Emelni a seggét? Így is alig ér le a lábam Nincs beállítva a futómű, pattog az eleje mint állat. Viszont a segge nagy tempós kanyarnál mintha kicsit pumpálna De lehet csak szar az út.
A futómű beállítást, meg versenyzőék fogják belőni De azért küldheted azt a kis puskát, legalább lesz valami fogalmam erről is
pályára az elejét tedd lejjeb kicsit. gyári rugóval 15mm enged...,és a hátulját emelni szokták, mert attól jobban kanyarodik .bár én ki nem cserélném a gyári rugókat,mert azt is lehetetlen kimotorozni utcán .be van állítva a futóműved a súlyodhoz? nagyon jó tud lenni,ha be van lőve ,kérdezd Tevét,uj motort csináltam neki , .ha kell e-mailbe küldök egy kis puskát a beállitáshoz .
Az autópálya lehajtóknál már majdnem karcol a térdkoptató csak jön a por meg a sóder Ezért gondoltam inkább, hogy pályára kinézek betyárkodni. Nem akarom összezúzni közúton a gépet. Főleg akkor, ha szembejön a kamion
Mennyivel lehet megültetni a gyárit rugót? Azért gondoltam a cserét, mert alacsonyabb lenne+ (gondolom) tágabb határok között lehetne állítani. Pályázáson sem lenne szerintem hátrány
A helyzet az , hogy amiért valaki a 12-est választja azt az erőt már az 1000-ek is tudják és sokkal könnyebbek sajos az idő az megy .... nekem benne van egy modosított vezérmű tengely + PCIII serial, akra racing titán rendszer stb stb ... és nagyon nagyon húznom kellett, amikor a k7 suzuki ott volt mellettem csak egy hajszállal mentem el mellette ... az újabb gépek mellé nem lehet már oda álni vele .. ez van
Hát .. én normálisan használom nincs is semmi baja .. mindenből a legjobbat kapja nincs is zörgés csattogás a blokkban semmi zörej ha lenne felapritanám a láncfűrésszel ami " Honda "
Az enyém való Mórról.
Akkor tiéd volt előtte?