Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akár
jimy_L bean.......
. . .
olyan kis vicces vagy , de nem baj ne veszítsd el a jókedved nekem úgyis szar a hangulatom de lehet jim beam barátom megvigasztalna majd kipróbálom
há de tezsvír én nem aztat mondam,h a hayabusások cigók .csak azt,h 12esen még nem láttam egyet sem ,de suzukin sokat .
Gyagya a tesód?
kiccsaládom...
gyagya bár elég jó képü hmm...
,még jó,h kevés a 12es .mert igy a fuxos cigányok,meg a dohányos parasztok hayabusát vesznek . .
-Hallo,tessék!
-Háló. Érdeklődnék,meg van még a Kawasaki amit hirdet?
-Igen.
-Azt szeretném kérdezni,hogy ezzel lehet kapartatni? Mer apukámnak volt egy MZ Trophy-ja,és azzal lehetett,meg apa tudott is vele egykerekezni,ja tényleg ezzel lehet egykerekezni,mer én olyan motort akarok,ami tud kaparni,meg egykerekezni.
-Hát ez tud.
-Na jó,akkor ha learattuk a kukoricát,akkor majd hívom,mert akkor lesz pénzem rá,de még nem biztos mert lehet,hogy Hayabusát veszek. Köszi.

A fenti történet valós eseményeken alapul.
kb 3500+posta,de ma adtam le a rendelést,úgyhogy döntsed el gyorsan,hétfőn akkor még beszólok hogy kell +ba póló,úgyis akkor viszem az előleget,mert anélkül nem akarják elkezdeni.
Enyém volt a motor,íme a teljes sztori,de ez komoly: Amerikai első tulaj,valami spanyol,nem tudom mi,de a hátsó felniben bele van írva a neve alkoholos filccel. Na ez az amigó nagyon tudhat motorozni,mert gyorsba vett rá egy full Ti-Force 4:2:1 rendszert+B.M.C. sportlégszűrőt+Power Commandert. Aztán 2003 májusáig sikerült bele hajtania 2000 mérföldet/3600 kilométert (amikor vittem próbakörre akkor fordult 2000-re). Aztán nem tudni hogyan,felborult vele,de nem ütközött vagy ilyesmi,és beadta kereskedésbe úgy,ahogy volt. Onnan egy ismerősöm vette meg,még kint amerikában vett hozzá sérülésmentes ezüst idomokat,(eredetileg bordó volt) kivéve farokidom,az itthon lett lefújva,és haza hozta a motort. Neki már régebben volt egy ugyanilyen ezüst 12-ese,csak Muzzy rendszerrel,de azt eladta vett egy SP 2-t,az meg a 12 után nem ment,úgyhogy megint 12-est akart. Na szóval itthon forgalomba helyezte,és egyszer elment vele a pizzériájáig,de haza már nem,ott állt egy fél évet,én onnan vettem meg 2004 nyarán,gyönyörű-karcmentes állapotban. Első utam,na jó vagy a tizedik utam Debrecenbe vezetett a Speed-Line-os Kornélhoz,átnézte kipróbálta gratulált. Kornélról annyit,hogy övé volt az országban az ELSŐ ZX 12,később abból építette Papp Laci turbós dragját,és a Muzzy dragot is ő bütykölgette,úgyhogy van fogalma a 12-ről. Na én boldogan használtam 2004-2005-ös szezonban,megkapott minden szépet és jót,hajtva volt,de ölve sosem. Nálam semmi hibája nem volt,kivéve mikor egy kibaszott egér szétrágott egy vákuumcsövet,de erről már írtam itt a fórumon. 2006-ban állt a motor,vagy kettőt gurultam vele,2007 ben szintén és 2008-ban vette meg tőlem Csoki,aki itt Castro néven regelt. Egyebet nem tudok elmondani,kérem kapcsolja ki!
,már megint csak a rosszra gondolsz .
A tesódra?
pálinka van nekem is van otthon igaz nem sok, tesóm hozta szerintem este rámegyek
üdv láblógatók,mai is meló ezerrel jó lenne már egy kicsi jóidő hogy lehessen menni egy nagyot már unom a telet semmi jó nincs benne csak a punnyadás
Hát igen vannak tanuk, de arra hogy nem 1l volt ha nem jóval több.
Teve!A számom 30/7240582 csörgess meg mindent megbeszélünk!
De igaz tanuk is vannak a változás pedig mind belső, mind külső érinti a mocit
komolyan érdekel amenyiben meg tudunk egyezni, és nem kell ráköltened egy fillért sem annak az árát inkább lealkudom, ha hozzámkerül 2006os lessz belöle.
Na szép ,már az első mondatod sem igaz !Hol lesz a változás a mocin ,netán a hátsó ülésen?Mer azt má+szoktam.
Hát.. szombaton megittam 1L pályinkát vasárnap meg egész nap pihentem ...
Amúgy helyzet ? Lesz egy kis változtatás a mocimon már megjött hozzá pár cucc ahogy kisüt a nap megcsinálom a békát