Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Ago,Szerintem meg tud 300 at
GSX-R 1000-nél úgy tudtam minden sebességnek más a gyújtás térképe. 1-2-3 körny. véd. 4-5 nincs 6 ford. tiltás előbb. K7-K9-nél 6.-ba óra szerint 13600 tilt, még a többi fokozatban 14100-ig forog. Tőled vettem már pár db. X-TRE-t és azt 5-re állítjuk 6-ba is 14100-ig forog el óra szerint persze ha van erő! A 299-et már 5-be is mutatja leszabályzás előtt 200 fordulattal, ezért írtam mert ez miatt gondoltam, nincs köze a kilométer órának a végtiltáshoz csak a fordulathoz 6-ba a GSX-R-nél. Kawánál nem tudom hogy van, nekem Oláh Joci mondta hogy neki a 04-es 10-be külön kellett megvenni a körny.véd. tiltás és a 300-as tiltás iktatót Csunderliktől.
f.feri69,

Ha csak 6.ban nézné, akkor a környezetvédelmi tíltás kiiktatná, mivel mondjuk ha az 4. vagy 5.-re állíłtod, akkor az ECU sosem kap 6.-at...
Csak kicsit gondolkodni kellene...

De megnézem neked, de így rémlik, hogy a kawasaki-knál SpeedoHealer kell bele avégsebesség tíltás semlegesítésére.
Nem sürgős csak tavaszra kell, lényeg hogy van hozzá. Én úgy tudtam hogy a végsebesség tiltás az 6.-ba nem engedi elforogni a motort addig mint a többi fokozatban, és nem a kilométer órával van össze függésben.
MIért te 290-eset javasolsz?
f.feri69,

minek 360-as dob egy zx10r-re?!
f.feri69,

A környezetvdelmi tíltás kiiktató élvitték, most nincs raktáron belőle. Ha jól emlékszem a Kákonyi Ádámék vitték el a napokban. Rendelni tudok, de gondolom nem sürgős.
A végsebesség tíltást meg úgy lehet kivenni, hogy be kell kalibrálni a kilóméterórát - ami alapból is közel 10%-ot csal és akkor 10%-kal tovább forog. Amúgy az a motor nem tud ugyse 300-at. Max nagyobb hengerrel...
kawazsolti-nak
ZX10R 04-05 slip-on: Tri-ovál rozsdamentes, 360 mm palást hossz, 60mm ki és be menet.
Zoli 071 és a 072 képet kaptam meg a másik 2 nem jött át
Igen át jött. A bemenet 58 a dobon az a belső átmérő, és a kimenet is a 55 belső átmérő?
mert 4 képet küldtem,az sok volt egyszerre,most elfeleztem őket,2x2 fog menni,igy 8mb,át kell mennie
Még nem jött meg
Szia Feri,nézzél rá megérkezett-e az email.
Szia Zsolt!
Képet tudnál róluk küldeni? A végdob slip-on vagy bolt-on?
f.feri69@freemail.hu
Szia!

Van végdobom és kpl rendszerem Bódisban! Új!
Ez igaz ha hülyén csinálod! Volt olyan versenyző akinek nem bírt ki a kuplung egy versenyt. De ha ésszel csinálod 1 évet is elmegy, kb. 10 verseny az OB. És ott van az olaj szűrő hogy tegye a dolgát! És nem fémig kell a lamellákat koptatni, pont azért hogy ne menjen az olajba! De ez csak az én véleményem!
Jah Zoli add oda Jocinak a 10-est egy hétre, és majd kell azon is láncot cserélni, meg kuplungot, meg fékbetétet, biztos nem takarékos üzemmódban fog a 10-esed működni nála, ő azt mondaná ki lesz kormolva!
2005-ben 04-es tizesét 18000 km-nél pont egy éves volt neki, mikor főtengelyesre tette az M3-on, ott voltam akkor is, egymással versenyeztünk Hatvan- Pest között oda-vissza. Garanciába nagy nehezen megcsinálták a blokkot neki, de Papp Laci azt mondta hogy Belgiumból egy KAWA főnök eljött megnézni a blokkot, mert nem hitte el hogy közúti motor főtengelyes legyen garancia időn belül! Európában akkor nem volt rá példa hogy garancián belül fötengelyesre tegyenek egy 10-est. Oláh József bebizonyította hogy garancia időn belül le lehet fektetni egy 10-est! A 08-as tizese azért nem feküdt még le mert azzal mi úgy mondjuk "spórolt", de csak azért mert ha az is lefekszik garancia időn belül akkor vagy 2 hónapig nem tud motorozni mert addig javították a 04-est is neki. Mivel már nincs neki rá garancia, nem is spórol a blokkal, de várja is már a blokk megadását. Mondta is nekem hogy kibírta a 2012-t de biztos hogy 2013-ban lefekszik a blokk. Ő is gyorsul még,de nem jön el minden versenyre ami OB, van amikor D1000+ ban megy, vagy Street 1000-ben.
Gyorsulásnál a blokk is fogy mert rengeteg kuplung kerül bele. Évi 20-30 versenyre elmész akkor 4-5 kuplung belemorzsolódik a gépbe hiába cseréled gyakrabban az olajat. Eltömíti a kis járatokat és agyő csapágyazás. Már ahogy hallottam.
nekem gyári lánc,lánckerék,második gari fékbetét,kuplung gyári,olaj nem fogy még,nagyon takarékos üzemmódban van a gép,persze tudom,gyorsulásnál fogy a lánc
ez aJoci egy gyilkos,a régiben is kifektette a blokkot,ha jól tudom.jár még ő is gyorsulni? Már nem streetben mentek?
Persze Joci megvan. 08-as 10-ese van 38-39 ezer kilométerrel. Most jött meg neki a 3-ik láncszett,DID ZVM 530-ast rendelt mert a gyári 525-ös is elszakadt neki, és utána lévő RK GXW 520 versenylánc is elszakadt. Várja hogy mikor fekszik le a 10-es blokkja jövő nyáron. Már csípi neki az olajat is és nem a legszebben jár, azt mondja hogy jövő nyáron biztos lefekszik a blokk. Majd bontóban vesz egy blokkot 350-ért, de erre nem költ mert többet kellene rá költeni mint 350.
tudom hol van rajt a kipufogó,csak Te nem így írtad,megérdemelte a srác,már a leleménnyességért is,most ugrik be,én egyszer voltam csak,de lehet találkoztunk is,vagy keverem a motorkiállítással
A 06-07-nek az ülés alatt van a 2 kipufogója ha nem tudnád! De a kék motoros barátunknak is jobban tetszett ha leszerelte őket az ülés alól, és egy összekötő csővel jobb oldalra egy dobot felszerelt, mint ahogy egy 04-esen is van! Mindig feljártunk a Lime-partira volt egy ZXR 400-unk is. De volt olyan is hogy Osváth Feri felengedett a GSX-R-el is. Miki haverom meg felmatricázott Kawasakira egy fekete CBR 1000 RR-t és úgy motorozott a Limén és sokáig nem is vették észre hogy egy Honda. Egyszer később észre vette valami Kawasaki főnök és azt mondta Mikinek, de hát uram ez egy Honda és nem Kawasaki, na és erre Miki,mi van a motorra írva, erre a Kawa főnök, de uram ez egy Honda, dehogy az, ez a jövő évi új ZX 10-es csak ti még nem tudjátok. A kawa főnök nevetett egy nagyot és fel engedte Mikit a pályára. No látod nem feltétlen, hogy Kawád legyen ha a Lime-partin akarsz motorozni!
Még abban segítsetek hogy bele tegyünk-e még egy láncszemet a láncba, hogy hátrébb kerüljön a tengely a lengővillában, mert már ezt is hallottam hogy így kezesebben viselkedik és nem olyan rakoncátlan?