ezzel mentem a márkák harcán már.....ezzel is 2.03 volt..de ugy hogy előtte konkrét egy métert nem mentem mivel előtte este raktuk be a blokkot...semmi sem volt szokatlan....csak kb minden....fokozatot sem találtam el..mert ugye minden máshol van....no de a csúszókuplung..no az semmit nem ért....mivel szokás szerint 8 at váltottam vissza 1 mp alatt a féktávon...kezdem belátni velem van a baj váltótéren subaruba 4.....636 ba eddig 4.... kéne már az a váltóelektronika...meg egy Zsóóóti hozzá...aki be is lövi rendesen..
Most elutalol a stricikanegérnek 16500-at őmegrendeli a titanium color with DARKRED adjusters-eset ők utána visszaszólnak hogy igenvan fellett adva akkormár viheted is.
én is Zsófit.... azóta állandóan tiltatja a 6.-at
ja..és 3000 től elindul a motor...nem sokköze van a 636 hoz...de..ugyanugy néz ki..dupla injektorsor...még a légszűrőház sem stimmelt..de abból is lett 6rr...mérénilyenkurvaügyesgyerekvagyok
Akkor ez a gép harapni fog pályán!
Csajom megmondta hogy vagy ő vagy nem!
ja..és 3000 től elindul a motor...nem sokköze van a 636 hoz...de..ugyanugy néz ki..dupla injektorsor...még a légszűrőház sem stimmelt..de abból is lett 6rr...mérénilyenkurvaügyesgyerekvagyok