Nem-nem, ha nyelezem, akkor is szigorúan csak Audi A6 3.0 TDI, BMW 320d, Honda 1.6 VTI kiosztásra mások nem emberkednek és nem löknek fel itt a környéken... inkább csak baleset elkerülésre használom ki az erejét, ha a helyzet úgy kívánja. Jobb szeretek a saját laza tempóba menni
Itt járnak a hótolók, de a havat nem nagyon tolják... vittem délelőtt haza csajszimat, elém keveredett egy hótoló, sót szórta mint állat. Semmit nem láttam és egyszer csak kurva nagy csattanás, 90-ről le is lassultam 60-ra. Egy "kis" hókupac volt, amin a hótoló boldogan átment én meg azt hittem a képembe durran a légzsák. Szerencsére az autónak sem lett semmi baja. Privát vállalkozók csóri traktorral tolják a havat... Szekszárdon pedig mintha még most is a 3. világba csöppentem volna, tiszta hó/latyak minden, a közlekedést old meg UAZ-zal vagy más géppel ha van
Egy kis rozsda az akksitartó csavarjaira és máris nem lazul ki, nekem bejött Lassan már érne a tényleges szezonidő... ennek örömére megyek havat lapátolni
Szerintem bitang egy gép a 12-es. Kérdés, hogy mire veszed. Kanyarogni jobb lesz a 9-es, kényelmi szempontból elől szerintem mindegy, utasnak a 9-es szintén kényelmesebb. Erős mint a bivaly, aksitartó fedél csavarjai szoktak kilazulni és a tank alatti levegőmennyiség bizbasz szokott tönkremenni és annyi. Volt egy visszahívás az ülés alatti kis kupak mizéria miatt, de mást nem tudok.
Fogyasztása csuklófüggő és a gumit sem zabálja le 1000 km alatt, mint a mondákban. Sok eladót tényleg nem találni a hírdetések között. Mondjuk nincs is belőle sok
Én imádom. Van is belőle kettő
Hogy egy kicsit hazabeszéljek... kell ennél több? Nekem közel 5 éve van meg, csak a kopóalkatrészeket kellett/kell cserélnem rajta... 12 éves, több mint 100ezer km (óra szerint csak 85ezer, visszapörgették jó szokásokhoz híven), egy csepp olajat nem evett még, semmi fals hang. Fogyasztás csuklófüggő, nekem 6-7 liter között van, stabil 160-180 tempónál. Annak ellenére, hogy azt mondják ritka motor, az ország bármely pontjába mentem, mindig találkoztam 1-2-vel. Keveset hirdetnek, tehát kevesen adják el, úgyhogy annyira szar nem lehet Ha nem zavar téged, hogy 10 éves konstrukció, jó vétel. El nem cserélném, bár mellé eltudnék viselni valamilyen sportezrest. Jól megy, nyomatékos, kanyarodni is lehet vele, 2 személlyel is kényelmes, szinte csak úgy használom. Nekem nagyon bejön (elfogultság nélkül+márkafüggetlen vagyok). Ezek a személyes tapasztalataim.
Csáo! Gondolom elfogult véleményeket fogok kapni DE . ZX9R-t tervezek venni. viszon hasonló áron találtam már jó zx12r-t is . Azt tudom hogy a 12 egy igazi erőgép, de tudnátok mondani pár mondatot róla azért?
Haller mindenki!
Érdeklődnék, hogy használ-e valaki Pipercross légszűrőt a gépbe!? Megvettem, bár még nem szereltem be. Most még a BMC van bent, ami elég sok levegőt átenged, ez fémszűrő. Viszont a Piper szivacs... Van-ééé ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Feltételezem számíthat valamennyit. A kipufogó cserénél is érezhető, a gyárival sokkal egyenletesebb a motor, viszont a Yoshival állatabb (nem csak a hang)
Bird kész a kupakod és mennék túrázni a szomszédommal de nincs mocija.Tudsz neki segíteni?Tudom nektek ebben a fórumba csak májusba kezdődik a 400méteres túra meg a balcsi menés,de nekem már viszket a valagam .Kész van a kipufogó a kis kawára nézd a képet,A végsebessége 180ról 186-ra nőt!Most már utol tudlak érni két egyenes közötti kanyarokban
mit szedjek le a gépről hogy leghamarabb a levegőszűrőhöz jussak?
A hóhelyzet itt is elég komoly. De a nyugati országrészben még durvább. Autópálya lezárva? Pfff....
Fogyasztása csuklófüggő és a gumit sem zabálja le 1000 km alatt, mint a mondákban. Sok eladót tényleg nem találni a hírdetések között. Mondjuk nincs is belőle sok
Én imádom. Van is belőle kettő
a családba lett egy sportgép amin van de alapból nehéz a kormánya! annak nem csak hirtelen mozdulatra kell erőt kifejtenie ?
Szerintem ebben a témában kérdezd AGO-t.
Más: Idén nem lesz Brno-ban SBK
Érdeklődnék, hogy használ-e valaki Pipercross légszűrőt a gépbe!? Megvettem, bár még nem szereltem be. Most még a BMC van bent, ami elég sok levegőt átenged, ez fémszűrő. Viszont a Piper szivacs... Van-ééé ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Feltételezem számíthat valamennyit. A kipufogó cserénél is érezhető, a gyárival sokkal egyenletesebb a motor, viszont a Yoshival állatabb (nem csak a hang)
Nem kell itt izgulni, mert attól csak idegesebb leszek
Nem tudom, mert képlékeny a dolog.