Dehogy yoshi kiites, a STREET 1000-ben nem lehet kicserélgetni a gyári dolgokat, de viszont lehet komplett hengerfej munka, vezérműtengely fokolás és kompresszió növelés (apa szerint Mo.-n két ember tud tökéletesen vezérműtengelyt fokolni, ami nagyon fontos, és az egyik Végh Jani). Így 184 keréken. 19 lóval gyengébb mint az apaé, de így megyünk 400m-en nagyjából ugyan olyan sebességet 245-250. De apa 35-40 kg-al nehezebb mint én és ez a súlykülönbözet el is viszi a 19 lovat 400m-es sőt az időm még így is jobb kettő tizeddel. 1400 m-en egy kicsit most elkottáztuk magunkat, mert túl hosszúra áttételeztünk, mert elállt a hátszél, főleg apa (318), én (315). Czinder Robi is először (mert 2-t lehet menni) 315-re áttételezett és 299-et ment, utána egy foggal nagyobbat tett hátra így 307-re áttételezett és így ment 303-at. Kb 35 fok volt ás apa azt mondta, h neki nincs kedve áttételt cserélni a dög melegben 2 motoron, mert így is megnyerjük, de ha mi is rövidebbre vesszük mi is többet mentünk volna, mert így már lassabban forgott a végén.
Ddt 500
Na jol van en meg mar keztem elhinni xd
De am orultem volna neki am. Lett volna jovore egy uj ellenfel :)
Mert ezmiatt a rohadt k*rva valsag miatt egyre egyre fogyatkoznak :(
Nem hogy a tükör, index, rendszám, még a kormányvég súlyt is levesszük (10-esen jó nagy)! Még az sem mindegy hogy behajtod-e a lábfejed rendesen és a könyöked behúzod-e magadra teljesen
Ennyi volt (kék), és ennyi lett (piros)
Még meg van az MRA-s sport plexi ! 10-be postával lecsaphat rá, ha valakit érdekel
ZX10 '06-tól
jedis@freemail.hu
30/351-0610
Na jol van en meg mar keztem elhinni xd
De am orultem volna neki am. Lett volna jovore egy uj ellenfel :)
Mert ezmiatt a rohadt k*rva valsag miatt egyre egyre fogyatkoznak :(