szeva izi papa, van valami profi beállitási mód itt a sportmotoron olvastam ki is nyomtattam anno, megkeresem neked, az alapján löttem be a 954-et is meg a bestiát is, egy fél napot elszorakoztam vele, de a vége jobb lett mint a kiválló mind2 esetben. ma megkeresem neked.
Még mindig várok valakit aki tud okosságot mondani a futómű beállításra!A gond inkább a seggével van mikor döntöm kanyarban hullámzik maxra van állítva a húzó meg a nyomó állító is!a rugón tudok még feszíteni kb még 1-1,5cm menethossz van még rajta!
sziasztok második generációs Zx12eshez alkatrészek eladóak, hibátlan blokkalkatrészek váz fütómü stb. kopasz a motor ugyhogy idomok nincsenek, elérhetöségek az adalapomon, telefonban emailban érdeklödj
Pilot Powerrel én sem mertem kanyarodni (guminyomás ugyanez), bár lehet én voltam balf@sz.... csúszkált vele, kipörgött folyamatosan. WP rugó előre, megültetni, és azóta letudom radírozni a gumi szélét Gumiból csak Pirellit használok. Nekem ez a kombó bejött, bár azt hozzátenném, hogy barátnőmmel ketten vagyunk annyi, mint Szöllő egymagában
Nem az irigykedéssel volt gond jimy, azzal hogy nem is tudom miből kiindulvaolyan dolgokat irtál amiröl fogalmad se volt, nem tákoltam, a motoromon semmit mert ha azt akartam volna akkor tavaly a balesetem után már 1 2 hónappal motorozhattam volna vele, de nem ezt tettem gyári tömitéseket vettem az olcsó használt tömités helyett, ami lehet ugyanugy jó lett volna, és nem 30 ba került volna csak 5 be, ez a nem mind1, még a szelep korongokat is gyárit akartam de arrol lebeszéltek igy az usábol rendeltem töredékéért a gyári árnak, de ha az lett volna csak 100%os akkor azt teszem bele darabját 3 ezerért és a többi és a többi, vehettem volna idomszettet is (kinai gyönyörüen fényezve vámmal mindennel 130 környékén, nem a hülyegyerek inkább megcsináltatta a gyári sérültet, és most tudom hogy jappán alkatrészek vannak benne, még a blokktartó csavarokból is minöségit vettem jópár ezresért a gagyi helyett, ugyhogy kérlek jimy mielött kijelentéseket tesze informálodj. köszi. és mindenkinek szép napot és széles utakat kivánok
Sziasztok!
Futómű beállításban kérném a segítséget!Nem az igazi kanyarban a gép 1 személlyel sem 2 személlyel!Ha valaki esetleg ilyen súlyban van mint én 105kg az írhatna egy beállítást ami neki van a 12sen!80%ban 2 személlyel használom a gépet!
Köszönöm!
Action! Rég láttalak! A beírásoddal maximálisan egyetértek.
Én se szóltam rá anyám barátnőjére aki szalvétákat gyűjt, hogy azon mennyi benzint vehetett volna.
Némi irigység van a hangnemedben öreg
Lehet,hogy össze lett tákolva,de ez akkor sem ok a fikázásra főleg,ha fogalmad sincs az összeszerelés körülményeiről.se....
De ha kíváncsi vagy,akkor megosztom veled.
Jó motorozást kívánok a szezonra minden motorosnak,és neked is
egyébként azt hogy streetfigteresitettem a vasat, nem bántam meg egy rettenetes komoly Z gyakorlatilag, terveim közt van egy papirtalan 12es streetfigter, mert játszósnak is jó és erre nem kell ürbéli mértékü lánckerék hogy emelgesse magát gázra, ennek elég egy -2 elöre
ja és mégvalami, az hogy elestem egy dolog, ugyanugy fogok vele egykerekezni, mert tudom mit csesztem el akkor amikor kimentettél, azt benéztem, ennyi. Ja és köszönöm a helyreigazitást igen sok benzin kijött volna belöle, de ugye tudjuk ha az ember elöre tudja hogy elesik akkor leül ugyebár
hmmm. nem tudom miért degradálsz de nagyrészben igazad van, abban viszont nincs hogy nem szakszerüen lett összerakva, mindent ismétlem mindent cseréltem a blokkjába ami picit is sérült, és szakkönyv alapján nyomatékra lett minden belöve megmerem azt is kockáztatni hogy jobb a blokk mint volt , ugyanis sajnos nekem még olyan csavar is lazult fel ami bent volt a blokkba, és ha nem csukom össze akkor az szépen kihullik és ki tudja mien károkat okoz, szal most össze van rakva, és amikor lessz pénzem akkor profi fényezö fogja fényezni a gyári idomokat, mivel abbol se vettem utángyártott szart hanem csakis gyári, ja és a fillérekből, az most kereken 340 ezer idáig és még egy 100as tutira belemegy.
de most jó a gép és továbbra is imádom, és megmarad, Most ugyan nem csodaszép, de az lessz és igérem megmutatom neked.
Gratulálok!
Ezek szerint megint itt vagy az "akadémián" .
Tehát vettél egy fasza gyári állapotú Kawasaki ZX-12R
típusú motorkerékpárt.
Amiről eladtad az idomokat, majd csupasz motor építésbe kezdtél.
Gondolom fillérekből kihoztad ( lámpa, fejidom, stb...)
Azután mint egykerék bajnok összecsuktad. A motort is szétkellet szedni mert valami eltört, és a javítás sem volt szakszerű.
Majd ezek után ismét vissza állítod a gyári állapotot, gondolom fillérekből. Hisz még hátra van a fényezés.
Gratulálok! Csak egy számot mondj légyszi! Ebből az egész attrakcióból, mennyi benzint tudtál volna venni? Amit önfeledt motorozásaid során elpöfögtél volna. És lenne egy fasza motorod, amilyet vettél.
Még meg van a túra plexi, ha valakit érdekelne
Amire jó
ZX12R '02-....
12EFt az ára
Ha valkit érdekel írjon
jedis@freemail.hu
Túl kemény az eleje a hátuljához képest. Az első telók keménységét tudod állítani? ha tudod, ott a megoldás
Biztos velem van a gond. De írja már meg VALAKI , hogy mit irigylek a tevétől, mert nekem nem jut eszembe semmi!
Köszönöm! Elnézést! Bocsánat!
Futómű beállításban kérném a segítséget!Nem az igazi kanyarban a gép 1 személlyel sem 2 személlyel!Ha valaki esetleg ilyen súlyban van mint én 105kg az írhatna egy beállítást ami neki van a 12sen!80%ban 2 személlyel használom a gépet!
Köszönöm!
Én se szóltam rá anyám barátnőjére aki szalvétákat gyűjt, hogy azon mennyi benzint vehetett volna.
Eladnám a 12est.
2004 decemberi, magyarországi, második tulaj vagyok.
karcmentes gyári állaptú, sok extrával, amik külön is eladók.
Lehet,hogy össze lett tákolva,de ez akkor sem ok a fikázásra főleg,ha fogalmad sincs az összeszerelés körülményeiről.se....
De ha kíváncsi vagy,akkor megosztom veled.
Jó motorozást kívánok a szezonra minden motorosnak,és neked is
de most jó a gép és továbbra is imádom, és megmarad, Most ugyan nem csodaszép, de az lessz és igérem megmutatom neked.
Ezek szerint megint itt vagy az "akadémián" .
Tehát vettél egy fasza gyári állapotú Kawasaki ZX-12R
típusú motorkerékpárt.
Amiről eladtad az idomokat, majd csupasz motor építésbe kezdtél.
Gondolom fillérekből kihoztad ( lámpa, fejidom, stb...)
Azután mint egykerék bajnok összecsuktad. A motort is szétkellet szedni mert valami eltört, és a javítás sem volt szakszerű.
Majd ezek után ismét vissza állítod a gyári állapotot, gondolom fillérekből. Hisz még hátra van a fényezés.
Gratulálok! Csak egy számot mondj légyszi! Ebből az egész attrakcióból, mennyi benzint tudtál volna venni? Amit önfeledt motorozásaid során elpöfögtél volna. És lenne egy fasza motorod, amilyet vettél.