Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Power Commanderrel kapcsolatban eléggé sok "tévhit" terjeng...
Elsődlegesen nem az a feladata, hoyg több power-ed legyen a motorban, hanem az, hogy a benne lévő 9 gázálláson és 250 fordulatonkénti tartományban a levegő-üzemanyag keveréket úgy optimalizálja, hogy a lehető legjobb égés menjen végbe a hengerben. Ettől a motor sokkal dinamikusabban fogja venni a fordulatot, egyenletesebb lesz a teljesítmény-/nyomaték-görbe, fogyasztás-csökkenés, stb...
Az már csak másodlagos, hogy ezzel együtt LE/Nm növekedés is szokott jönni. Hogy mikor mennyi, az az adott motortól függ.
Van olyan motor is, amin nem jön 1 LE növekedés sem, de a 3000-ről leszabályzásig közel 2 s-mal lett gyorsabb.
Milyen dobod van?
Ha fékpadon hozzáhangolják a motorhoz, bizonyos tartományokban kevesebbet fog fogyasztani, mert általában alacsony és magas tartományokban több üzemanyagot kap a motor, mint az ideális állapot.
Nem készülsz véletlenül tuningolni a vasad? Igényt tartanék a jobbos lábtartódra konzolostul
05-06 de mar talaltam is a neten hozzá térképet meg user guideot

Menyit dob egy pc érzetre egy ilyen motoron?
egyébként hanyas évjáratú Ninjába lesz belepakolva a cucc?
Mindenképp elviszem beállítani, sokan az ago motorst ajánlották. Engem most csak a bekötés érdekelne. Leírást ugyanis nem kaptam hozzá az előző gazdájától.
A bekötés körübelül 30-40perc. A commander kábelezése a gyári csatlakozókat használja, azaz a gyári kábelkötegbe kell belekötni és semmit nem kell elvágni, forrasztgatni, lehúzod a gyári csatlakozót az injektorról, feldugod a helyére a commanderét és így tovább... Nem kell hozzá nagy szakértelem. A beszerelési leírásban fényképekkel illusztrálva van minden. Ha minden a helyén van, jöhet az indítás utána pedig a beállítás.
A térképeket letöltheted a powercommander.com-ról, de ha rendes beállítás kell, akkor mindenképpen ajánlom elvinni fékpadra, ugyanis a netről letöltött bármilyen térkép csak alapnak jó.
Nem. Power Commander III usb van hozzá csak nincs beszerelve jelenleg.
konkrétan milyen PC-re gondolsz? a motoréra?
Ok, de csak Pénteken érek haza. Amúgy volt ebbe egy PC annak a bekötésére nincs tipped?
majd lökjed ide,sikerült-e megoldani a problémát
OK!

Köszi ha hazaérek megnézem.
Skacok ruhát szeretnék venni, érdeklödnék ki van 195 magas és 85 kg körül? Mert akkor éórdekelne hogí mekkora a mérete a bör ruhának.
Elöre is köszönöm.
elképzelhető, keressed meg a kábelkötegben a hozzá tartozó relét és ellenőrizd
iszonyat szopás lenne ha így lenne eccer tudnék versenyezni akko meg leállítják az egészet....
Lámpa meg index mintha menne, de az egyik helyzetjelzőm nem világít, lehet, hogy az a baja?
a legegyszerűbb ha kipróbálod a lámpát, az indexeket...ha ott a baj,időt spórolhatsz meg a kereséssel
Köszi a tippet.

Elképzelhető mert szétszedtem az idomot teljesen és egy csomó kábelt széthúztam. Lehet, hogy valahol nem dugtam össze rendesen és kontaktos.
Olvasom. Majd kiderül mi lesz. Ha nem lesz nyílt nap meg verseny hát nem lesz. Nem kell sokat hozzárakni ahhoz a léhez amit ott elvertél a 3*30 percre (utcai csopiba 3*25) és simán mehetsz a pannoniaringre vagy szlovák ringre. Egyetlen egy miatt szar ha nem lesz, az az hogy 20 percre van tőlem a hring.
ellenőrizd a reléket ,nincs-e valahol szétcsúszva,elektronikai hiba
a tempótól függ, kb.50-60 km-re elegendő még az üzemanyag
akiket érint( Crazy,DDt,Vazz..) olvassatok be a pályamotorozás topikba...beszartok
ööö passz akkor. Majd jönnek az okosok és megmondják
én folyamatosan velük kontaktolok és onnan van majnem mindenem...egy rossz szavam nincs rájuk.
de hallgatlak mik a negatív tapasztalatok
Tudom azt én kérdeztem

Ezt asszem anno GO kerdezte amikor megvette az új mociját. Én arra gondoltam, mivel elég girbe gurba a kulcsom talán az immobiliser nem szereti, de akkor be se indulna. Ezért nem értem a jelenséget.

Lehet, hogy elektronikai hiba
nem kérdezte senki. A villogás volt a kérdés. De arra azt mondták hogy normális, mert azt jelzi hogy működik az immobiliser. Kb. 3 mp-ként kell villognia.