Még csak elképzelés szintem (szabin vagyok év végéig, vizsgákat is kivégeztem, így van időm ilyenek agyalni ) foglalkozok vele, de nagyon sok minden van tervbe a motorral. De először "új" autó project
Egy elég alternatív "modellfrissítésen" jár az agyam a 12-es ügyében. Nem tudom, hogy foglalkozott/próbálkozott-e valaki ilyen témával, így felvázolom.
Szimpatikus lenne, ha automata hidegindítója lenne, nem pedig manuális szivatós. Nem mintha zavarna, hogy nem automata (mert pöcc-röff, nincs gond hidegen, se melegen). Lehet-e esetleg programozni erre az ECU-t vagy erre alkalmatlan, tehát valami modernebb gépről kéne átemelni?
Lehet majd látni Lacházán a 14-est? Megnézném mit tud egy profi kezében
Én ma röffentettem be a gépet, kicsit megjárattam a környéken, jó volt , de valahogy inkább tartogatom a motort szezonra
Hello,
én már megnéztem. Alapvetően korrekt tulaj és motor, fontosabb részletek:
* fékbetét, lánc, gumi kuka
* jobb lábtartó heggesztve
* kisebb benyomódás a fenti sérülés miatt a lengővillán
Visszavett motor volt, onnan került a jelenlegi tulajhoz. Raptor dob nem a gyári felfogatásra, hanem slip on megoldással került fel (vágva).
Kb. ennyi.
Üdv,
Domi
ui.: kérdezz nyugodtan, szinte az összes mo-i gépet megnéztem már :-)
Marcipán is ácsingózik ám megint a zöldre
Bódog Mitulást
A többieknek meg
Mizu? Írt a csávesz?
dógózó?!
Ilyenkor mindenki a neten lóg és lesi a tuning kütyüket
De nem hinném, hogy ezt "csak így" meg lehetne oldani. De én csak egy pék vagyok
Nem vagyok én profi, csak egy koca amatőr
A héten én is beröffentettem a gépeket a garázsban. Jobb volt, mint egy rock koncert
Egy elég alternatív "modellfrissítésen" jár az agyam a 12-es ügyében. Nem tudom, hogy foglalkozott/próbálkozott-e valaki ilyen témával, így felvázolom.
Szimpatikus lenne, ha automata hidegindítója lenne, nem pedig manuális szivatós. Nem mintha zavarna, hogy nem automata (mert pöcc-röff, nincs gond hidegen, se melegen). Lehet-e esetleg programozni erre az ECU-t vagy erre alkalmatlan, tehát valami modernebb gépről kéne átemelni?
Lehet majd látni Lacházán a 14-est? Megnézném mit tud egy profi kezében
Én ma röffentettem be a gépet, kicsit megjárattam a környéken, jó volt , de valahogy inkább tartogatom a motort szezonra
én már megnéztem. Alapvetően korrekt tulaj és motor, fontosabb részletek:
* fékbetét, lánc, gumi kuka
* jobb lábtartó heggesztve
* kisebb benyomódás a fenti sérülés miatt a lengővillán
Visszavett motor volt, onnan került a jelenlegi tulajhoz. Raptor dob nem a gyári felfogatásra, hanem slip on megoldással került fel (vágva).
Kb. ennyi.
Üdv,
Domi
ui.: kérdezz nyugodtan, szinte az összes mo-i gépet megnéztem már :-)
5372727