a fékcső itt hever az asztalon a dobozában ,remélem Hencs apuka átveszi ,és akkor rendelek másikat.nem küldöm vissza mert ugy már sokban lenne .
És tényleg mondtál valamit msn-en , .
elmondom neked eksön ha elindulnék és mindenkitöl beszedném a tartozásokat, akkor holnap kifizetném kessre a 12est, csakhát vannak köcsög bujkálós emberek, akik agyonszarják hogy tartoznak.
Erika is csak csapong össze vissza , kell is meg nem is, a 10es ugytünik nem kell neki, amin nem is csodálkozom, a méretei miatt, láthatod csere nem nagyon van rá (400-600as) pedig te is tudod hogy eléggé rendbe van a zx10is, mégis fosnak töle mert 20 éves, pedig a sok kis zöldfülüt felültetném magam mögé , ugy fosnának, mint én mögötted (EKSÖN) amikor ki jöttél vele értem. az nem volt gyenge menet. élvezted mi? majdnem 2x elhagytál
nekem se kell más mint Kawasaki, és abbol is a legnagyobb, sok jó szép (ronda is) motorom volt már valóban a yamaha a különösen szar kategoriába tartozik véleményem szerint, csak elgondolkodtam azon hogy hogyan tudnék megszabadulni a hiteltöl vagy radikálisan csökkenteni, most én a mult hónapban a barátom szivott nagyot , és tudom milyen amikor helyrehozod, és egy fillér nélkül maradsz, nem akarok többé ilyen stresszt.
Milyen lengővillát teszel be? Mert ezen már én is gondolkodtam, és tulajdonképpen meg is van a 2001-02-es gixxerezer villa, csak még nem volt kedvem betenni. . .
Egyik ismerősömnek pont egy 2000 évjáratú R1 volt. Olaszországi túrán megrekedt a jobb szélső dugó Láncfeszkó állító a karbisoknál beszokott rohadni. (R1-R6 nekem is fúrni faragni kellett a cuccot) Nekem 2000 R6 volt, szép volt, jó volt, de nem vennék többet Yamahát. Max pályázni........
Ez is igaz, de csak végel lessz ennek egyszer, hogy a taxérték feléért is nehéz eladni motort, ez nem mehet a végtelenségig. aztán lehet az lessz hogy azt az 5 kilot betolom a banknak, és ha sikerül a 10es árát is, nem tudom, kicsit bestresszeltem a januári történetektöl. természetesen imádom a motoromat, és csak akkor válnék meg töle ha minden le van zsirozva ahhoz hogy még idén visszaülhessek erre a "nemes" kategóriára
Azért egy 2000 körüli R1-est elég nehéz lesz 1 milla körül eladni, tekintve, hogy 2004 est meg 2005-öst is lehet venni 1,2 körül és azokért sem kapkodnak. . .
az elképzelés a következö, odaadom a 12est meg a 10est meg 5 kilót és átveszi a hitelt. másképp nem boltolok, az R1 árábol (milla körül) meg kapok nem hiteles 12-est, bebizonyosodott hogy a 2000 évjárat is nagyrészt jó állapotu (zx12r), és nincs stressz nincs aggodás azt a 35öt meg beletankolom és sosem szállok le rüla, nem tipust akarok változtatni, mivel ez bevált , de ha van lehetöség hogy megszabaduljak egy elég komoly hiteltöl, akkor azt kell tenni.
Hacsak nem csopperesíted a 12-est...