Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyèmmel ilyen gond nincs.egyèbkènt ennèl a szerelönèl mèg nem volt ugyhogy kicsit gyanakvó vagyok:-P
esetleg a gyújtás trafókat méresd be hogy jók e valami szakértővel meg az elektomos dolgokat... Amúgy az enyém meg olyan hogy ha nagyon bemelegszik lehörög alig lehet vele elindulni! karbit már vagy 4 szerelő állította elvileg az jó... most énis beméretem ezeket a dolgokat! enyém is 2001es
7 èvesen vettem:-)
Hát kèt hèt ès kiderül mi a helyzet.
Egyet értek Joeval, ha eddig nemvolt gond akkor nem kell basztatni. Az én mocim 2003-as 29e el vettem 2 éve most 46e van benne és ez se túl sok, de még hál istennek semmi baja.
a baj ott kezdődik -vagyis ez nem baj-hogy vettél egy 9 éves motort 20000 rel...nem tul reális-bár lehet.a terhelés miatt a 2.és 3.henger kopik leghamarabb.bár amíg hibátlanul működik és nem csörögzörög rendellenesen én biztos nem nyulnék bele jobban.mert ha eddig nem volt baj...na ezután majd lesz
Mint kispara így én is csak azt mondhatom mint nem nagy szaki,hogy 37 ezer km-től nem hiszem hogy kifingik a blokk HA rendesen volt használva és megkapta a megfelelő minőségű oilt ill. szerelőnél is járkált a motor szezon kezdetekkor mint az enyém. Sztem vidd el másik szakihoz vagy M3-ba crazy papához , .
Hát nekem is hihetetlen:-(a tied is szèp gèp!
nem vagyok nagy szakértő de szerintem 37 ezer kilóméterrel még ha gyepálva is volt nem gyengülhetett ennyire el... valami más gebasz van... Amúgy szép a gép!
Sziasztok.Most írok először a fórumba ,és a tanácsotokat/véleményeteket szeretném kérni.Na szóval 3 éve vettem egy Kawasaki zx6r 2001 -es mocit 20000 km-el azóta beleraktam 17000-et.Pályán sosem voltam vele mindenből a legjobbat kapta:)Úgy gondoltam,hogy még most tél előtt elviszem karbiszinkronra és szelep hézagállításra tavasszal ne ezzel keljen kezdeni.egy hét múlva hív is a szerelő ,hogy van egy kis bibi 3 hengernél a minimum érték alatt van a kompresszió.azóta beszéltem pár emberrel és azt mondták valószínű a rossz szelephézag miatt mutat rossz értéket a műszer.Először a szerelö is ezen a véleményen volt ,de aztán azt mondta jobban bele nézett és nem fog rendbe jönni a dolog a lapkák kicserélése után sem:(Végülis arra jutottunk kicseréli a lapkákat ,szinkron és aztán majd latjuk.De kérdezem én tőletek létezik hogy egy mociba amibe "csak"37000 km van ennyire kihervadjon?Ja amúgy hidegen ,melegen egyenletesen jár egy szikra füst nem jön ki belőle és az olajat sem csipegeti.Előre is köszi a hsz-eket:)
Húú te srác mire megtaláltalak
Lőrincen vagytok még? Mailed már nem aktív, alig tudtam rád lelni
lehet benne valami...
Pedig én is láttam valahol,3 vagy négy csöves volt és tavasszal hirdették már egyszer...Ha ugyanaz.De olyan ok 3 csöves 636 os nem szaladgák kicsi országunkban ebben az évjáratban.
Semmi! Még 2008-ban megvette haver,de összesen nem rakott bele 1000km-ert,mert egyáltalán nincs ideje a meló miatt járkálni vele,na meg a nője egyáltalán nem szereti az ilyesmi témát,és sokszor volt belőle balhé! Be volt indítva a motor,de semmi több! Csak a helyet foglalja,aztán most úgy gondolta,ha lehetőség adódik rá,akkor inkább lecseréli egy endurora vagy supemotora,mert azt jobban ki tudná használni (homokbányájuk van),meg már a nő sincs meg!
El vagy tünve...
Valahol már hirdeti a haverod vagy valami vedó kép van fent valahol mert az a 3 csöves ágyú nagyon ismerős.
szerinted miért eladó?
1.1M-ért fel lehet rakni a hirdetést, és abból még engedsz egy ötvenet. Ha tényleg annyira baba állapotban van mint amilyennek lenni kell ennyi km-el, akkor el fogják vinni (vagy nem). Csak ugye szezon vége van. Kevés az esély hogy valaki kiköhög érte egy gurigát és utánna nézegeti a garázsba 5 hónapig, de nem lehetetlen.
az nem gond,az a legkisebb probléma! gyárilag van benne egy fojtás a gáznál! ezért is lehetett levizsgáztatni a gépet! ha benne van a fojtás, még annyira sem megy mint egy 250-es sportgép!
Egyetértek kawa-szaki hozzászólásával, amihez még annyit tennék hozzá hogy sztem nem sok rendőr hiszi el azt a 25 kWot... És akkor lehet majd elég gyakran kpmre menni.
Inkább enduro vagy supemoto!
autó nem érdekli cserébe?!
Az a legnagyobb baj, hogy a "mennyit ér" és a "mennyiért lehet eladni" között jelenleg százezrek vannak.Meghalt a piac...vagy inkább megölték...
Sziasztok!

Haveromnak lenne egy 2006-os évjáratú Kawasaki Ninja 636-osa ami 25kW-os jogosítvánnyal vezethető,és amiben 4000 valós km van,gyári lánccal fogaskerékkel,gumikkal....ami extra lenne rajta az egy Laser dob. Milyen árban lehetne ezt kb eladni?
Valami árat is témázhatnál hozzá... Pl. a 10W40esét
De ettől függetlenül maradok sztem a motulnál