A Power Commanderrel kapcsolatban eléggé sok "tévhit" terjeng...
Elsődlegesen nem az a feladata, hoyg több power-ed legyen a motorban, hanem az, hogy a benne lévő 9 gázálláson és 250 fordulatonkénti tartományban a levegő-üzemanyag keveréket úgy optimalizálja, hogy a lehető legjobb égés menjen végbe a hengerben. Ettől a motor sokkal dinamikusabban fogja venni a fordulatot, egyenletesebb lesz a teljesítmény-/nyomaték-görbe, fogyasztás-csökkenés, stb...
Az már csak másodlagos, hogy ezzel együtt LE/Nm növekedés is szokott jönni. Hogy mikor mennyi, az az adott motortól függ.
Van olyan motor is, amin nem jön 1 LE növekedés sem, de a 3000-ről leszabályzásig közel 2 s-mal lett gyorsabb.
Milyen dobod van?
Ha fékpadon hozzáhangolják a motorhoz, bizonyos tartományokban kevesebbet fog fogyasztani, mert általában alacsony és magas tartományokban több üzemanyagot kap a motor, mint az ideális állapot.
Nem készülsz véletlenül tuningolni a vasad? Igényt tartanék a jobbos lábtartódra konzolostul
Mindenképp elviszem beállítani, sokan az ago motorst ajánlották. Engem most csak a bekötés érdekelne. Leírást ugyanis nem kaptam hozzá az előző gazdájától.
A bekötés körübelül 30-40perc. A commander kábelezése a gyári csatlakozókat használja, azaz a gyári kábelkötegbe kell belekötni és semmit nem kell elvágni, forrasztgatni, lehúzod a gyári csatlakozót az injektorról, feldugod a helyére a commanderét és így tovább... Nem kell hozzá nagy szakértelem. A beszerelési leírásban fényképekkel illusztrálva van minden. Ha minden a helyén van, jöhet az indítás utána pedig a beállítás.
A térképeket letöltheted a powercommander.com-ról, de ha rendes beállítás kell, akkor mindenképpen ajánlom elvinni fékpadra, ugyanis a netről letöltött bármilyen térkép csak alapnak jó.
Skacok ruhát szeretnék venni, érdeklödnék ki van 195 magas és 85 kg körül? Mert akkor éórdekelne hogí mekkora a mérete a bör ruhának.
Elöre is köszönöm.
Olvasom. Majd kiderül mi lesz. Ha nem lesz nyílt nap meg verseny hát nem lesz. Nem kell sokat hozzárakni ahhoz a léhez amit ott elvertél a 3*30 percre (utcai csopiba 3*25) és simán mehetsz a pannoniaringre vagy szlovák ringre. Egyetlen egy miatt szar ha nem lesz, az az hogy 20 percre van tőlem a hring.
Ezt asszem anno GO kerdezte amikor megvette az új mociját. Én arra gondoltam, mivel elég girbe gurba a kulcsom talán az immobiliser nem szereti, de akkor be se indulna. Ezért nem értem a jelenséget.
nem kérdezte senki. A villogás volt a kérdés. De arra azt mondták hogy normális, mert azt jelzi hogy működik az immobiliser. Kb. 3 mp-ként kell villognia.
Elsődlegesen nem az a feladata, hoyg több power-ed legyen a motorban, hanem az, hogy a benne lévő 9 gázálláson és 250 fordulatonkénti tartományban a levegő-üzemanyag keveréket úgy optimalizálja, hogy a lehető legjobb égés menjen végbe a hengerben. Ettől a motor sokkal dinamikusabban fogja venni a fordulatot, egyenletesebb lesz a teljesítmény-/nyomaték-görbe, fogyasztás-csökkenés, stb...
Az már csak másodlagos, hogy ezzel együtt LE/Nm növekedés is szokott jönni. Hogy mikor mennyi, az az adott motortól függ.
Van olyan motor is, amin nem jön 1 LE növekedés sem, de a 3000-ről leszabályzásig közel 2 s-mal lett gyorsabb.
Milyen dobod van?