Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FBS FBS FBS FBS
Marcipán!
És mit kell vele csinálni hogy ne jöjjön ott fel az olaj?Csak azért mert hétfőn viszem olajcserére és akkor egyúttal már meg is csinálnánk a problémát!
tudom,h jó cucc de a 15W-s nem merem bele tenni ,félek,h vastag lesz a 3as hajtókarnak . 10W50est nem gyárt,a 10W40es meg nem kell . .tudok 4ezerért ha kell 15W50es .
Nekem a Motul .... ..
ez igaz ,de a Mol-os a legmagasabb teljesítményszintű olaj a piacon, .és tökéletes volt vele a gép. nem szinte sose kapcsolt be a ventillátor ,most a 10W50-essel jobban .
A nagy nyomatékú motoroknál, a higabb olaj nem igen ajánlott
nem nekem 5W60as volt és híg mint a fos ,ami jó is meg nem is ,de inkább jó
ugy tudtam
te Action.......azaz 50-es nem sürü 1 kicsit hangsujozom csak kérdem
Még valami, azt a generátor csatlakozót cseréld ki.... én azt tettem ennyi a típus hibája...
Na igen, a melegedése is teljesen más a Xado-val. Sokkal kevésbbé melegszik. Blokkot megdícsérték, hogy milyen szépen jár 64000km után A váltómnak nem szokott tetszeni a kaki olaj De ez helyre rakta. Még ha csak ideiglenesen is. Télen úgy is váltófelújítás
tudtam hogy nem birod szó nélkül te nyavajás
Meg hilti szalag.

EZ NEM béjemvé, te!
FBS?
Akkor csakis az utasa lehetett, félhetett egy icicnke picinkét, és hát csurrant cseppent.
És ráfogták az olajra, mert a nyuszira nem tutták.
Szia,

A generátor vezetéken megy fel az olaj, nekem is ez volt csak a 2001-es évjáratnál volt ez, visszahivta a Kawasaki ez miatt ezt az évjáratot... veszélyes, mert a hátsó kerékre csöpög az olaj .... egyszerüen orvosolható. Kawasaki üdv a táborban....
az lehet én püfölős motorba tettem a castrolt actevot.........tökéletes volt
lehet hamis volt ,legközelebb próbáld ki a Marci által preferált Motul 15w50est azt mindenki dicséri,bár én még nem használtam .ha jó a blokkod akkor ezekkel a modern full synt olajakkal nem kéne,h gond legyen. .nekem eddig az összes jó volt,csak a melegedésnél voltak különbségek ,pedig az enyémbe is van km bőven...
értem szóval hamu van a motorba
Castrollal 1000km után beacélosodott a váltó, az 5. sebességet volt, hogy harmadszorra sem vette be......... a kuplung veszedelem mód csörgöt és annyira felhigult mint a pisa. Spanom R6-osánál is hasonló gondok akadtak. Pedig az előző Castrol adagokkal nem volt gond. Lehet belefutottunk a koppintásba
semmi olaj nincs ott gyárilag bátya,max amit Bárdi mondott az lehet ,de én még nem láttam ilyet , .érdekes eset .
Hali!
Nem lehet, hogy fék olaj van az ülésed alatt.
Van ott két szenzor is azon is folyhat olaj.
igen ,majd olvassál utána ITT ,és rájössz,h mi van miért. én nem értek rá tanitgatni téged ,