Na ezt mondtam én is. Keress inkább tényleg egy szerelőt és még mindíg jobban jársz, mint amikor egy pék (én) találgatna
Nincs a közeledben egy "jó és normális" szerelő?
Nem divatból nem keresek szerelőt. Ez csak egy kérdés volt hátha találkozott valaki ilyen dologgal és tanácsot tudott volna adni. Az otthoni szervizelés nem feltétlenül jelenti azt hogy kokányolva is van! Sajnálom azért azt a szegény lelki világot! :(
A régi gépeknek én is a nagy rajongója vagyok. De még akár egy Zephyr-nek is
A szerelő témában sajna sokszor sok embernél a pénzkérdés is szerepet kap.
Értem én, hogy a siklócsapágyak tervezésekor és gyártásakor figyelembe veszik a kopadék beágyazódását a csapágyfémbe, na de mindenek van haráta.
Kopadék méretének is
Gányolásnak is
A főtengely, csapágyak lelkivilágának is ekkora kopadékoknál
Sőt, ha törmelékkel megtellik a szűrő akkor a megkerülő szelepen minden átmegy...
...aztán majd fogjuk olvasni a gixer ezer topikban szar kawa széthullik :(
Jó jó értem én kompakt pici blokk és utcára kezelhető olajfürdős kuplung nem ég le piros-zöld-piros-zöld stop-go-top-go után mint a macskazabáló szárazkuplungja és értem én tudja kenni a nyomatékváltót ugyan az az olaj, na de a kopadék is mindenhonnan mindenhova eljut...
Bezzeg a régi gördülőcsapágyas főtengős mocik!(pl. öreg Z -k többsége!) Egy picike Z250 kéthengeres vagy gpz305 mindig a szemezgetésembe kerül....
Na végre, ERŐT EGÉSZSÉGET!
Katayuna? ha jól emlékszem azt írtad a ruha kapcsán. Átszabás? Majd az enyémet is át kellene szabni, de én a ruhaklinikával beszéltem. Nem tudom Szűz vagyok a lábát kellene rövidíteni majd.
Tomesz! okoskodni nem szeretek, találgatni meg fölösleges. azért nem is írtam semmit.
Guró! Jól tettétek! És amúgy csak gurulás volt, vagy "GURULÁS" volt?
Egy kérdés a végére: Lengővillával kapcsolatban, tud valaki valami kiskaput a gyári 100 rugós felújító szetten kívül? (lógás orvoslása) nem hiszem el hogy 2 csapágy pár gumi vacak nem jöhetne ki vagy 40 forintból
Semmi. Most a meglévő parkot teszem rendbe, csinosítgatások, csecse-becsék, csilliogó flitterek
Utána egy fütyülős turbo De lehet, hogy belesz..ok az egészbe és inkább veszek egy M5-öt
Remélem Pardi-ék is úgy akarják, hogy az enyém legyen az a ruha Van valami project alakulóban? Nekem egyelőre "csak" türelemjáték, mire eljutok szerelőhöz
Látatlanba elég nehéz megmondani, hogy mi kalapál és miért, de ha ekkora fém darabokat találsz az már nem egy egészséges dolog. A helyedben keresnék egy szerelőt, mert én csak egy pék vagyok
úú nagyon nem megy a topik :(
én hajtom a bringát, ma estére egy kis égi áldás is kijutott, úgyhogy hazafelé ma óvatoskodás volt. Ráadásul be is igazolódott, a körforgalom előtt hogy a gyök2 is lehet éppen csak hogy nem volt sokk :)) De péntek szombat zsír állat volt
Na és megrendeltem németből az új gúgyám, bőrkombi, kesztyű, csimma
És nem, nem lime lett!
Hej bicikli, piros bicikli....
Úgyhogy lassan ponyvákat le, vaxolás.. etc..
Hosszú üres egyenest mindenkinek, vagy jó kanyargóst
Sziasztok
Ma sikerült meg mahinálnom a gépet mert a kuplung felöli oldalról kalapácsolos hang jön! :( azt hittem a kuplungal van valami de nem láttam rajta semmit de viszont kisujj köröm m nagyságu fém darabokat szedtem ki onan. :( esetleg tudna valaki mondani valami okosat mi kalapálhat arról az oldalról? :O
Nincs a közeledben egy "jó és normális" szerelő?
De egy jó M5-ös
A szerelő témában sajna sokszor sok embernél a pénzkérdés is szerepet kap.
Ma nem divat szerelőt keresni...
Értem én, hogy a siklócsapágyak tervezésekor és gyártásakor figyelembe veszik a kopadék beágyazódását a csapágyfémbe, na de mindenek van haráta.
Kopadék méretének is
Gányolásnak is
A főtengely, csapágyak lelkivilágának is ekkora kopadékoknál
Sőt, ha törmelékkel megtellik a szűrő akkor a megkerülő szelepen minden átmegy...
...aztán majd fogjuk olvasni a gixer ezer topikban szar kawa széthullik :(
Jó jó értem én kompakt pici blokk és utcára kezelhető olajfürdős kuplung nem ég le piros-zöld-piros-zöld stop-go-top-go után mint a macskazabáló szárazkuplungja és értem én tudja kenni a nyomatékváltót ugyan az az olaj, na de a kopadék is mindenhonnan mindenhova eljut...
Bezzeg a régi gördülőcsapágyas főtengős mocik!(pl. öreg Z -k többsége!) Egy picike Z250 kéthengeres vagy gpz305 mindig a szemezgetésembe kerül....
De nagyon durvaaaaa!
Ez még viszont a jövő zenéje. Először pár dolognak még össze kell jönni
Katayuna? ha jól emlékszem azt írtad a ruha kapcsán. Átszabás? Majd az enyémet is át kellene szabni, de én a ruhaklinikával beszéltem. Nem tudom Szűz vagyok a lábát kellene rövidíteni majd.
Tomesz! okoskodni nem szeretek, találgatni meg fölösleges. azért nem is írtam semmit.
Guró! Jól tettétek! És amúgy csak gurulás volt, vagy "GURULÁS" volt?
Egy kérdés a végére: Lengővillával kapcsolatban, tud valaki valami kiskaput a gyári 100 rugós felújító szetten kívül? (lógás orvoslása) nem hiszem el hogy 2 csapágy pár gumi vacak nem jöhetne ki vagy 40 forintból
Utána egy fütyülős turbo De lehet, hogy belesz..ok az egészbe és inkább veszek egy M5-öt
A ruha elég pöpec
Szóval nyugalom, kezemben az irányítás!
én hajtom a bringát, ma estére egy kis égi áldás is kijutott, úgyhogy hazafelé ma óvatoskodás volt. Ráadásul be is igazolódott, a körforgalom előtt hogy a gyök2 is lehet éppen csak hogy nem volt sokk :)) De péntek szombat zsír állat volt
Na és megrendeltem németből az új gúgyám, bőrkombi, kesztyű, csimma
És nem, nem lime lett!
Hej bicikli, piros bicikli....
Úgyhogy lassan ponyvákat le, vaxolás.. etc..
Hosszú üres egyenest mindenkinek, vagy jó kanyargóst
Ma sikerült meg mahinálnom a gépet mert a kuplung felöli oldalról kalapácsolos hang jön! :( azt hittem a kuplungal van valami de nem láttam rajta semmit de viszont kisujj köröm m nagyságu fém darabokat szedtem ki onan. :( esetleg tudna valaki mondani valami okosat mi kalapálhat arról az oldalról? :O
Helyet meg csinálnom kell a garázsban