Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Véleményem szerint ettől független érdemes inkább ilyenre befektetni. Én sem használom ki. Sőt... a motoromnak semmilyen paraméterét sem De ettől független mindig jól jön a nagy tartalék, sosem tudhatod, mikor lesz rá szükséged. De ez az én véleményem
lehet nekem se sikerül addig ezt elhoznom sajnos most más a fontossági sorrend nálam
Ohh, hát nyugodtan...nekem ráér :) még külföldön töltöm munkás napjaim, elég ha május 6-ra szerzek valamit :) Hajrá!
ez azé a srácé akitől hoztam a motoromat nemrég.Élőben egész jól mutat a cucc bár én akartam elhozni nemsokára de ha kell ne habozz
Ez sem rossz! Meglátjuk :) Igazából azt nem tudom, hogy ez a 26 állítási fokozat szükségszerű? Én aki túrázásra használnám a motort, nem hiszem hogy kihasználom ezt a funkciót :)
Én ezen is elgondolkoznék, bár alkudnék belőle minimum egy 10-t. Én 50-ért vettem úgy (4 éve), hogy előtte csak 8-10 pályanapon használták.
Nagyon köszönöm!
A gátló 26cm hosszú, ebből 21cm a rúd, amin történik a csillapítás. A gátlást végző szerkezet 13cm, így ütközőtől ütközőig 8cm. Ennyit mozog. Be lehet olyan keményre is állítani, hogy nem tudom semerre sem elforgatni a kormányt, viszont úgy is, hogy szinte észrevétlenül működik, bár annak nem sok értelme van. Ha jól emlékszem 27 vagy 34 fokozatot számoltam rajta, nekem 5 vagy 6 klikk-nél volt az az érték ami bejövős
De zsír!
köszi a választ! egy hosszot tudsz majd nekem mondani, értem ezen a kormánygátló működési hosszát, és magának a szerkezetnek a méretét.

ezen gondolkodom:

http://www.ebay.com/itm/CNC-St...
Nekem sportrugó van az elejében és 5cm-t ültetve, kegyetlenül kanyarodik, még így is relatíve stabil, de rosszabb úton azért tud csapkodni, főleg, ha levegőben az eleje. Érdemes befektetni rá (még átalakítás nélkül is)! Egyenesfutása a gépnek szuper. Nem olyan ideges az eleje mint egy gátló nélküli szupersportnak, többen motoroznak ezzel a típussal gátló nélkül, mint vele. De ha van gátlód, veheted életbiztosításnak Viszont amióta fent van, jó párszor kihozott a szarból. Nekem Hyperpro van, használtan vettem egy versenyzőtől. Gixer 1000 K7-esen volt rajta, vett helyette egy K9-et és azt hittem nem lesz jó rá csak a konzol más. Konzolt pedig Kawazsolti (Pécs) szerezte be nekem Én nem furkálnám a vázat, de ha ragaszkodsz a GPR-hez és más választás nincs, akkor nem biztos, hogy rossz befektetés.
Sziasztok!

Most szándékozom venni egy ZX 12 R-t, s az lenne a kérdésem felétek, mivel ti tapasztaltabbak vagytok a témában, hogy mennyire ideges ennek a típusnak az eleje? Érdemes-e rá kormánygátlót szerelni. Nézegettem a neten, hogy fúrni kellene a vázat a Scott, GPR típusok felszereléséhez. Van valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban? Köszi!
Szia! Tudok segiteni! Adatlap!
Én slickkel tudok normálisan menni.. A többi csúszik. Csengelén vágja őket a srác, elfogadható áron, és szereli is. Bajom még nem volt vele. Nekem az 55 magas, az 50 jó.
Halló Ámberek. Kellene nekem levegőszűrő......12-be. Ti hol, és kb mennyi?
Agó:Nem kell nekünk tasnforems vagy mi a pi... össze tudjuk mi hajtogatni az 1:1 arányú modellt is Motordr:Én a 200-as Dunlop 207 -esel vettem a bestiámat,lévén még az eredeti gumi volt rajta ,persze jól nézett ki de a lassú csiki csuki kanyarokban naon gáz,pótos Ifa majd nem rám előzött 1 kőrforgalomban (bár 1esek szerint rajtam a 150 es hátsó gumi sem segítene )Hja és mindenkinek Boldog nyuszit! valami kawás vers esetleg?
Láttam a JátékBOX (Duna Pláza) ZX-12R-es (zöld) modellt. Nem annyira kicsi, úgy 1:8-as lehet és hajtogatható belőle még egy robot is. Ilyen transformers vagy mi....

http://tfsource.com/public_img...
Hali!
Azért érdeklődtem a Pipercrossról, mert amióta nálam van a gép, nem volt benne gyári légszűrő, csak BMC, az viszont sok levegőt ereszt át. A Pipercross viszont nem fém/gyapot (vagy mi), hanem szivacs szűrő. Mindegy... majd kiderül, ha ideér a jó idő
Nekem Diablo Rosso 2 van a gépen, újak (elöl-hátul, együtt vettem). Előtte sima Rosso volt, az rohadt jó gumi volt. Ez már 2 komponenses. Nem tudom, hogy csak rossz gumit fogtam ki, de az enyém sajnos egy kalap sz@r... a sima Rosso-val bármelyik körforgóban lapra fektettem a gépet, de most csak csúszkálás van... amint átér az elméletileg lágyabb komponensre, elkezd csúszkálni és beesik a kanyarba. Várom már, hogy elkopjon és veszek helyette Contisport Attack-et. Azt is kipróbáltam és bejött, arról nem is szólva, hogy közel (vagy több) 30000ft-tal olcsóbb. Aki felszerelte gumis, neki egy 1100 XX-e van, neki is volt Rosso 2. Horvátba voltak túrázni, a gumiba volt 2000km és szétnyílt a belseje... nem vennék még egyszer, de ha jó vétel, lehet ettől független érdemes lecsapni rá, mert ez csak az én tapasztalatom, ettől független még neked bejöhet
Szevasztok, valaki használt közületek Pirelli Diablo Rosso II-t? Lenne egy nagyon jó vétel, csak véleményekre kíváncsi lennék, mivel így sem olcsó mulatság:) 190es lesz a gyári 200helyett úgy néz ki. /50 vagy /55 190be? Erről valaki tud mondani valamit? Előnyök hátrányok..
Vitya: légszűrőről annyit tudok neked mondani, hogy egy srácnak egyszer raktam be gyári helyett Pipercross szűrőt. Ő azt mondta hogy minimális a különbség, érezhető, de minimális. Ez az ő véleménye, lehet neked más lesz. Nekem K&N van bent gyári helyett, nem is tudom mit mondjak.. néha belebeszélem magamba hogy sokkal jobb és akkor úgy érzem, igazából szerintem nem nagy a különbség!
Ámen!
Vagy Porscheval mester!
köszi az infót!
Hali!
Sorrendben ---- Utasülés, első ülés, tankborítás, tankot felhajtod+kitámasztod és ki is tudod szedni!
Nekem van gyári kawa olajam 10w-400 10w60 adatlapomon elérsz!