lecseréltük az olajamat ,jó ez az 5w60as,érezhetően dinamikusabb lett a gép,és az alapjárat is feljebb ment 2-300 fordulatot . .majd még beszámolok róla,mert 12km van az uj olajba.
Nálam ott bukott meg, hogy nem volt hajlandó 11500-nál nagyobb fordulatot elfogadni. Holott a tizedes 12500-600 körül szabályoz. 6-ban persze kicsit előbb de ott is beleforog a pirosba.
Itt nézd meg. linkA gyári végáttétel 2:29-es. -1+2-vel 2.56 lesz ami 11,5%-os rövidülés. Minden teszt szerint a Tizedes 295-nél szabályoz 6-ban. Ha ezt elosztod 1.115-el vagy beszorzod 0,895-el akkor 264-5 körüli tempót kapsz. És gondolom a gyári szórás meg a más méretű gumi simán +-4-5km/h.
Hülyeséget írnak. Óra szerint 299+. A race chrono (5Hz-es GPs-el megtámogatva) szerint ennyi ami 4 századon belül mér a Hungaroring hitelesített transzpanderéhez képest.
Egyébként üres rublikákat látok. Nézd meg pontosan mit mutat. Max. fordulatszám mennyi? Mert egyszer én is próbálkoztam evvel az oldallal de nem volt hajlandó azt csinálni amit kéne.
Ezt találtam...
nekem is furcsa dolgokat adott meg ,csak még nem tudtam kideríteni,h jó-e .
Egyébként üres rublikákat látok. Nézd meg pontosan mit mutat. Max. fordulatszám mennyi? Mert egyszer én is próbálkoztam evvel az oldallal de nem volt hajlandó azt csinálni amit kéne.