Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bízd rám... majd én megjáratom
Szivesebben mociznék én is. Szegény porosodik a garázsba már egy hónapja
Láttam az email-ből, hogy külföldön vagy, de akkor szerencsére netközelben.
Jaja, mehettünk volna mocizni is.
mielőtt bármit is csinálnál, cseréld le azonnal a fékfolyadékod Brembo, Galfer vagy valami márkás, lehetőleg DOT 5.1-es folyadékra... addig amíg ezt nem tetted meg én nem cserélnék semmit.
Cseréld le, légtelenítsd le többször is, ha kell és úgy próbálj rá!
Ellenben még az is lehet, hogy a rendszerben a folyadékon kívül semmi para nincs, csak lehet, a te fékezési technikáddal van baj. Néha, az emberek hajlamosak már jóval a valós fékpont előtt húzni a féket, pedig nem is szándékos. Elég ha rajtafelejted az ujjad a karon, a betét csak egy kicsit súrlódik a tárcsával, de még ettől is felforr a fékfolyadék, és a nyomáspontnak szépen reszeltek.
A felújító szettet megkérdezem a Kamotóban a Feritől... a bontott nyeregnek párja kerül egy 20-asba...
a betéteid milyen állapotban vannak? ha nagyon vékonyra kopott, akkor is idő előtt túlmelegedik a rendszer...
Kár, hogy nem olvastad a FastRide magazinban a fékekről szóló cikksorozatot, mert abban leírtunk mindent
Én sem rossz indulatból írtam a tényt, & köszönöm az eddigieket is nagyon & már sajnos, vagy nem sajnos 1re szűkebb a kör a jövőbeli teendőim esetében, mondjuk az anyagiaktól félek....
Fékolajjal már nem lehet gond, de ez is okozhatta az egészet, mert 2 évig nem volt cserélve, & mikor kb. 1-2 hónappal ezelőtt légtelenítésre adtam a fejem, jött is ki a "véres hurka".....
A gond még lehet a pumpa, én is BREMBO-t nézegettem, nehogy megin' NISSIN legyen, na most ehhez semmi sem tartozik ugye, marad ugyan az a bazi nagy fékkarom, mint eddig volt, & gondolom marad a ki1Nlítő tartály is.....
2, Fémfékcső, illetve annyi itt a kérdés, hogy a karbon az nagyon drága, vagy csak optikailag tud többet, mint a fémhálós fékcső ? ?
3, Illetve Freon szerinted lehet csak olyat is kapni, hogy a 2 radiális féknyerget felújító szett ?
Mert 1xűN nem hiszem el, hogy a 2 nyeregnek csak valami belső dugattyű porvédője, vagy vmi hasonló "égethette meg magát"..
Ezért lenne jó kikerülni a nyeregvásárlást......
Mit is mondtál, hogy a bal + jobbódali nyereg bontottan kijönne 1 20asból, vagy darabja jönne ki a 20asból ?
Mondjuk ehhez elvileg nem is lesz célszerszámom, pl. a dugattyú, hogy a picsában jön ki a nyeregből ? Gondolom létezik ilyen szerszám pedig....
Pumpa csere világos, fém fékcsövet nem nehéz xerválni, itt a döntő a nyereg probléma lesz,
Szia!

Osztrákoknál vagyok még 2 hétig, utána meg egy hét szabin
Tán nem lenne kedved gurulni egyet
semmi jó... és sajnos ha kiindulok a rendőrség "professzionális" munkájából nem is nagyon lesz semmi pozitívum...
köszi, de eddig nem sok az esély rá....

feléd mi a helyzet?
gondolom figyelő szolgálat van.
remélem majd te leszel az az 1% akinek megtalálják.
remélem nem kell eladnod...
Hali! Hol vagy most helyileg? Itthon?
köszi.
ha nagyon jól megy majd, nehogy mán én vezessem....
Sok sikert a vállalkozáshoz
Max eladod és ha jól megy akkor veszel egy vadi újat
pár hete felmondtam a cégnél.
saját vállalkozásba kezdek, és még nincs egybe a pénzem.
de ha motor eladás nélkül is el tudok indulni, semmikép nem adom el.
Bazzeg már mindenki eladja a mocit
Mi történt compos?
Aki 750 ezer huf alatt kíván kawát vásárolni az ne tartsa magába.
ime.
Továbbá:
zöld berik 2 részes bőr ruha( 58-60 -as) 60 ezer
én nem azért károgtam, hogy igazam legyen... azt utálom én is... ez csak a tapasztalat, és sokat vagyok fent külföldi fórumokon és látom, mivel szívnak az emberek...
ezért írtam, hogy általában a Tízeseken szokott elromlani a pumpa, mert selejtes széria, míg nálunk inkább a nyergekkel szopnak az emberek... szerencsémre nekem mindkettő jól muzsikál, de a nyergeket még így is cserélem, ha elfogy a betét. A Yamakák gyárilag Brembo pumpát használnak, az R6-ét tenném fel szívem szerint, mert a dugattyú - forgáspont áttétel azon a legoptimálisabb. 20 ropi bontottan, az eBayen sem kapod meg most olcsóbban. Ricsi bontóban próbálj rá, ha alkura kerül sor, hivatkozz a fastRide magazinra, akkor még talán enged pár ezrest – vagy rögtön elzavar :)))
Próbálj rá a pumpára először, a nyereggel nem lesz baj szerintem.
Amúgy sok variáció nincs, mert van a pumpa, a fékcső, fékfolyadék és a nyereg/betétek. Ennyi az ismeretlenek száma... a folyadék még meg tud szopatni, ha elöregedett, évente illik cserélni (vagy sűrűbben), nem nagy tétel...
remélem jó lesz a féked hamarosan!

Lebuktam.
Itten valék, na mivan?
pinacolada, viszki..erről gondoskodj csak
megpróbálnám hogy beletörne e
ez nem álom
Buzzziiii, mibe törne bele a bicska, mert nem belém?! nem mentem kétszázzal, csak 180-nal és már a domb tetején narancssárga volt...
éhes disznó makkal álmodik vagy itt jelen esetben mással
beletörne a bicska...
Óha új suni a láthatáron