jaja hát igen... ilyen ez a szerelem ez a tizes mánia 2010ben kezdődött el igazán nálam.A videóim között alul van olyan hogy zöld álom. Az a videó nagyon visszaadja a motor szépségét
Gondolom a gyári idomjai nincsenek meg hozzá, az még lesz egy kis kiadás, de bontóban biztos kapsz hozzá!
Múltkor feltettünk egy fékpados videót a ZX 10-esünkről, és akkor kavaszekis haverod azt írta neked, hogy látod ezért kell venni ZX 10-est, te meg azt írtad rá, hogy "minek"! És láss csodát, még is 10-est vettél!
zx9r-t akartam először. de a 10es nagy álmom volt régóta és sokat is rágódtam rajta hogy megvegyem-e. elmentem megnézni,kipróbáltam, másfél óráig vizslattam és beleugrottam a vételbe.nem csörög nem zörög minden működik rajta. Így most már megvan az alapom és már csak szépen személyre szabom és vissza építgetem :) nem akarom eladni még sok sok évig az álmomat
A 10-es féknyereg lenne rajta, akkor még jobb fék lenne a mocin, nyergenként 4 betétes a 04-05-ös 10-es! A GSXR-eken van a leggyengébb fék! A mi GSX-R-jeinken is 2010-es R6-os, és 2010-as ZX 10-es féknyergek vannak
Még részemről a 10-eseden az a gond van így, hogy nincs meg rajta a mostani fejidom miatt, a Ram-air beömlő része, ami ugye negatívum teljesítmény szempontjából!
Múltkor feltettünk egy fékpados videót a ZX 10-esünkről, és akkor kavaszekis haverod azt írta neked, hogy látod ezért kell venni ZX 10-est, te meg azt írtad rá, hogy "minek"! És láss csodát, még is 10-est vettél!
Még részemről a 10-eseden az a gond van így, hogy nincs meg rajta a mostani fejidom miatt, a Ram-air beömlő része, ami ugye negatívum teljesítmény szempontjából!
Az a baj vele hogy a fék sokkal jobb a 04-es tizesen!
Meg ám :) a szél 240 körül kezd zavarni csak szóval nem annyira vészes.amit szokni kell az az , hogy 3.ba jön fel az eleje