Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt egy hasonló esetem, de nekem pont fordítva volt.
A forgalomiban 25kw-volt, de nem hitték el, fellökték padra és bemérték.
Így lett 77kw-os.
Ha az okmányirodában írták el,akkor ott.Ha már előtte úgy szerepelt valami előző hivatalos papírján a motornak,akkor az azt kiállító szervnél először,aztán az okmányban.Az én hatosom eredetvizsga lapján dieselként szerepeltették a gépet,és csak komoly asztalcsapkodásra voltak hajlandóak korrigálni,mert én is csak este vettem észre,így csak másnap szóltam nekik,viszont őket éjfélkor lezárta a rendszer.Úgy viszont nem akarták átírni!B.zi egy ország ez!Aztán kiállították a forgalmiját úgy,hogy a motor 2005-ös gyártási évű,holott '99-es volt.Forgalmi csere még aznap!Hozzáértő hivatalnokok!
Köszönöm a Válaszokat. A forgalmiba ezt,hogy lehet korrigálni és hol lehet ilyen helyet találni ahol bemérik padon. ja és mennyi pénz lehet.

Üdv és használjátok ki a szép időt moccizásra. széles utat: Go
Ráadásul a teljesítményadó alapból szopacs, mert nem a keréken mért teljesítményt nézik, ami ergo kevesebb mint a főtengelyen mért. A motoros meg úgyis a keréken mértet tudja kihasználni, szvsz a semmiért fizetünk többet.

Go: Ha kerékre akarsz számolni akkor 10-15%-ot el kell venned a főtengelyen mért teljesítményből.
Ha a Tied 111 paci (81KW) akkor a keréken kb 98 paci környékén lehet. Persze ez lehet kevesebb is és több is a motor állapotától függően. A pontos adatot csak padon lehetne megtudni.
Elírás,amivel a teljesítményadó kiszámításánál még rosszul is jársz!Szerintem ebből a típusból 81 kw-os a legerősebb.
Köccik! Nah húztam melóba! Szép napos időt nektek és jó mocizást!
Hali srácok lenne egy kérdésem : Igaz lehet-e az,hogy a moccim 98kw(133le)-os? forgalmiba ez van. Ha igen akkor kb mennyi lehet a keréken.
Fekussz szép a mocid.
Grat hozzá.

Üdv:Go
Gratula mindenkinek, ki volt a zx kupán! Ügyik vagytok! Zdobrotka meg a leg-leg-legügyibb csak okosan mindent! unatkoztam ma egy kicsit és kimentünk gurulni...jó volt http://sportmotor.hu/motoros_v...
Az esemény interneten nem publikus részleteket tartalmaz.
A lényeg, hogy nem lesznek következményei.
Az uszoda nem az ahol a bukott motorosok megállnak és megmosakszanak?
Gábor! Sehogy sem állok A bírósára várok. ... még az előző esésemből várom a pézt

zdobrotka! Vazze ............Sikerült is a kép?

Lucky!Nem akartalak fikázni!
Én is szeretnék menni Már tudom nem leszek egyedül T betűs!
zdobrotka,... hátulról?
5-ik kanyar. A sikán előtti visszafordító.
A legjobbat el is felejtettem.
Múlthéten szerdán kilőttek a kékek 237-el a 80-as táblánál.
Ebből is látszik, hogy nagyon junior vagyok...
Melyik az az uszoda? Tippem az több is van...
Köcce. Úgy rémlik az uszodában köröztelek le és nagyon kint mentél. Nem volt gond.
Sziasztok!

ddt: Én is grat. Remélem a rossz lekörözéseknél nem a narancs kutyaütőre gondolsz, mert az én voltam...
Mentségemre legyen mondva, hogy éppen bejárattam a gépet (a reggeli edzésen forgathattam ki teljesen), és sportmotorral is csak 2-3e km-es "rutinom" van. (előtte egy ER6-al mentem). Egyszóval még messze nem ismerem a gép, és a tudásom határait.
Egy kicsit más szemszögből egy rövid élménybeszámoló:
Teljesen amatőrként gondoltam, elindulok, néhány nyílt naptól (azt is ER6-al) és Kakucsringtől eltekintve nem nagyon voltam pályán, de a feelingje (főleg így az évad végén) nagyon jó volt.
Egyszer mentem az apósom 1000-es S*z*kijával a Ringen, akkor kicsivel 2.30 felett mentem, úgyhogy a 2.37-es (pereckirály: én követtem el) időmérővel tulajdonképpen elégedett is voltam, kezdésnek nem olyan rossz. (bár még 250-es Ninjával is elkenték a számat , igaz, azt mondták, hogy ő nem kezdő volt).
Szóval a sor végéről rajtoltam, ami még be is jött, mert így az egész mezőnyt láthattam a rajtnál...
Az első körben még a 400-as és 250-es Kawákkal nagyjából - látótávolságból - tartottam a lépést, a 4. körben meg elkezdtek lekörözgetni. Egyet kivéve talán mindenki normálisan elment, az utolsó előtti kanyartban volt egy, aminél elszúrtam az ívet, és 1 belül, 1 kívül ment el.
Alapból csak az ívekre próbáltam koncentrálni, az már nagyjából ment a végén, de azon kívül amit lehetett, azt elcsesztem. (már a profibbakhoz képest) Féktávokon kisebb sebességről, korábban fékeztem, később gyorsítottam ki...
De ettől függetlenül érdemes volt indulni. Ha csak azt nézem, nyílt napokon tömeg van, itt meg csak 25 motoros körözgetett, már megérte, a rajtfeelingről már nem is beszélek.
Jövőre szeretnék a többi futamon is indulni, Remélem nyárra le tudok menni 2,25 körüli időre, a többi meg majd elválik.
Uff
Sziasztok
hogy állsz a javítással?
váz?
hali!
tegnap voltunk kékesen..kicsit csúszkáltunk de király volt
valaki volt még arra?
Nem voltunk együtt.
ddt:...
...és szerintem megint szembetalálkoztam veled, kb 1 héttel ezelőtt. Asszem egy suzuki gsx f ment mögötted, bár nem tudom hogy együtt voltatok e, és az auchan után Bp felé lévő körforgalomnál jöttél/tetek/ szembe...
Köszönöm.