Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én viszont kivittem egyszer 2szer 4-5fokban,és rájöttem,h jobb hidegben .tehát melegben sürübb olaj kell ,de milyen van most benne vajon . .
de ez is csak azért volt mert H volt.Kurvácskámmal ilyen nem fordult elő-pedig az is begyorsút eddig...és azon nem volt semmiféle gátláscsillapítás
Még jó,hogy +10fok alatt nem motorozom(fostos vagyok )de hogy sürűbb az olaj és az mit csinál (vagy nem)az áteresztő szelepben ilyenkor azt vágom.
jön ha visszük ,de csak lassítana minket .Miazhogy normális ,én mindig ugy megyek .
Oksi, normális keretek között. a Teve meg jön a jamahával?
Igen, hátulja gyári
na akkor majd megyünk csatázni,és moby dikk megharapdál . . . . .a röviditett móby .
majd este lövök fel képet egy 255 ös lerakásról ami nem igazán ugy ért talajt ahogy szerettem volna.pedig volt kormánygátló.csak éppen +3 fok volt..de megfigyeléseim szerint a hideg az ami jobban belepofázik a dolgokba....a hideg telóolaj nem képes a gyors csillapításra akármilyen beállítás van
Én így használom 1 éve a mocit 3 hónap kellett mire eltaláltam a nekem való beállítást, már úgy volt eladom a vasat... ekkor jött az új rugok elöre, és az állító fülek a tetejére... így letekertem vele 13000km már..
azért lehet igy belenyulni,mert gyárilag olyan stabilra csinálták,h minden hülye boldoguljon vele .mint egy mozdony olyan az egyensfutása,ami kanyarban hátrány ,de megoldjuk okosba .
haller már akkor lehetett érezni a különbséget, amikor leszedtem a kitámasztóról, hogy könnyebb lehet dobálni jobbra balra mint az enyimet igazából a kanyarodás így sem gáz, mert az R6-tal nem igazán szerettem borítani (60-as gumi egy kalap fos) ezzel már bátrabb vagyok a hátulja maradt a gyári nálad Marci?
2kiló felett ?B@z+!
jo ,nem azt mondtam hogy a 200 alatti lerakásoknál baj van.....
Lehet nem volt eléggé rátekerve? Nekem van stabi eddig számomra a legfontosabb kiegészítő elem.Néha olyan ferdén teszem le az elejét oszt semmi nem jön át belőle.
igy már értem ,akkor WP proggressive rugó rendel .
Az enyém is 1410...
baszki ,én csak szájtátva figyelem ezeket a brutális változtatásokat....szerintem ezt inkább mm-ekben kellene játszogatni..
Ja elfelejtettem mondani, hogy nekem fel van keményítve egy picit, és másik rugok vannak bent...
Szia ,hogy sikerült annyit ültetni rajta ,nekem 2 centinél már belekoppant a sárvédő a fejidomba ,bár a tiédnek más az eleje .Csak simán leengedtétek és annyi? .
szerencsés esetben...van amit a kormánygátló sem tud tolerálni....én legalábbis már tudtam olyat
pontosan ,nekem 1,5 centi ültetés is érezhető változásokat hozott ,+fel lett keményítve,két hónap alatt sikerült beállitani a csillapitást,h ne pattogjon,de már jó.csak idegesebb lett kicsit,és stabi nélkül megizzaszt minden nap .KELL EGY STABI,de megéri ültetni,mert nem lesz hintaló .A rövidebb villával meg rövidebb lesz a tengelytáv ami megint csak jobbá teszi kanyarokban,mert egy rövidebb gép jobban kanyarodik.
a gyári 1440ös tengelytáv nekem csak 1405-1410lesz. .
2,3 cm van leültetve az eleje, olyat fog fordulni, hogy beszarsz de 200km-ál van benne egy pici szitálás, 210 után elmúlik vagy egykeró lerakásánál csak óvatosan, ne csapd le az elejét

" a szitálás megszünik egy kormánygátlótól "
fingom nincs a drag szabályokról ,de a hátsóval való játszadozás a finomabb játék,az első ültetése emelgetése brutális változásokat tud hozni..
gondolom akkor azért van a drag szabályzatba, hogy az ültetett első futóműnél kötelező a kormánygátló (900+top)
a kanyarodás.....