Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted!
S1000RR-t már 2× láttunk, ugye ami gyárilag erősebb az új 10-estől!
A BMW már mind a 2× elvérzett az elődöntőben, de hozzá kell tenni gyári volt!
nyomkodd meg rendesen,nehogy tavasszal derüljön ki,hogy mégse!pedig azt hittem fel kell vinni a tiéd is,azt jól elcseréltem volna őket,,vagy valami negatív tuningot a tiédbe rakkatnék
neked még a 954 volt akkor,utána vetted a suzukit,ha jól emlékszem,64000! és blokk rendben még neki?
NEm, most jó az egész
Zoli!
A kék K5-öm és a sárga K7-em gyári blokkal ment, igaz azon kívül minden meg volt vele csinálva ami csak lehet! Emlékszel Telegdi Petire, 04-es kék 10-es volt neki, még most is meg van neki 64000 km van neki benne!
Tomi kedden viszem a futóművem,neked esetleg valami átalakítás?
a többiét én sem tudom mit bír,de a 04-05 az bírja,persze nem annyit rajtoltam vele mint ti,de a lóerőhöz és a fordulathoz képest strapabíró,Bmw-vel járt valaki gyorsulni,az mit tud?meg a 2011 zx 10 re is kiváncsi lennék
Olyan gyors hogy nem láttátok
A 2006-tól 10-esnek már nem olyan jó a kuplungja mint az előzőknek, a 2011-esről meg még nem tudni hogy milyen, nem láttunk még itthon gyorsulni új 10-est!
ja úgy, teljesen igazad van ebben
Zoli!
Nem erről beszéltem ami te írsz!
Arról hogy gyári állapotban melyik 170 keréken!
2010-ig csak 1 volt a BMW S1000 RR
ezt jól mondod,én is részt vettem már egy-két gyorsuláson,tudod jól,de még a kuplungot nem cseréltem se ebben(19000km) se a zx9 ben (22000km) adtam el
Rosszul tudod, ez attól függ meg van-e a kuplungod csinálva, egyébként a 04-05 10-esé az egyik legjobb gyári kuplung!
azért oda mernék állni teljesen gyári állapotú motorokról beszélve a Kawával bármelyik mellé,de Feri ezt te honnét tudod,talán még 1 m sem mentél gyári blokkal rendelkező géppel,nálad más a mérce
Hát én is a nem segéd motorokat írtam
Így van Zoli barátom!
Ha az 1000-est 2010-ig nézzük gyári állapotban, kawat meg a dukatit is lehúzhatod a nem segéd motor kategóriából!
Nagy az van sok,csak gyors és erős van kevés!
3-4 Pl Kaawa,Bmw,Ducita ,meg a szarrá tuningolt Suzi
Akkor szerintem nem sok nagymotor van magyarországon.
Ja de a Hondával lehet a legszebben elstartolni.Vagy rosszul tudom
A K7 1000 szutyukival nem sokat kell csinálni hogy ne segédmotor legyen! Egy Hondás Czaga Miki haverom hívja a 170 le keréken alatti motorokat ségédmotornak, köztük az övét is ami a csapatunkban a leges-leg segédmotor!
Ha ez így igaz akkor mit csinálnál a szutyukival ha a tízes nagy motor lenne
Lengyel Pali ZZR-es barátom volt nálam tegnap, mondta a ZZR projektet!
Ágó egy segédmotorral gyorshajtás, ne viccelj már!