Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Limo!
Megvetted végül a fighter 10-est? Én is szemeztem vele, mennyire lobog a hajad a szélben?
10w40 3990ft 10-60 5990ft/liter
a fehérvári ivanics is motult használ,szerintem annál jobb olaj nem kell...
300v ha sok pénzed van és versenyzel,
5100,ha jó olajat akarsz,de feleslegesen nem akarsz kidobni +10000-et
milyen árban?
Szia!

Van gyári kawa oilajam magasabb tudású mint a Motul!
Nekem most cepsa van benne...volt fuchs meg motul a 6osba...de a szerelőmbarátom tanácsára nem raktam se motult se castrolt a tizedesbe...nincs baj az olajokkal..csak nagyon sok helyen már ezt is "hamisítják" vagy nem tudom ezt hogy mondják na de ha biztos a forrás akko sztem mind1
Én Motul 300V 15W50 használok.
Nem olcsó viszont, nem tudok rá rosszat mondani.
Amúgy én is kíváncsi lennék ki mit használ/ajánl
látom kicsit halott ez a topic de azért megkérdezem. 2004es tizesbe milyen olajat ajánlotok?A 6osba castrol power 1 racinget raktam 10w40est.
Agó! Mesélj mi volt Lacházán? Fasza vót 0 fokban gyorsulni?
Sziasztok!

Van egy feleslegessé vált hátsó felnim gombokért frissen fényezve kawasakihoz (matt arany színben pompázik)

Adatai: Enkei R-0012
J17M/C x MT6.00 DOT

Érd. 06305475719 vagy kistuning5@citromail.hu
kemény...
Puding vagy! Odamész, te indulsz 100ról, ő 850ről és végül 475nél megálltok. Tisztasor hülyegyerek!
megvan eladók müanyag takarókkal csövekkel sérülésmentes adatlapon el érsz
hello. megvan még a kipufogó? érdekelne.( zx10 )
Telefonban nem is kell alkudni. Ha odamész akkor Deák Ferenc arcképe sokat segít neked
Néhány napja vettem 2 motort szakadó esőben az egyik egy barátomé, ott telefonban megegyeztünk 15% alkuban, a másik idegen volt ott közel 25% engedmény figyelt be. Olcsóbb motorok voltak.
az 1.1es fekete szép. bár őt nem néztem meg. sajnos 850 is eléggé a pénztárcám végén jár.Ez az alkudozós téma meg nekem nem vált be. mindenki mondja hogy ezt ennyire azt annyira le lehet simán alkudni de valahogy kevés embernek sikerül. főleg azokat akik nemrég hirdetik.NEKEM ez a tapasztalatom
Nem. Egy normális állapotú 1,1-est le lehet addig alkudni. 2008-ban adtam el a tényleg szép zx10-esemet 860-ért sport+gyári dobbal. Hülye voltam. Aztán csináltam még nagyobb hülyeséget, eladtam a GSX-R-t is
mert ha igen megsúgom jártam ott.... kb +100 és tudod használni az 5. sebességet. az idomok repedtek néhány pöcök is törött és csak úgy lifegnek a szélben.lábtartónak hiányzik a fele állítólag eldőlt álló helyből. a fejidomot elismerte hogy törött volt állítólag egy fácánt vert telibe. amúgy a faridom is reped hosszában,az ülés alatti kis fekete idom is lobog mert semmi se tartja. az oldalidomokon meg lényegében mindegyiken "festékrepedés van"
a 950es zx10ről beszélsz kelebián?
Elég sok autót/motort vettem már, ebben az évben is vagy 5-öt. Telefonon keresztül meg lehet ítélni az eladót. Elmondta, hogy törött volt, az alkatrészeket nem volt érdemes meghagyni. 700-ért nem adja oda, többet nem ér. Akkor Veszek egy idomosat 950-ért és az talán nem volt törve. Átalakítom és vagy eladom az idomokat, vagy később eladáskor vissza tudom építeni.
Az ilyen leáttételezett motorokkal néha többet mennek egy keréken, mint kettőn. Ha neked ez kell, rohanjál megvenni.
Igen használt gépek ezzel számolni kell sajna
na ja. figyelj... van 800 ért egy ránézésre patika zx9r. aztán kdierült róla nemrég hogy totálkáros volt
Az már igaz.
Amit elmondtál az elég jó.
Ha meg tényleg átnézted tüzetesen és menet közben sem vibrált, csörgött, kattogott és nem volt észrevehető baja akkor ennyiért nem rosz
ránézésre sokmindent lehet gondolni róla
Mégis azt mondja az előttem kommentelő, hogy nem javasolja....
Biztos tud vmit amit te nem