Na megjöttem a, Honda napról. Hát jó furcsa napon vagyok túl. Első menetben kimentem legelsőnek. Küldtem neki mint a barom. Nem is ért utol senki. Akkor jött egy 2:12 meg pár 14-es kör. De nem voltam elégedett.
A csapat két aprilia-sa(Kenyér és Balusk) minden brembo és miegymás ellenére komoly fékproblémákkal küszködött. Balusk le is jött úgy elment a fékje. Azért az is lekörözésnek minősül. Ketten is elzúgtak a sikánba az egyikük csak a mentőben érezte biztonságban magát ezért le is intették a futamot.
Találkoztam pár veszélyes emberrel is. Egy 600RR-t a sikánban értem utol. Az utána következő balost vette 80-al. Gondoltam a jobbos előtt beszúrok neki. Erre belenéz a tükörbe összeszarja magát és megpróbál kivezetni a fűbe. Nem volt vicces. A következő pár menet eléggé nyugisan telt csak a hátsó gumimon volt egyre kevesebb minta. A nap végére félig slick gumi lett belőle.
Aztán jött egy csúnya jelenet. Utolértem egy másik ZX-10R-t.(Olyat mint a enyém.) Mentem mögötte egy kört. Minden kanyarból úgy gyorsított ki, hogy húzta a gumicsíkot a féktávokat is eléggé szűkre vette. Olyan 2:17-18-as kört ment. A hátsó lejtős egyenesben éppen féktávon beértünk egy SV1000S-t. (egyébként ismerős ült rajta) A kolléga már a féktávon bizonytalankodott. Először meg akarta előzni aztán meggondolta magát. Aztán a jobb törésből kijőve kívülről előzött én meg belülről. Hamarabb fékezett ezért nyugodtan befértem elé. Nem volt semmi vészhelyzet. A célrarában keményen betettem a gépet (magamhoz képest) majd ugye jött a célegyenes. Gondoltam lehet visszajön féktávon. Nem jött. 2-es kanyarban már piros zászló fogad. Hátra nézek és a másik Tizedes sehol. Megyek 100-al nem jön, nem jön. Aztán már a bokszutcába beérve láttam, hogy ott hever a célegyenes elejében. Kigyorsításon elment a hátulja. Persze minden haver azt hitte én vagyok. Az ismim mondta, hogy Ő már csak a szétrepülő roncsokat látta. Csúnyán megjárta szegény.
4 menet után rájöttem, hogy túlzottan befeszítem az ívbelső lábamat és ezért nem tudom lejjebb húzni a motort. Kicsit lazítva rögtön jött egy 2:12 de ez sokkal könnyedebben mint az eddigiek. Sajnos ez az egy tiszta köröm volt abban a menetben. Uccsó fordulóban a Koca megkért, hogy próbáljam meghúzni (nem úgy disznó banda! ). Mentem előtte 5-6 kört és mind a ketten elégedettek voltunk. Ő végig tudott mögöttem jönni és nekem sem kellet várni rá (persze az egyenesekben elspóroltam a gázt) mert ha én előztem akkor rögtön jött Ő is és nem tökölt. Olyan 2:18-as köröket futottunk. (szerintem)
Hát nagyjából ennyi. Voltak mókás emberek. Pl. aki kikerülte a beengedő bácsit és emiatt 2 kör után leterelték az egész csoportot. Nem is engedték vissza őket. Csak 60 ember szórakozását vágta haza.
Aztán megvártam még a merszes emberkéket. Viking Öccse marha jól küldi a Z750-el. Jövőre mindenképpen sportmotorra kell váltania.
Minek annyira túlköltekezni a magyar gyártók is nagyon tuti dobokat gyártanak,nekem már volt finster,martin,meg a mostanin mastek dobom de mindel nagyon elégedett voltam,de szerintem a legdúrvább a martin.
Ez a lényeg, hogy neked tetszen a vas! Azért itt 1 példa az árra vonatkozóan, most így szezon végén, KP-vel, főleg hogy sűrgős 1.4-1.45 között elhozható sztem...
Amúgy nekem is ilyen van csak a 2003-mas,még a színe is ugyan ilyen.Az adatlapomon megnézheted.Szerezz rá még egy frankó sportdobot is mert úgy az igazi.
Nem tetszik az ülés alatti kipuffos hátsó traktusa az eleje nagyon szép ,de nekem ez a kasznis ZX6 volt mindig is az álmom(enyém) és most teljesült, és nekem annyi a lényeg: full gyári,kevés km,pálya fogalma ismeretlen,semmi karc ,"bisz-basz",és amúgy 1.450.000et nekem ez a motor megér
http://www.hasznaltauto.hu/2192593_kawasaki_zx63
6r_2004 2004-es 14800 km és akkor ez még csak a bevallott km 1.4 misiért
Nehéz kifogni ilyen kevés km-es, hibátlan, törésmentes gépet öreg tulajtól, ezért gratuláltam... A "borsos" jelző magyarázata: ha jól értettem '04-es (azaz nem ülés alatti kipus) modellről van szó, és az össz. költsége 1.45 MHUF amiért itthon karcmentes '05-öst kapsz most extrákkal, azaz az újabb modellt, és ugye egy itthoni gép értéke mindíg magasabb, mint 1 kintié... Hát kb. ennyi kifejtve...
A csapat két aprilia-sa(Kenyér és Balusk) minden brembo és miegymás ellenére komoly fékproblémákkal küszködött. Balusk le is jött úgy elment a fékje. Azért az is lekörözésnek minősül. Ketten is elzúgtak a sikánba az egyikük csak a mentőben érezte biztonságban magát ezért le is intették a futamot.
Találkoztam pár veszélyes emberrel is. Egy 600RR-t a sikánban értem utol. Az utána következő balost vette 80-al. Gondoltam a jobbos előtt beszúrok neki. Erre belenéz a tükörbe összeszarja magát és megpróbál kivezetni a fűbe. Nem volt vicces. A következő pár menet eléggé nyugisan telt csak a hátsó gumimon volt egyre kevesebb minta. A nap végére félig slick gumi lett belőle.
Aztán jött egy csúnya jelenet. Utolértem egy másik ZX-10R-t.(Olyat mint a enyém.) Mentem mögötte egy kört. Minden kanyarból úgy gyorsított ki, hogy húzta a gumicsíkot a féktávokat is eléggé szűkre vette. Olyan 2:17-18-as kört ment. A hátsó lejtős egyenesben éppen féktávon beértünk egy SV1000S-t. (egyébként ismerős ült rajta) A kolléga már a féktávon bizonytalankodott. Először meg akarta előzni aztán meggondolta magát. Aztán a jobb törésből kijőve kívülről előzött én meg belülről. Hamarabb fékezett ezért nyugodtan befértem elé. Nem volt semmi vészhelyzet. A célrarában keményen betettem a gépet (magamhoz képest) majd ugye jött a célegyenes. Gondoltam lehet visszajön féktávon. Nem jött. 2-es kanyarban már piros zászló fogad. Hátra nézek és a másik Tizedes sehol. Megyek 100-al nem jön, nem jön. Aztán már a bokszutcába beérve láttam, hogy ott hever a célegyenes elejében. Kigyorsításon elment a hátulja. Persze minden haver azt hitte én vagyok. Az ismim mondta, hogy Ő már csak a szétrepülő roncsokat látta. Csúnyán megjárta szegény.
4 menet után rájöttem, hogy túlzottan befeszítem az ívbelső lábamat és ezért nem tudom lejjebb húzni a motort. Kicsit lazítva rögtön jött egy 2:12 de ez sokkal könnyedebben mint az eddigiek. Sajnos ez az egy tiszta köröm volt abban a menetben. Uccsó fordulóban a Koca megkért, hogy próbáljam meghúzni (nem úgy disznó banda! ). Mentem előtte 5-6 kört és mind a ketten elégedettek voltunk. Ő végig tudott mögöttem jönni és nekem sem kellet várni rá (persze az egyenesekben elspóroltam a gázt) mert ha én előztem akkor rögtön jött Ő is és nem tökölt. Olyan 2:18-as köröket futottunk. (szerintem)
Hát nagyjából ennyi. Voltak mókás emberek. Pl. aki kikerülte a beengedő bácsit és emiatt 2 kör után leterelték az egész csoportot. Nem is engedték vissza őket. Csak 60 ember szórakozását vágta haza.
Aztán megvártam még a merszes emberkéket. Viking Öccse marha jól küldi a Z750-el. Jövőre mindenképpen sportmotorra kell váltania.
Ha nem ismernélek meg szólj rám elég bamba vagyok
Engem megismersz a nyikorgó fékemről
LX
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.hasznaltauto.hu/2192593_kawasaki_zx63
6r_2004 2004-es 14800 km és akkor ez még csak a bevallott km 1.4 misiért
megvan.. és ritkán irogat is.. de most nem pályázik sajnos más prioritásai vannak... Gratula a mocihoz!
LX
Te, mi van túróval? Régen láttam már fent, irogat még a fórumba?