpadás rajta és újra összevarják egy kis plusz merevítéssel. De elég költséges munka.
Ha kell perec is tud valami vázast és elég sok lehet közöttük az árkülönbség.