JOE!
Tomi barátod mindent leírt! Köszi Tomi!
Nem bírod a konkurenciát!
Sebaj,azért ha találkozunk a Ringen, kapsz egy ajándék Chivast tőlem, tudod miért!
Hagylak kibontakozni, nem leszek konkurenciád!
Dzsingis!
Vagy talán szólítsalak Bird-nek, vagy Agó-nak, ez a 2 verzió lehet!
Meg is értem a bajotokat, kapaszkodtok mindenben, mivel nem nagyon jön össze mostanság semmi a kategóriában! És ilyenkor aki jobb, és főleg ha Végh-tech motorral megy, az akkor már biztos hogy csal!
De nem itt kell dumálni, hanem ott majd a versenyen, vagy utána meg kell óvni, vegyetek bátorságot és nyúljatok a zsebbe, és akkor kiderülne az IGAZSÁG!
Én meg amit most írok, vállalom magam és nem inkognitóban teszem!
Azt sajnos senki sem tudja ,de nagyon játssza az Istent.Személy szerint nem ismerem ,de nekem már roppant mód tele a faszom a hülye dumájával:állandóan okosabbnak kell lenni mindenkinél 1-el.
felőlem.De nem tűnik fel ,hogy ezt mindenki látja?Teljesen olyan mintha az oviban menne a cset már napok óta:az én motrotom úgyiszerősszebb-ész mekkmondalakajocinak ha nemhiszedel.
amúgy meg písz
Felhívtam neked a tulajdonos és rákérdeztem.
Ők nem szedték szét a blokkot, csak szervízeléshez (szelephézag, stb..) néztek meg amit még kell.
Nem tudják, hoyg volt e szétszedve, mert nagyon nem látszott rajta, viszont úgy nézte, mintha a csatornákhoz hozzá nyúltak volna.
Fferi!
Te egy gyökér vagy. Sokáig gondolkodtam, hogy ezt leírjam vagy sem de annyira hülye vagy, hogy ezt ki kellett adnom magamból.
Állandóan a gyári blokkot szajkózod, de a fiad motorján pl. a dugattyút kigrammoztátok. Rákerestem az interneten és a versenyszabályzatban meg ez szerepel:
"A fenti pontokban nem szabályozott minden egyéb módosítás TILOS!"
Mivel az említett dolog nem szabályozott, így..... ÉRTED?!
Már magad sem tudod, hogy mikor mit hazudsz össze-vissza. Unalmas minden topikban a Fekete családot olvasni. Tudom tél van és unatkoztok, de már mi is unjuk.
Az írásaid magyarságáról pl. tükörlye már nem is beszélek
Állandóan Ago ZX9-es gépét boncolgatod, hogy ZX12-es lengővilla és 960 ccm volt. Rákerestem a neten és 960 ccm nem is létezett hozzá
Volt 950, 985, 998 ccm, de 960 nem. Akkor ez hogy is volt? Megint hülyeséget szajkóztál és újra csak magadat járatod le. Linkeld már be légyszi a 960 ccm-es oldalt! Köszi!
Csaltok a versenyeken és utána Lévaival próbálod fedezni magad.
A te motorod görbéje, meg erősen egyezik a köbcenti növelt gsxr görbéjével. Ja tudom, a profi Jana. Lassan Gyöngyösre fog települni az egész SBK mezőny és Janától fognak tanulni
És még egy. A fiad gépe széria. A tiéd pedig full yoshimura. Te mondtad. Akkor miként lehet az, hogy amikor a fiad ment a te full-full motoroddal, akkor még sem tudod tizedekkel jobb időt menni?! Van két magyarázat erre:
1., A fiad gépe is inkább reszelt, mint széria és ezért nem tudott nagyot alkotni. Tehát csaltok.
2., A fiad egy pöcs, és nem akkora ász, mint ahogy te fényezed a neten.
Na melyiket választod?
Ja és felejtős az üres adatlapra hivatkoznod, a tények azok tények!
Sziasztok!
Eladó egy garantált 12000 km-ert futott blokk, a héten még beindítható állapotban lesz, meg lehet hallgatni. Beszerelést is vállalom, a blokk számlával rendelkezik, hivatalosan is vizsgáztatható. Valamint nagyon sok ZX-10R alaktrész eladó még, akit érdekel bármi is szóljon bátran.
20-596-8172
Mind 2-én csak slip-on semmi más, láthatod egy napon volt a mérés is, azért vittük el őket Janihoz, mert hogy kiderüljön melyik az erősebb a 2 közül! Joci a mérés után, természetesen akkor is megpukkadt! Jani már a mérés előtt megmondta hogy a K5 kb. 10000-után el fog lépni a 10-estől, és úgy is lett!
Tomi barátod mindent leírt! Köszi Tomi!
Nem bírod a konkurenciát!
Sebaj,azért ha találkozunk a Ringen, kapsz egy ajándék Chivast tőlem, tudod miért!
Hagylak kibontakozni, nem leszek konkurenciád!
Vagy talán szólítsalak Bird-nek, vagy Agó-nak, ez a 2 verzió lehet!
Meg is értem a bajotokat, kapaszkodtok mindenben, mivel nem nagyon jön össze mostanság semmi a kategóriában! És ilyenkor aki jobb, és főleg ha Végh-tech motorral megy, az akkor már biztos hogy csal!
De nem itt kell dumálni, hanem ott majd a versenyen, vagy utána meg kell óvni, vegyetek bátorságot és nyúljatok a zsebbe, és akkor kiderülne az IGAZSÁG!
Én meg amit most írok, vállalom magam és nem inkognitóban teszem!
felőlem.De nem tűnik fel ,hogy ezt mindenki látja?Teljesen olyan mintha az oviban menne a cset már napok óta:az én motrotom úgyiszerősszebb-ész mekkmondalakajocinak ha nemhiszedel.
amúgy meg písz
Felhívtam neked a tulajdonos és rákérdeztem.
Ők nem szedték szét a blokkot, csak szervízeléshez (szelephézag, stb..) néztek meg amit még kell.
Nem tudják, hoyg volt e szétszedve, mert nagyon nem látszott rajta, viszont úgy nézte, mintha a csatornákhoz hozzá nyúltak volna.
Te egy gyökér vagy. Sokáig gondolkodtam, hogy ezt leírjam vagy sem de annyira hülye vagy, hogy ezt ki kellett adnom magamból.
Állandóan a gyári blokkot szajkózod, de a fiad motorján pl. a dugattyút kigrammoztátok. Rákerestem az interneten és a versenyszabályzatban meg ez szerepel:
"A fenti pontokban nem szabályozott minden egyéb módosítás TILOS!"
Mivel az említett dolog nem szabályozott, így..... ÉRTED?!
Már magad sem tudod, hogy mikor mit hazudsz össze-vissza. Unalmas minden topikban a Fekete családot olvasni. Tudom tél van és unatkoztok, de már mi is unjuk.
Az írásaid magyarságáról pl. tükörlye már nem is beszélek
Állandóan Ago ZX9-es gépét boncolgatod, hogy ZX12-es lengővilla és 960 ccm volt. Rákerestem a neten és 960 ccm nem is létezett hozzá
Volt 950, 985, 998 ccm, de 960 nem. Akkor ez hogy is volt? Megint hülyeséget szajkóztál és újra csak magadat járatod le. Linkeld már be légyszi a 960 ccm-es oldalt! Köszi!
Csaltok a versenyeken és utána Lévaival próbálod fedezni magad.
A te motorod görbéje, meg erősen egyezik a köbcenti növelt gsxr görbéjével. Ja tudom, a profi Jana. Lassan Gyöngyösre fog települni az egész SBK mezőny és Janától fognak tanulni
És még egy. A fiad gépe széria. A tiéd pedig full yoshimura. Te mondtad. Akkor miként lehet az, hogy amikor a fiad ment a te full-full motoroddal, akkor még sem tudod tizedekkel jobb időt menni?! Van két magyarázat erre:
1., A fiad gépe is inkább reszelt, mint széria és ezért nem tudott nagyot alkotni. Tehát csaltok.
2., A fiad egy pöcs, és nem akkora ász, mint ahogy te fényezed a neten.
Na melyiket választod?
Ja és felejtős az üres adatlapra hivatkoznod, a tények azok tények!
Bontatlan gyári blokk volt? Mert ha igen akkor holnap lehet elszaladok megnézem.
Igen, ez a Dynamic Motors saját motorja...
184LE volt nálunk 2 éve.
Eladó egy garantált 12000 km-ert futott blokk, a héten még beindítható állapotban lesz, meg lehet hallgatni. Beszerelést is vállalom, a blokk számlával rendelkezik, hivatalosan is vizsgáztatható. Valamint nagyon sok ZX-10R alaktrész eladó még, akit érdekel bármi is szóljon bátran.
20-596-8172
Reggel korán kelek!