Itt Békéscsabán avn egy cég, csak gumival foglalkoznak és nagyon prifik! Nem karcolnak, nem barmolnak, nagyon ügyesek és jól felszereltek! Év elején zsír új Metzeller M5-öt vettem 55-ért szereléssel! Tényleg hátra 190-est 50-est vagy 55-öst érdemest rakni? Mert tavasszal lehet vezsek az új Metzeller M7-ből egy olyan garnitúrát ha érdemes 190-est tenni rá!
Nálam most a gumizás a nagy dilemma. Eddig bárhová vittem, összeb@szták a felnit. Színrefújattam - ha már karcos - azt is. Láttam gumizásnál megroppantott karbon felnit is... Illetve van egy videóm erről az idomfeszegetős témáról, egy desmosedicit barmolnak az egyik itthoni ducati szalonban. De inkább nem reklámozom mekkora gyökerek :)
Nyomd be a közepét mind a 6 -nak és kijön a patent . Aztán a far idom( tank felé eső szárak) elejét húzd ki a gumi gyűrűből és hátra húzva le tudod venni. aztán a többi már csavar fog a műanyag rartót is.
Hála istennek ahol én vizsgáztatom ott tudják mivel hogy kell bánni és ,hogy nem MZ ( már bocsánat akit megbántok ezzel nem leszólás ).
Egyszer eredet vizsgán jártam így mikor adtam el a 01-st a barom úgy akarta megnézni a motor számot ,hogy az oldal idomot húzta kifelé én meg szóvá tettem ( de elöte direkt megkérdeztem levegyem az idomot erre nem kell nem kell nagy arcal ), hogy nem kell le tépni baszki mert nem 10 ft megcsináltatni és ha eltörik bevállalod bazd meg hát nem nagyon tetszett a parasztnak. Nem is kapta meg a vizsgát mondván egy 10 éves motornak a kulcsa na nehogy már meg legyen kopva hanem polír nikkelezéssel kell rendelkeznie és hogy vegyek új zárszerkezetet a gyártótól 2 kulcsal .Én meg mondtam,hogy anyád az vegyen vettem 2 nyers kulcsot de az meg azért nem volt jó, mert a kulcsra nem az volt írva hogy kawasaki hanem kw és számok. Akkor rendeltem gyári után gyártott nyers kulcsot amiben kawasaki felirat volt és egy olyan kamu paírt írattam a Kawa Ivaniccsal ,hogy ez kizárólag ehhez az egy motorhoz készült gyári kulcsok ami made in japan-ból jött nekem csinálták csak is nekem mert én vagyok a valaki .
Na így sikerült az eredet vizsga 3 hónap elteltével.
Ilyenek ezek a buzik .
Egy kis segítség kellene. 2004es 636-ról hogy kéne levenni a farokidomot?Hogy férek hozzá az undertail-t tartó műanyag pöcsökhöz?Az üléspúp alatt lévő fekete műanyagot kellene kiszednem szerintem de azt meg nem tudom anélkül hogy szét ne törném.már elfogyott a tudományom...
Köszi, nagyon szeretem én is... már csak valami frankó leömlő kéne, mert Termignoniba nem találtam! De mondjuk Micron leömlőt tehetek rá a dobhoz..nem? Hát mielőtt elviszem műszakira meg lámpa beépítésre, előtte megkérdezem ,hogy így mehet-e műsazkira!
Igen. De csak addig voltam vele nőies, amíg azt nem mondta "Nem lett semmi baja", utána borult el az agyam. Még "szerencse", hogy ez a hetes volt ami fényezés előtt áll. Persze ez a barom ugyanezt eljátszotta volna egy penge motorral is.
Nekem sincs velük pozitív tapasztalatom. Idén vittem hozzájuk először (és utoljára), mert mondom mi a szarért fizessek máshol 3x ennyit de... amikor a vizsgáztató feltolta padra, majdnem eldőlt vele mert azt gondolta olyan könnyű ez is mint a bicaj. Aztán felült, hogy féket mér de lerúgta a faridomot, mikor leszállt szintén és amikor végül letolta a rámpáról leért az idom alja... aztán még jól megrángatta a féktárcsákat mintha lóf@sz lenne. Jövőre a másik megy műszakira, de nem ide az biztos.
Kis kenéssel meglesz az...
Fehérváron az NKH-nál még a helyzetjelzőmben levő led miatt is majdnem kibasztak. Nem beszélve az E szabvályos DB killerrel folytott Arrow kéményemről.
az én bontottamat már elvitték.
Hála istennek ahol én vizsgáztatom ott tudják mivel hogy kell bánni és ,hogy nem MZ ( már bocsánat akit megbántok ezzel nem leszólás ).
Egyszer eredet vizsgán jártam így mikor adtam el a 01-st a barom úgy akarta megnézni a motor számot ,hogy az oldal idomot húzta kifelé én meg szóvá tettem ( de elöte direkt megkérdeztem levegyem az idomot erre nem kell nem kell nagy arcal ), hogy nem kell le tépni baszki mert nem 10 ft megcsináltatni és ha eltörik bevállalod bazd meg hát nem nagyon tetszett a parasztnak. Nem is kapta meg a vizsgát mondván egy 10 éves motornak a kulcsa na nehogy már meg legyen kopva hanem polír nikkelezéssel kell rendelkeznie és hogy vegyek új zárszerkezetet a gyártótól 2 kulcsal .Én meg mondtam,hogy anyád az vegyen vettem 2 nyers kulcsot de az meg azért nem volt jó, mert a kulcsra nem az volt írva hogy kawasaki hanem kw és számok. Akkor rendeltem gyári után gyártott nyers kulcsot amiben kawasaki felirat volt és egy olyan kamu paírt írattam a Kawa Ivaniccsal ,hogy ez kizárólag ehhez az egy motorhoz készült gyári kulcsok ami made in japan-ból jött nekem csinálták csak is nekem mert én vagyok a valaki .
Na így sikerült az eredet vizsga 3 hónap elteltével.
Ilyenek ezek a buzik .
Egy kis segítség kellene. 2004es 636-ról hogy kéne levenni a farokidomot?Hogy férek hozzá az undertail-t tartó műanyag pöcsökhöz?Az üléspúp alatt lévő fekete műanyagot kellene kiszednem szerintem de azt meg nem tudom anélkül hogy szét ne törném.már elfogyott a tudományom...
Kellemes ünnepeket mindenkinek
Szép bringa jó hangal.
te tudod mit teszel
Fehérváron az NKH-nál még a helyzetjelzőmben levő led miatt is majdnem kibasztak. Nem beszélve az E szabvályos DB killerrel folytott Arrow kéményemről.