1-1 ? Hol élsz ember? Nem emlékszel? 1-autópálya, 2-Győrből haza... Szóval én vezetek 2-0-ra...
Arról nem is beszélve, h te húztad meg hamarabb a gázt, és én indultam meg utánad, meg 2-3-ban letiltott és ott váltottam...
Majdnem szó szerint, légcsövet kötnek a beömlőre, és valóságarányos levegőmennyiséget juttatnak be valós sebesség mellett. Némely típusnál le is kell kapni a fejidomot...
Hopp, én is rajta vagyok!
190.7 LE, 146.2 Nm - Domán Attila
Ennyi jelent az én esetemben egy PCIII hangolva, Raptor dob és a légszűrő.
Ja, azért nem elfelejtendő, hogy az adatok Ram air nélkül értendőek!
Mit tudhat ez, ram air-el! 210.4 LE, 149.9 Nm - nem publikus
Nos uraim most néztem meg a rolam készült videót, és az eredmény tiszta gyorsulás 140-röl, gsxr1000 zx12 1-1, ugyhogy megnyugodtam , mivel tudom hogy a gépem nem 100%os, ez az eredmény 0-2 re fog modosulni amint megjön a k&nszürőm , kérdés , videót milyen progival tudok megvágni, esetleg egy 2 részen homályositani?
Az a 181le már régen 200 felet van, mivel az én mocimról van szó, azért vittem Ágostonhoz, nézzük meg miért kormol, és miért gyenge egy benzin szelep volt beragadva " az ínyektorból visszatérő benzin nem ment vissza a tankba, be volt ragadva a szelep " megmérte így szarul a mocit , megyek mindjárt nyakon vágom ki merte írni azt az eredményt " azóta benne PC + egy svéd tuningcég vezérműtengelye + K&N légszűrő + Akra titán rendszer " De megyek megméretem jövöhéten
Arról nem is beszélve, h te húztad meg hamarabb a gázt, és én indultam meg utánad, meg 2-3-ban letiltott és ott váltottam...