Szerinted!
S1000RR-t már 2× láttunk, ugye ami gyárilag erősebb az új 10-estől!
A BMW már mind a 2× elvérzett az elődöntőben, de hozzá kell tenni gyári volt!
nyomkodd meg rendesen,nehogy tavasszal derüljön ki,hogy mégse!pedig azt hittem fel kell vinni a tiéd is,azt jól elcseréltem volna őket,,vagy valami negatív tuningot a tiédbe rakkatnék
Zoli!
A kék K5-öm és a sárga K7-em gyári blokkal ment, igaz azon kívül minden meg volt vele csinálva ami csak lehet! Emlékszel Telegdi Petire, 04-es kék 10-es volt neki, még most is meg van neki 64000 km van neki benne!
a többiét én sem tudom mit bír,de a 04-05 az bírja,persze nem annyit rajtoltam vele mint ti,de a lóerőhöz és a fordulathoz képest strapabíró,Bmw-vel járt valaki gyorsulni,az mit tud?meg a 2011 zx 10 re is kiváncsi lennék
A 2006-tól 10-esnek már nem olyan jó a kuplungja mint az előzőknek, a 2011-esről meg még nem tudni hogy milyen, nem láttunk még itthon gyorsulni új 10-est!
azért oda mernék állni teljesen gyári állapotú motorokról beszélve a Kawával bármelyik mellé,de Feri ezt te honnét tudod,talán még 1 m sem mentél gyári blokkal rendelkező géppel,nálad más a mérce
A K7 1000 szutyukival nem sokat kell csinálni hogy ne segédmotor legyen! Egy Hondás Czaga Miki haverom hívja a 170 le keréken alatti motorokat ségédmotornak, köztük az övét is ami a csapatunkban a leges-leg segédmotor!
S1000RR-t már 2× láttunk, ugye ami gyárilag erősebb az új 10-estől!
A BMW már mind a 2× elvérzett az elődöntőben, de hozzá kell tenni gyári volt!