Túl kicsi az országunk, nagyjából tudnak itt mindenkiről mindent aki számít valahol egy adott kategóriában, ha meg nem ismer téged a fékpadmester, motorodra ránézve vagy a motor hangjáról vágja a dolgokat, ezért mester!
Azért remélem ha a Végh Janához bejelentkezek egy egyszerű teljesítménymérésre mint bármely átlagmotoros, akkor nem kezdi áttekergetni a padot, hogy nekem direkt kevesebbet mérjen.
Megkérdeztem most T.Petit, 162 Le volt keréken vékony tömítéssel a 04-es tizese, Debrecenben Belme Józsi padján!
Az a baj ha elviszed másik helyre mérni, nem oda ahol állították a motorodat, már csak azért is kevésre mérik meg, hogy rontsák a másik hírnevét! De sajnos ez a tényállás, mivel nem nagyon jó a viszony a fékpad tulajok között!
162 és 173 le menet teljesítményben meg is látszódott a 11 paci különbség, nézd a befutási sebességeket, és a 2-ik 200 m-en megtett időt!
Hozzáteszem még egyszer, a súlyunk 1-1.5 kg-al tért el!
Zoli!
Azt írod előbb hogy gyári blokkos géppel nem mentem 1 m sem. A sárga K7-em gyári blokkos volt, 1-2-3 + végseb. iktatás, Yoshi 1-es slip-on kat. nélkül, PC-ral Végh-Tech beállítás, K&N légszűrő, 173 le keréken.
Telegdi Peti barátomnak a 04-es 10-esén, 1-2-3 + végseb iktatás, azon is slip-on, vékonyabb hengerfej-tömítés 0.65 helyett 0.5mm (tehát nem gyári blokk), és valamilyen sportlégszűrő. Peti azt mondta, erősebb lett a vékonyabb h.fej tömítéssel jó pár lóval, mint a gyárival!
Mindkettőnk súlya kb. azonos volt!
Nézd meg a kvalifikációs listákat 2008-ban!
Kíváncsi vagyok a véleményedre, melyik motor ment jobban szerinted, a gyári blokkos K7 vagy a 04-es 10-es Muzzy h.fejtömítéssel?
Egyébként Peti még a mai napig azt mondja, hogy nincs ettől jobb 10-es, igy ahogy van neki!
BMW-ét 2× láttunk, Tóth Zoli dragversenyző 2011 utolsó Madarasi versenyen volt egy 2011-essel, és Zoli megint 2012 Aug. versenyen egy új 2012-es modellal volt. Mind kettő a BMW tesztmotorja volt és Zoli kapta meg őket akkor gyorsulni. Nem tudom pontosan mennyit ment velük, de nem ment 10-ála egyikkel sem. Új 10-est még nem láttunk versenyen sajnos!
Gyöngyös nekem messze van.
Az a baj ha elviszed másik helyre mérni, nem oda ahol állították a motorodat, már csak azért is kevésre mérik meg, hogy rontsák a másik hírnevét! De sajnos ez a tényállás, mivel nem nagyon jó a viszony a fékpad tulajok között!
162 és 173 le menet teljesítményben meg is látszódott a 11 paci különbség, nézd a befutási sebességeket, és a 2-ik 200 m-en megtett időt!
Hozzáteszem még egyszer, a súlyunk 1-1.5 kg-al tért el!
Azt írod előbb hogy gyári blokkos géppel nem mentem 1 m sem. A sárga K7-em gyári blokkos volt, 1-2-3 + végseb. iktatás, Yoshi 1-es slip-on kat. nélkül, PC-ral Végh-Tech beállítás, K&N légszűrő, 173 le keréken.
Telegdi Peti barátomnak a 04-es 10-esén, 1-2-3 + végseb iktatás, azon is slip-on, vékonyabb hengerfej-tömítés 0.65 helyett 0.5mm (tehát nem gyári blokk), és valamilyen sportlégszűrő. Peti azt mondta, erősebb lett a vékonyabb h.fej tömítéssel jó pár lóval, mint a gyárival!
Mindkettőnk súlya kb. azonos volt!
Nézd meg a kvalifikációs listákat 2008-ban!
Kíváncsi vagyok a véleményedre, melyik motor ment jobban szerinted, a gyári blokkos K7 vagy a 04-es 10-es Muzzy h.fejtömítéssel?
Egyébként Peti még a mai napig azt mondja, hogy nincs ettől jobb 10-es, igy ahogy van neki!