Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örültem mint majom a farkának. Ezen kívül semmit.
Szép volt DDT
Bocs DDT hülye kérdés de megkérdezem: Mit éreztél amikor a dobogón álltál? Mégegyszer grat.
Gratulálok az eredmányhez és kívánok mégtöbb ehez hasonló és jobb eredményeket. , ,

Üdv: Go
Zsír! erre még visszatérünk, ha kész a vas
Ingyenes volt az egész évben. Kivéve a Pannónia ring.
Akkor jövőre én is indulok! Legalább megtanulok motorozni!
Mibe kerül amikor nem akciós?
Köszönöm. Gyere pályázni és hamar meg lesz.
Igen.
Szép volt!
Én örülnék annak a 2:25-nek
Köszönöm.
2:37-es időt is ment valaki? Vagy mit jelent a kiírás a képgalériában?
Gratula!
Na akkor a mai ZX-kupáról.
A szabadedzést kihagytam mert 5 fokban nem állt szándékomban motorozni. A Janiék ígéretükhöz híven emelőkkel és gimimelegítővel vártak. Az edzésen nem mutattam különösebben nagy formát 2:08.360-al a 11-ik helyre kvalifikáltam magam a 25-ből.
A rajtom most nem volt olyan rossz mint a múltkor de sajnos elkerekeztem az előnyöm aztán meg összezárt előttem 2 motoros és egyszerűen nem tudtam menni. Az 1-es kanyarból talán 15-16-nak fordultam.Aztán az első körben csak mentem a sor végén. A célegyenesben elkaptam a 600-kat és próbáltam utolérni két motorost akik előttem mentek. Na ez sikerült is bár a másodikkal ami egy 06-os ZX-10R volt majd 2 körön keresztül küzdöttem.
Aztán a lejtős egyenesben kifékeztem. Mentem előtte vagy 2-3 körön keresztül de nem tudtam leszakítani. Sajnos a lekörözések is rosszul jöttek ki. Aztán 2 körrel a vége előtt a célegyenes végén kifékezett a kolega.
Sokkal jobban gyorsított ki mint én és mivel ő a végén már 06-os kört is ment ezért ott is hagyott. Én elfáradtam az utolsó két körre, bár a 8-ban futottam a leggyorsabbat ami 2:08.786 volt. De teljes meglepetésként ért a kockás zászló. Még 2 kört szívesen mentem volna.
Aztán jött a fő meglepetés. Éppen leadom a transzpandert meg szereztem eredménylistát amikor mondja a hangosbemondó. Open kategória 3-ik hely: Dósa Tibor!
Nézem a papírt vazze tényleg!
Futok a pódiumhoz ott megkérdeztem Németh Balázst (Aki a 600RR-el megnyerte az MKK-t), hogy hogyan jutok fel. Megmutatta. Felmentem. Rám csodálkoztak. Felálltam a 3-ik helyre. Kaptam kupát, oklevelet, ajándékcsomagot és KURVA JÓL ÉREZTEM MAGAM! Persze tudom, hogy a köridőm olyan volt amilyen, meg gyakorlatilag 5-en értünk célba az 1000-ek közül de akkor is felemelő érzés volt ott állni! Végül is 4 másodperccel gyorsabb voltam körönként mint az előző versenyen. 119,651km/h volt a versenyátlagom. A 20 célbaérkezett közül a 10-ik lettem. Ha a rajtomat nem olyan balszerencsés akkor előrébb is végezhettem volna. Az első köröm 2:25-ös volt.
Talán lesz videó is mert felraktuk a Dávid kameráját a sisakomra. Egy ideig működött.
Mindenkinek nagyon köszönöm a bíztatást és a Bérczi klánnak pedig a rengeteg segítséget. Nélkülük nem lett volna ilyen jó ez a mai nap.


DDT 3-lett.
DDT!

Várjuk a beszámolód!
Gondolom "leírt"-at akartál írni.
Rolii mindent elírt.
9363!

Az olajban lévő adalékok egyik csoportja az antioxidánsok.
A használat során hő és az oxigén hatására a legjobb minőségű kenőolajokban is elindul az oxidációs (másképp öregedési) folyamat. Az olajok összetételüktől függően különböző mértékben többszörösen telítetlen kötéseket tartalmazó szénhidrogén vegyületek, így különösen reakcióképesek. Így a növényi olajok, pl. a ricinusolaj csak rövid ideig, egy-egy versenyre alkalmazhatóak. Az öregedési folyamat során az olajban savas kémhatású vegyületek valamint különböző, nagyrészben az olajban nem oldódó lerakódások képződnek. Az öregedési folyamat lassan indul el, az olajban kezdetben alig érzékelhető változás. Az olajba kerülő víz és kopásfémek - elsősorban a vas és a réz - katalizátorszerűen képesek felgyorsítani az öregedési folyamatot. Az antioxidáns adalékok üzem közben folyamatosan megkötődnek, az adalékcsoport teljes kimerülését követően az öregedési folyamat láncreakciószerűen felgyorsul.
Másik csoport a detergens/diszpergens adalékok A dízel- és benzinmotorokban zajló égési folyamat során képződő égéstermékek egy része (már az új motoroknál is 0.5-1.5%) az olajtérbe kerül. Ezáltal a motorolaj oxidációs termékekkel, részben vagy egyáltalán el nem égett üzemanyagmaradékokkal, korommal, savas kémhatású anyagokkal, nitrogénoxiddal és vízzel szennyeződik. Ezek a nagyrészt olajban nem oldódó szilárd és folyékony szennyeződések bejutnak a kenési körbe, amivel nem kívánatos ill. kifejezetten káros hatásokat váltanak ki. A jellemzően gyanta- ill. aszfaltszerű oxidációs termékek lerakódásokat okoznak a fémfelületeken, az olaj besűrűsödését és iszaplerakódást eredményeznek. A savas kémhatású égéstermékek korróziót indítanak el. Ez a lényeg, hogy korróziót indít el!
A jó olaj lebegteti a szennyeződést.Ami leülepszik,az az első indításnál újból lebegni fog.A nagy "dzsuvák" pedig úgyis megállnak a szűrőben.Ha pedig hideg,esetleg fagyos helyen áll a motor,akkor az olaj a blokkban álló helyben is veszít rendesen a kenőképességéből,aztán tavasszal már egy alapból nem százas olaj kezdi meg az 5 - 6 ezres ciklusát.Az olajak nem szeretik a HIDEGET!Persze ha fűtött a garázs!Szóval ez szerintem nem MINDEN ESETBEN jó húzás!
Mert a hosszú állás alatt leülepszik egy kupacba az olajban lévő szennyeződés. Minél régebbi az olaj annál több. Az meg nem jó ha ey helyen van.
Hagy kérdezzem már meg,hogy ugyan miért cseréled le az olajat ahhoz,hogy álljon a motor?