Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mind a 2 10-esed volt commanderozva, és mennyi volt a 2 közötti le. különbség keréken?
Agó commanderezett. Kalivoda állította a 750 gyári elektronikáját.
Gyöngyös nekem messze van.
És ki commanderezett neked?
Jövő héten valamelyik nap du. megyek Pestre az Üllői útra, akkor a 10-eshez a 41-es gyári lánckereket előkeresed, de előtte úgy is felhívlak!
Hogyne. Csundiéké 20Le-vel többet mutatott. Viszont a volt Big Bang szerviz Fuchs-os padja ugyan azt mutatta mint az Agóé.
És ugyan az motornál volt különbség a padokon?
Az igaz. Meg a Csundiéknál. Meg a Kalivodánál.
Legalábbis Ágónál voltál a fékpadon!
Van szerelőm?
Ferenczi Zoli hol vagy?
Jah, csak már vagy 2-3 éve tudom hogy neked Ágó a szerelőd!
Én nem számítok.
Túl kicsi az országunk, nagyjából tudnak itt mindenkiről mindent aki számít valahol egy adott kategóriában, ha meg nem ismer téged a fékpadmester, motorodra ránézve vagy a motor hangjáról vágja a dolgokat, ezért mester!
Ha nem állítani viszed akárhová, úgy sem jól jön ki!
Nem állt szándékomban. Inkább azt mondom, hogy a Prop Tech padon 186Le volt keréken!
Hát ne úgy kezd,hogy én vagyok a ddt500 akinek az AGO-nál 165 keréken
Azért remélem ha a Végh Janához bejelentkezek egy egyszerű teljesítménymérésre mint bármely átlagmotoros, akkor nem kezdi áttekergetni a padot, hogy nekem direkt kevesebbet mérjen.
Megkérdeztem most T.Petit, 162 Le volt keréken vékony tömítéssel a 04-es tizese, Debrecenben Belme Józsi padján!
Az a baj ha elviszed másik helyre mérni, nem oda ahol állították a motorodat, már csak azért is kevésre mérik meg, hogy rontsák a másik hírnevét! De sajnos ez a tényállás, mivel nem nagyon jó a viszony a fékpad tulajok között!
162 és 173 le menet teljesítményben meg is látszódott a 11 paci különbség, nézd a befutási sebességeket, és a 2-ik 200 m-en megtett időt!
Hozzáteszem még egyszer, a súlyunk 1-1.5 kg-al tért el!
Ha lesz kedvem idén elviszem Végh Janához a motoromat mérje már le nekem ő is. És akkor már 3 padot is látott a gépem.
De már most tudom, hogy valaki belém köt, a 2 előbbi hozzászólásomért! No sebaj!
Oláh Joci 9.62 megy street 1000-ben, és 9.33-at D1000+-ban, a gyári blokkos 08-as 10-esével, igaz ő csak 69 kg teljes motoros felszerelésben!
Zoli!
Azt írod előbb hogy gyári blokkos géppel nem mentem 1 m sem. A sárga K7-em gyári blokkos volt, 1-2-3 + végseb. iktatás, Yoshi 1-es slip-on kat. nélkül, PC-ral Végh-Tech beállítás, K&N légszűrő, 173 le keréken.
Telegdi Peti barátomnak a 04-es 10-esén, 1-2-3 + végseb iktatás, azon is slip-on, vékonyabb hengerfej-tömítés 0.65 helyett 0.5mm (tehát nem gyári blokk), és valamilyen sportlégszűrő. Peti azt mondta, erősebb lett a vékonyabb h.fej tömítéssel jó pár lóval, mint a gyárival!
Mindkettőnk súlya kb. azonos volt!
Nézd meg a kvalifikációs listákat 2008-ban!
Kíváncsi vagyok a véleményedre, melyik motor ment jobban szerinted, a gyári blokkos K7 vagy a 04-es 10-es Muzzy h.fejtömítéssel?
Egyébként Peti még a mai napig azt mondja, hogy nincs ettől jobb 10-es, igy ahogy van neki!
na de akkor hol az a sok ló belőle,én is mentem gyári géppel 10.0-át már,igaz 10 alá még nem tudtam lemenni,de gyári motorral nem is egyszerű
BMW-ét 2× láttunk, Tóth Zoli dragversenyző 2011 utolsó Madarasi versenyen volt egy 2011-essel, és Zoli megint 2012 Aug. versenyen egy új 2012-es modellal volt. Mind kettő a BMW tesztmotorja volt és Zoli kapta meg őket akkor gyorsulni. Nem tudom pontosan mennyit ment velük, de nem ment 10-ála egyikkel sem. Új 10-est még nem láttunk versenyen sajnos!
na megyek,ki is kapom a telókat