Kálmi!
2 dolog miatt csinálték így a 10-est (60 foknál nyit), első: mivel a 60-70 foknál nagyobb a motor teljesítménye mint 80-90 foknál, de hozzáteszem nem ilyen hőmérsékleten van az ideális működés és kopási tényezők!
második: egy 65 fokos motornak ugye több ideje van mint egy 80 fokosnak, hogy ne melegedjen túl ha....!
De igazából az volt a lényeg,h megtudjam,h minden ok-e a sportszelettel....! A válaszokból ítélve igen, bár nekem alacsonynak tűnik ez az üzemi hőmérséklet hűvös időben, de ez ilyen, ez van!
Nekem az az észre vételem ezzel a 04-es 10-es víz hőmérséklettel!
Mikor a 10-es Végh Jananál volt a fékpadon, ugye az azért nem 10 perc, és amikor már 100%-os gázállásnál kapta folyamatosan az ívet (kb. 20 PERC után) a 10-es, felszökött a víz hőmérséklete 95-ig, pedig maximumon ment a befújó ventillátor ami a hűtőre tolja a szelet! Mondtam is Janinak, nézd a vizet, mert meleg! azt mondta hogy a Kawa az ilyen, SEMMI GOND! De amikor valamelyik GSX-R 1000-ünk volt fékpadon Janinál, annak nem ment feljebb 85 fok tól a vízhőmérsékletje akár hogy kapta az ívet! De erre is meg van a magyarázat, a GSX-R 1000-en van külső olajhűtője, ami nagyon sokat számít! Mondta is Jani, ezért van a GSX-R-nek, az 1000-esek között a legjobb HŐHÁZTARTÁSA! Amikor a motorokkal nyugodtan motorozunk a 10-es 66-fokon megy a gsx-r 78-79 körül! De amikor megkapják a tüzet, a 10-es 85-88-ra emelkedik , még a gsx-r csak 80-81-re!
Köszi! Időközben megnéztem,h a termosztát 60fokos! Nekem egyébként kevésnek tűnik, barátom 1000rr.je az ilyenkor is 80fokon áll! Na akkor nem állok neki szerelni, várom a jóidőt!
Váz CS!