óóóóó,mi keleten lakunk,itt oly nagy a szegénység hogy a rendőrök bringával járnak,nem pedig mobil kpm-es büfés autóval! csak a kamionosokat baszogatják! meg hát amit haver ment vele,a szomszéd községbe a gyroszosig biztos nem jár zsaru ,csak a gúthi vadak! tök fölösleges neki a motor,csak még eddig azért nem vált meg tőle,mert nincs,és nem is lesz rászorulva a lóvéra! én beszélem ráfele hogy vegyen egy földtúró disznót,és megyünk csapatni!
Na, ha volt még biztos van is neki. A Kawasaki megold minden motort 25kW-ra, de csak ha kizárólag újonnan vásárolják meg, ha pedig esetleg a rend éber őrei egy KPM-re hívják a haverod 15 perc alatt belevarázsolja és voálá a motor 25 Kw-os. A mobil KPM szopás :D, de nem egy ismerősömnek van ilyen megoldással motorja (Yamahánál is lehet) és sose baszogatták még e miatt őket.
van olyan kis "folytó szar",gyárilag be volt építve,és szerintem ezért lehetett levizsgáztatni a motort! Sajnálom amúgy a gépet hogy csak ott áll és nincs kihasználva,pedig azt nem azért építették!
Ha teszel bele egy ilyen folytó szart ami a Kawasakinál 20-30 ezer forint senki nem ugathat neked, ha meg hivnak KPM-re beleteszed. Nem egy nagy story.
Ha a dugattyú gyűrűk, vagy a hengernél eresztene, akkor nem kicsit zabálná az olajat, olyan kartergáz ömlene belőle, hogy megőrülsz, szerintem a légszűrő házadat is televágná olajjal, és kéken füstölne mint a rohadás. A szerelőnek egy hf tömítés beszerzése után 3.5perc lekapni a hengerfejet és újabb 10 perc megnézni, hol ereszt.
Jól látod, először vidd el olyan szakihoz akiben megbízol vagy legalább is van rá esély hogy nem akar lehúzni.
Namármost ha a kompresszió éppenhogycsak a minimum alatt van és az is a két középső hengerben akkor még nem kell megijedni. Főleg hogy mondod egyáltalán nem eszi az olajat. Ha majd ezer km-enként öntesz utána fél litert majd akkor lehet gondolkozni mi legyen vele. Akkor is lesz még 2 lehetőséged, vagy leáttételezed és jobban fog menni mint új korában , vagy eladod. A blokkfelújítást hagyd másra akinek sok a pénze és a türelme, aztán vegyél magadnak egy másikat.
Nekem volt olyan gépem amiben a 3. hengerben 7,5 volt a kompresszió a 11 helyett, és a mai napig járnak vele.
Kawasaki zx 6r Ninja 98-as évjárathoz.
13eft-ért ha érdekel valakit Írjon.
Nincs valakinek egy bubis plexije amit eladna és 2000-2001-es ZX6-ra való.
Vagy tud valaki küldeni egy linket ahonnan tudok rendelni.
Ha esetleg tudsz jó árban balos teleszkópot ne tartsd magadban! thx
Namármost ha a kompresszió éppenhogycsak a minimum alatt van és az is a két középső hengerben akkor még nem kell megijedni. Főleg hogy mondod egyáltalán nem eszi az olajat. Ha majd ezer km-enként öntesz utána fél litert majd akkor lehet gondolkozni mi legyen vele. Akkor is lesz még 2 lehetőséged, vagy leáttételezed és jobban fog menni mint új korában , vagy eladod. A blokkfelújítást hagyd másra akinek sok a pénze és a türelme, aztán vegyél magadnak egy másikat.
Nekem volt olyan gépem amiben a 3. hengerben 7,5 volt a kompresszió a 11 helyett, és a mai napig járnak vele.