Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úristen, egy takarítógéppel nem bírsz, és motort szerelsz.
ez nem ide tartozik ,de még nem.És igen a kategória legjobb gépét vetted ,Hyperbike,és nem sportmotor .
tudo hogy én mindent TULLIHEGEK, engem csak az bánt hogy "állitolag a legerösebb legjobb szériamotort vettem meg, aztán jön egy 2002-es fünyiró és ott lohol a seggembe
És ott a pont, Jó reggelt eksön, sikerült összelapátolni a takaritógépet?
Akkó is az Én motorom a legggggyorrrssssaaaaaabbbbbb!
a te púpos majmod lihegte túl . .
ez így van és jó lenne már lezárni a témát,nem kell túllihegni
FEJEZZÉTEKMÁRABBA na
ne vegye senki ennyire a szívére ,senki nem versenymotornak vette a gépét,hanem,h legyen mivel élvezetesen motorozni .
a 12es egy ütős gép,de vannak ellenfelek dögivel .Én pesten nap-mint nap gyorsulgatok másokkal és néha meglepődök,mert vannak elvetemült emberek az utakon,és nem látsz bele a blokkjába a piros lámpánál.Volt,h lenyomtam egy széria K7es gixxit ,volt ,h engem hagyott ott egy istentudja milyen cbr600as de esélyem se volt ellene ,én a motorommal együtt vagyok kb 320kg,és ezzel mindent elmondtam ,kéne vagy 320lóerő,és még akkor is akadna aki otthagy,de ez nem zavar,mert tanultam fizikát .és Ddt 500nak van igaza,meg Oszinak ,h 20lóerővel nem lehet ellensúlyozni 40(vagy több)kiló pluszt .
Én azt mondom mindenkinek,h motorozzatok sokat,élvezzétek a jó időt,és a motorozás élményét .az,h ki kit,h ver,az sok mindentől függ nagyban a súlytól,tudástól,és pénztárcától .
csak ennyit akartam ,ja és tegnap egy zöld zzr100es után alig birtam menni 2esben a hungin,pedig az is egy ólommadár,és egy idősebb rokker ült a nyergében gondolom nem kevés tapasztalattal .De ettől még nem szarozom a motorom,hanem elismerem az öreg tudását .
Ezzel én is így vagyok , jól beszélsz
Jó reggelt!
Van egy feleségem, két gyerekem, három szeretőm, különböző időpontokban megyek velük külföldre nyaralni.
Pénzelnek, eltartanak................

A faszt érdekli, hogy megy a motorom........
Nyugi, be lesz az enyém is lőve...
Ezt meg már írtam, h nem a motort vered meg, hanem a pilótát...
Pl a régi Hondámat ami 1000-res volt, egy 600-as GSR állandóan lenyomott gyorsulási versenyen. Jobban indult, ennyi...
Megnéztem, és igen ott megyek el.
A másodiknál meg már nem is húztam a gázt, mert láttam az autót. Ezért csak az elsőt érvényesítettem győzelemnek.
2 éve nyúzom ezt a gépet...az sem sok ám...
egy dolog biztos, ha be lessz lőve a 12-es faszául, akkor nem lessz ellenfél egy 1000-es gixer, már csak azért se mert ha egy 2002-es 12es mellé álnál oda, ami , és ezt bátran kimonhatom a legütösebb 12-es volt a sok szar elektronika hiányaában meglepödnél, ha mondjuk hencs egy "bird" lenne
haggyuk ezt oszi nézd meg a vidit, tényleg elmentél, de azt is 240 fölött, az okát nem tudom, pedig ott kéne jobb legyen a 12-es valoszinüleg azért mert szar, de a másodiknál, a kocsi miatt fékeztem és ugy mentél el, és itt jön a képbe amit eksön mondott, tökösebb pilóta vagy ez tény, én nem merem bedobni annira a gépet kanarba se meg autó elözésbe se, de eröböl 240 alatt "csak jöttél" ami ugye erény a suzukinak a kawával szemben, de azt se felejsd el oszi barátom hogy te x éve nyuzod a gépet , én meg most kezdek hozzászokni, föleg mert most rengeteg minden lett modositva a futómüvemen.
Ha erőből elmentél, akkor miért előztelek meg amikor még nem fékeztél? Amúgy csak azt kell mondanod, h igen Oszi elmentél, és ennyi. Aztán röhögünk rajta 1et. Én is megmondanám ha te lettél volna a jobb. Azért is vontam meg a vállamat amikor beértél...
Láttad az Atit is, h mindig kötekszik, de mikor mellette is 200 felett elmentem, aztmondta, h hű bazz...
Majd játszunk állóhelyből dolgot is...
sajnos azt a 954-et nem láttad, mert az nem volt gyári a gyári-t lehet, de ebbe egy yosi tengely volt pc, és egy komplett rendszer is, az a cbr a 12eseket is megkajálta volna simán
Ha meglesznek se mész semmire, mert be kell hozzá állítani a motort, mint mondtam.
Ahogy mondtam full gyári, se áttétel, se tiltás nincs kiszedve.
Amúgy a 954-et jobban lenyomtam volna... Gondoljál csak vissza 2001 körülre a gyorsulásokra, h ki volt a toppon...
gyere mesn-re
, kimennék hozzád ha még ébren vagy
Nem én kezdtem...
ne aggodj drágám, engem már nem zavar, elismerem jó az a motor, viszont az enyém is az és ha meglesznek a szürők akkor mégjobb lessz és alkalmas lessz arra amire megvettük turázgatásra, és munkábajárásra, a többit meg leszarom, viszont abba biztos vagyok hogy oszi gépe nem gyári, akárhogy is mondja, 100% hogy nem gyári, sok gsxr-rt kajáltam meg pesten ebben a forumban mindenki tudja hogy nem ellenfél egy gyári 1000-es gixer, GYÁRI (amiben benne vannak a tiltások stb.", ugyanis az enyémbe minden szar tiltás benne van és még ráadásul szar is a légszürőm, ha ezek rendbelesznek eltávolodnak a tiltások, akkor aztán verhetetlen lessz, egyébként ez a versengés csak azért volt, mert tavaly kaptam oszitol rendesen amikor mentünk, a külömbség viszont az hogy akkor egy 20éves 1000F-el voltam, kiváncsi lettem volna ha a fehér hondával vagyok akkor it csinál
Na jó reggelt, csak röviden reagálnék a dologra, igen fikáztam a motoromat, mert végig ott volt mögöttem a gixer, és hmmm, hogy is mondjam, nem kellet volna, ahhoz meg nem kell tudás, hogy 140 röl huzzon az ember egy nyélgázt egyenesben,ami akkor per pill bántott az hogy a seggembe volt végig az oszi, de miután kielemeztem a videót, (és oszi nézd meg te is szerintem mégegyszer) megnyugodtam, tudom hogy a gépem nem 100-os a szürők miatt, és látva a vidit, eröböl elmentem a gixernek, mind2 alkalommal ahhogy eksön is irta pilóta faszság miatt ért be a gixer, mivel én nem merek ugy beesni a kanyarba a bálnával, mintő, a másodiknál, meg egy kocsi miatt kellet fékeznem, nem is akarom tovább taglalni felesleges versengést, jó az a gsxr nagyon elismerem, ami engem bánt hogy közel 3 millát fizetek az enyémért és nem tudja azt amien reklámot kapott, "busaverő 12-es" de leszarom már nem érdekel, azért kiváncsi lennék egy állóhelyböl indulásra fej fej mellöl 1-személlyel.
ilyen egy igazi barát
Itt is simán megy 1.-ső
Szép napot
Papír szerint 152.