És milyen márkályú az a szinter betét?és azt mondod hogy az első két tárcsára komplett 14000ft.Mikor én vettem a gsxf600-ba nekem 21000ft volt de arra már nem emlékszem hogy a hátsóba is vettem e és úgy volt e 21000ft
Én Szintert használok.
Brutál jó volt a fékem vagy 12000km-t és még mindig van rajta hús.
Viszont elkezdett a szélén morzsolódni.
De 12000-et elvitt.
Előtte a Ferodo 5-6000-et bírt.
A szinterből a készlet(előre 14000)-volt a ferodo meg 8700.
A fékhatás miatt már régen csak kétujjas a fékem és mindenki azt dícséri ha kipróbálja.
Ugyanakkor vegyes érzés a dolog, mert dudál a fékem, meg morzsolódik a széle.
Vizsont olyan mint a beton. Brutál keményen fog.
Most raktak be nekem Ferrodo XRAC-t vagyXARC-t? Döbbenet jó! 1mm vastagabb mint a gyári és két ujjas lett a cél végi féktáv. Viszont nekem a garnitúra 27 000Ft volt.
Tudna nekem valaki segíteni,cserélni kéne a fékbetéteimet mert már elég kopottak.Nézegettem a ferodot mert azt mondtág hogy nem annyira drága de jó.Ti milyet ajánlanátok,csak ne kereüljön egy vagyonba.Szerintetek is jó a ferodo?
Mi szerdán voltunk a h-ringen.
Hát rá kellett jönnöm, az sem jó, ha túl jók a motorosok.
A kawanapon másokat előzgetve, 2:32-t mentem.
Tegnap, igaz két körömet mérték összesen és nem tudom melyik kettő volt az, de a jobbik kör volt 2:47.
Ez ciki gyerekek.
Ez kúúúrva gáz.
Kicsinált, hogy állandóan előzgettek jobbról-balról.
Ja, meg volt egy busa.
Na az komoly volt.
Ha még láttatok embert pályán izomból élni.... Pffff....
Az utolsó három kanyar, komolyan megfogta. Itt mindig megelőztem.
Aztán jött a célegyenes, a végén megelőzött, majd szívtam megint mögötte.
A köcsög.
Inkább előzgetek a kezdőben, minthogy hagyjam magamat "terrorizálni" a jobbak között.
Tényleg szar úgy menni, hogy nem tudod,be fogja tenni az ember a motort, vagy nem.
Nem is csodálom azt a 2:47-es kört, mikor álandóan le voltam taszítva az ideális ívekről.
Tanulság:
Kell még vagy 30.000km közúton, kell még 20-30h a pályán, meg egy erősebb motor.
Mindnek robogója meg biciklieje van.
Őket megismerem.
De egy telefonszámcsere megold mindent.
Küldjetek tel. számokat a zdobrotka@citromail.hu-ra és összecsörgöm a bandát ha kiértem.
Brutál jó volt a fékem vagy 12000km-t és még mindig van rajta hús.
Viszont elkezdett a szélén morzsolódni.
De 12000-et elvitt.
Előtte a Ferodo 5-6000-et bírt.
A szinterből a készlet(előre 14000)-volt a ferodo meg 8700.
A fékhatás miatt már régen csak kétujjas a fékem és mindenki azt dícséri ha kipróbálja.
Ugyanakkor vegyes érzés a dolog, mert dudál a fékem, meg morzsolódik a széle.
Vizsont olyan mint a beton. Brutál keményen fog.
Csak azt tudnám honnan a jóistenböl ismerek majd fel innen bárkit is halnap a ringen
ik-jobb.html
Fékbetét teszt!
15:30-ig dolgozok.
Megpróbálok odaérni.
Ha nem leszek ott, ne várjatok.
Hát rá kellett jönnöm, az sem jó, ha túl jók a motorosok.
A kawanapon másokat előzgetve, 2:32-t mentem.
Tegnap, igaz két körömet mérték összesen és nem tudom melyik kettő volt az, de a jobbik kör volt 2:47.
Ez ciki gyerekek.
Ez kúúúrva gáz.
Kicsinált, hogy állandóan előzgettek jobbról-balról.
Ja, meg volt egy busa.
Na az komoly volt.
Ha még láttatok embert pályán izomból élni.... Pffff....
Az utolsó három kanyar, komolyan megfogta. Itt mindig megelőztem.
Aztán jött a célegyenes, a végén megelőzött, majd szívtam megint mögötte.
A köcsög.
Inkább előzgetek a kezdőben, minthogy hagyjam magamat "terrorizálni" a jobbak között.
Tényleg szar úgy menni, hogy nem tudod,be fogja tenni az ember a motort, vagy nem.
Nem is csodálom azt a 2:47-es kört, mikor álandóan le voltam taszítva az ideális ívekről.
Tanulság:
Kell még vagy 30.000km közúton, kell még 20-30h a pályán, meg egy erősebb motor.
Ti mikorra mentek ki?
Megejthetnénk a 6-os találkozót.