Nekem a legfőbb gondom az vele, hogy nem ül össze rendesen az eleje a kanyarba befele ezért nem fordul rendesen a motor és lesodródik az ívről de nagyon durván. És bizonyos kanyarokban hajlamos volt berádlizni. Amíg kanyarban húzom a féket addig fordul a motor amint elengedem elkezd lemászni. holott fordítva kéne lennie. Először csak szimplán arra gondoltam, hogy túl kemény a rugó. Amikor teljesen kitekertük az előfeszítést javult is a helyzet valamelyest. Aztán a hogy jobban utánajártam a dolognak a szakemberek és sokkal gyorsabb felhasználók mondtak pár érdekeset.
Gyárilag 1.000 rugók vannak benne és az én súlyomhoz 0.900-es kéne. Gyárilag sok az első villában az olaj és a visszacsillapító szelep is a kevésbé jó kategóriába tartozik valamint a geometrián is elég sokat kell módosítani, hogy jól forduljon a gép. Ennyi.
Teljesen igazad van Tomi, ez ahol most vagyunk a 10-eshez fűződik és nem a gyorsulási versenyhez és a végsebesség méréshez Úgyhogy ha még valakinek van kérdése felém az jöjjön át GSX-R 1000-re és ott tegye, de ne legyen hiányos az adatlapja!
én többet nem gyorsulok mee másfél hónapot lábadozam utána.Történt hogy ogre-orange alámbaszta gyengének nem mondható ereggyét...és amikor a rajt előtt pár perccel levettem a sisakom,széthúzodott két csigolyám....veszéj-yes-ez a motóspó
Én nem bírnék ilyeneken vitázni és soha nem szokott érdekelni,h más motorja hogy megy,csak az enyém jobban menjen mindenkiétől
Na csak vegyek újból sportmotort
Úgy sem fogod elhinni, de Jana annyit csinált az Edina (volt felesége) motorjával Skorpion rendszert tett rá, K&N légszűrő, és hozzá fúvókázta, és mi úgy vettük meg Edinától és úgy is ment vele Ricsi. De ha nem hiszed meg adom Edina vagy Jana számát és kérdezd meg! A Váradi Gyuri régi motorját soha nem csinálta Jana, a Katona Dani motorját 2006-ban az utolsó versenyen kióvták és kiderült hogy 440-es de ők így vették. 2007-ben Jana 400-as hengert tett rá és fullra megcsinálta a blokkot (nagy kompressziós dugó, hegyes vez.tengely, hengerfej munka. Ezt a motort 2007 év végén megint kióvták de már rendben volt minden (400-as volt) és akkor ezt a motort vette meg a KAWA importőr Váradi Gyurinak versenyzésre amivel most versenyzik is! Teljesen mindegy hogy mit írtam mert úgysem fogod elhinni, de járj utána és rá jössz hogy igaz. Keresd egyszer Lévai Attilát versenybíró Madarason ugyan így elmondaná neked
Mi értelme van ennek a hencegésnek? Nagyon jók vagytok a fiaddal, istenek, királyok császárok, a Ti motorjaitok a legjobbak, legerősebbek,legszebbek!......csak hagyd már abba ezt a folyamatos bizonyítást hogy mekkora ászok vagytok! Ha meg mégsem menne, akkor email-ben, privátban folytassátok. Lassan ez az egész topic nem szól másról, csak Rólatok.
Az eredményeim titkosítva vannak, úgy 25 évre, szóval ezekkel em henceghetek!
Még mindig nem világos, világosíts fel egy laikust. Ezek szerint Ricsi nem volt béna, Ö kihozta a maximumot a motorból. Így nem marad más, mint Jana gyenge motort csinált nektek. Amit elég nehéz elhinni annak tudatában, hogy két motort már jól megcsinált, mért pont a Tiéteket cseszte volna el. Légyszi avas be a titokba.
De a monitor mögött könnyű írogatni (főleg ha az adatlap elég hiányos) , meg kell mutatni tudsz-e 400-ban jobbat menni mint 12.08, vagy street 1000-ben 9.54
Ha lenne egy kis rálátásod a dolgokra, de mint látom nem sok van. Nézd meg a bufutási sebességeket 400-ban Ricsinek mennyi volt max. 179 km/h, Katona Daninak 185, Váradi Gyurinak 192 is volt , no ebből indulj ki melyik motor milyen erős volt. Nézd meg Ricsinek 12.08 volt a legjobb idője 1.8-as hatvan lábbal. Gyuri vagy Dani sem tudott 1.8-tól jobb 60 lábot, csak utána erőből el mentek ha vágnád a dolgokat nem irnád ezt hogy mi a helyzet 400-ban
Végig olvastam ezt a fergeteges vitát, egy gondolatsor fogalmazódót meg bennem.
Egyfolytában isteníted a motorodat, magatokat, és Végh Janit, és itt visszakanyarodnék a 400-as éveitekre, mert ez egy jó példa.
A motor tudomásom szerint Végh Janiéktól volt,(helyesbíts, ki ha nem így lenne) ami arra enged következtetni, hogy biztos tutin meg volt csinálva. Példa erre Lencsés vagy Katona motorja (fennesem, tudja melyiküké volt) ami 11-es időket ment. Vagy ott van Váradi (nem tudom, ki csinálja a motorját, feltételezem Jani) aki szintén 11-es időket megy. A Fiad pedig jóval 12-ö fölött teljesített, ráadásul egy 250-esel verték meg. Itt merül fel bennem a kérdés, hogy akkor most ki volt a béna a Fiad vagy Jani. Na és akkor itt elehet azon gondolkodni, hogy most az 1000-ben minek köszönhető hogy mind kettő klappol, esetleg nem 1000-es a motor és ezzel kompenzálja a tudásbeli különbséget.
Ennyi. Ezek jutottak eszembe mikor olvastam a fórumot.
Ja, nekem nincsenek eredményeim, mert Én csak egy lelkes szurkoló vagyok, akinek sok barátja indul Madarason.
Üdv. W. Attila
Nem azt mondtam, hogy igaz hanem, hogy logikus. Ha tényleg 120kg-vagy érdekes lenne ha egy gyári superbike motoron ülő törpe biagginál gyorsabb lennél az egyenesben.
Gyárilag 1.000 rugók vannak benne és az én súlyomhoz 0.900-es kéne. Gyárilag sok az első villában az olaj és a visszacsillapító szelep is a kevésbé jó kategóriába tartozik valamint a geometrián is elég sokat kell módosítani, hogy jól forduljon a gép. Ennyi.
A K&N szurok nem pirosas szinuek szoktak lenni?
Na csak vegyek újból sportmotort
Az eredményeim titkosítva vannak, úgy 25 évre, szóval ezekkel em henceghetek!
Egyfolytában isteníted a motorodat, magatokat, és Végh Janit, és itt visszakanyarodnék a 400-as éveitekre, mert ez egy jó példa.
A motor tudomásom szerint Végh Janiéktól volt,(helyesbíts, ki ha nem így lenne) ami arra enged következtetni, hogy biztos tutin meg volt csinálva. Példa erre Lencsés vagy Katona motorja (fennesem, tudja melyiküké volt) ami 11-es időket ment. Vagy ott van Váradi (nem tudom, ki csinálja a motorját, feltételezem Jani) aki szintén 11-es időket megy. A Fiad pedig jóval 12-ö fölött teljesített, ráadásul egy 250-esel verték meg. Itt merül fel bennem a kérdés, hogy akkor most ki volt a béna a Fiad vagy Jani. Na és akkor itt elehet azon gondolkodni, hogy most az 1000-ben minek köszönhető hogy mind kettő klappol, esetleg nem 1000-es a motor és ezzel kompenzálja a tudásbeli különbséget.
Ennyi. Ezek jutottak eszembe mikor olvastam a fórumot.
Ja, nekem nincsenek eredményeim, mert Én csak egy lelkes szurkoló vagyok, akinek sok barátja indul Madarason.
Üdv. W. Attila