Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát majd ha marad még 1 darab későbbre, akkor majd lehet köllene... Meg nemtom ugyan olyan e amire te gondolsz
meg kell verni, szurokba forgatni, kalapáccsal rábaszni az összes ujjára stb. stb. stb.
Köszönöm!

Elvileg majd kitalálunk egy időpontot Joeval és pár sör társaságában nekiállunk... Aztán gondolom jön aki akar
Folyamatban van a dolog. A héten én el vagyok utazva de amint lesz fejlemény leírom.
Hali!
Ez az ECU olvasásig 1 délután alatt megvan 2 embernek,szólj,ha segíteni kell megyek én is!
jah meg első index csere
Köszönöm, rendes tőled. hát lássuk csak... hátsó lámpa csere, hátsó index felszerelés, idomok leszedése majd felrakása NORMÁLIS csavarokkal, fékfolyadék lecserélése, tank lecserélése. Aztán szeretném kitisztítani a hűtőrendszert, meg nekem gyanús a venti is... 1-2 kábel elrendezése mert faszul van elvezetve. ECU olvasás, exup baszkurálás... most ennyi jut eszembe...
nehogy azt hidd h sokat mondott..ezeket a kis szarokat aranyárban mérik... 1hónapja lett kész motorom,minden kis gecot meg kellett vennem a gyári idomokhoz...és bő20ezer felett volt...úgy h a csavarokat okosba hoztam
gondolom te nem adtál 20 darabért 32 ezer forintot
gyorsvagyok minn nagyanyám a buszután öcsi
túlvagy rajta?
nem 160ft darabja?
1600/db..vagy valami ilyesmi..kell?most bontottam ki egy 20 as csomagot
jaja azokra gondolok! nekem meg eltünt egy és nemtudom a csavart becsavarni...
Mi van a géppel?
Visszavette?
Mit kell rajta csinálni?
Munkaerővel én is szívesen beszállok.
tuja
hát olyan pont van
ok.
esküszöm csinálok neked képet róla...
azt mondod? De hogy hogyan lehet így elbaszni... frankón kör...
Rak mindenhova hatlapfejut. Az de durva design lenne
üss bele torx kulcsot