Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most vettem egyet az enyémre egy ugyan ilyen dobot, de abban nincs benne az utolsó képen látható (fémhálós) katalizátor rész.
Sziasztok.Van egy gyári kipufogóm horpadás mentesen eladó.
Kawasaki zx 6r Ninja 98-as évjárathoz.
13eft-ért ha érdekel valakit Írjon.
szia! nekem van ha gondolod, elérhetőség az adatlapomon
ebayes rendelésben tudok segíteni ha gondolod!
Sziasztok,
Nincs valakinek egy bubis plexije amit eladna és 2000-2001-es ZX6-ra való.
Vagy tud valaki küldeni egy linket ahonnan tudok rendelni.
óóóóó,mi keleten lakunk,itt oly nagy a szegénység hogy a rendőrök bringával járnak,nem pedig mobil kpm-es büfés autóval! csak a kamionosokat baszogatják! meg hát amit haver ment vele,a szomszéd községbe a gyroszosig biztos nem jár zsaru ,csak a gúthi vadak! tök fölösleges neki a motor,csak még eddig azért nem vált meg tőle,mert nincs,és nem is lesz rászorulva a lóvéra! én beszélem ráfele hogy vegyen egy földtúró disznót,és megyünk csapatni!
Na, ha volt még biztos van is neki. A Kawasaki megold minden motort 25kW-ra, de csak ha kizárólag újonnan vásárolják meg, ha pedig esetleg a rend éber őrei egy KPM-re hívják a haverod 15 perc alatt belevarázsolja és voálá a motor 25 Kw-os. A mobil KPM szopás :D, de nem egy ismerősömnek van ilyen megoldással motorja (Yamahánál is lehet) és sose baszogatták még e miatt őket.
hát nem kimondott nekem,de haver rendelkezik vele,ha már az ő motorjáról van szó
úrva anyját a buziknak! este tuti szétbaszom vagy 2 embernek az agyét! kúrva anyjáét
Mért? Neked baszd meg van?
Crazy!
Ha esetleg tudsz jó árban balos teleszkópot ne tartsd magadban! thx
erről a "folytó szarról" csak annyi a véleményem ,hogy nem kell hülyének nézni amúgy okos embereket......
van olyan kis "folytó szar",gyárilag be volt építve,és szerintem ezért lehetett levizsgáztatni a motort! Sajnálom amúgy a gépet hogy csak ott áll és nincs kihasználva,pedig azt nem azért építették!
Ha teszel bele egy ilyen folytó szart ami a Kawasakinál 20-30 ezer forint senki nem ugathat neked, ha meg hivnak KPM-re beleteszed. Nem egy nagy story.
nem volt hivatalos gyári fojtásod?
Vizsgabiztos megfogta.... Beszoptam...
mi volt vele a gond az első vizsgánál?
majd a gazdája megmondja mennyi az ára,én csak kíváncsiskodtam egy kicsit
Nekem is volt 25kw-s motorom, az első vizsgáig....
3 hengerrel.
Ha a dugattyú gyűrűk, vagy a hengernél eresztene, akkor nem kicsit zabálná az olajat, olyan kartergáz ömlene belőle, hogy megőrülsz, szerintem a légszűrő házadat is televágná olajjal, és kéken füstölne mint a rohadás. A szerelőnek egy hf tömítés beszerzése után 3.5perc lekapni a hengerfejet és újabb 10 perc megnézni, hol ereszt.
1.1-ért pikk-pakk elviszik.
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... kétnévenregelőőőőőő teeeeeeeeeee. Figyeljél oda melyikkel vagy épp bejelentkezve.
Jól látod, először vidd el olyan szakihoz akiben megbízol vagy legalább is van rá esély hogy nem akar lehúzni.
Namármost ha a kompresszió éppenhogycsak a minimum alatt van és az is a két középső hengerben akkor még nem kell megijedni. Főleg hogy mondod egyáltalán nem eszi az olajat. Ha majd ezer km-enként öntesz utána fél litert majd akkor lehet gondolkozni mi legyen vele. Akkor is lesz még 2 lehetőséged, vagy leáttételezed és jobban fog menni mint új korában , vagy eladod. A blokkfelújítást hagyd másra akinek sok a pénze és a türelme, aztán vegyél magadnak egy másikat.
Nekem volt olyan gépem amiben a 3. hengerben 7,5 volt a kompresszió a 11 helyett, és a mai napig járnak vele.
de most lehet hülyeséget mondtam mert most derült ki hogy a pipákban vannak a trafók szal nem külön, javítson ki valaki ha tévedek!