Látom mind1 mit ír az ember.
Az az igazság, hogy a két legbénább versenyző ebben a nagy profi és korrekt táborban a Czinder Robi meg Én.
Mi azért csalunk állandóan, hátha utol tudjuk érni a korrekt, profi és szerény versenyzőket.
Mi is felfurtuk a motorunkat 1070ccm-re, ellentétben másokkal, akik szériával mennek, de az az igazság, hogy tovább kell furkálni, mert így is bénák vagyunk!
Mondjuk még a Bird is béna, mint Én, de nem annyira, mint a Czinder Robi. Ezért én meg Bird elrejtünk majd titkos nitrot vagy tubót a motorba.. Hátha így csalással olyan ügyesek leszünk, mint a korrekt, profi versenyzők.
Azt is tudjuk, hogy csak a Ti szerelőtök a jó, meg a más szerelője és persze a mienk meg egy kókler. De hát nekünk csak ilyen jut... kis pénz, kis motorozás, semmi eredmény... ilyen ez a popszakma
Ekkora agyonhúzással amilyeneken a Ti motorjaitok átestek meddig lehet a fogyasztást felvinni? Mert egy K4-es 1000-nek átírattuk az injektor térképét,plusz levegőszűrő,kipufogó dob és első hátsó lánckerék áttételezés,de már ez után is simán oda lehetne kötni a benzinkutat :))
Nem fogod elhinni Ágó de Joci azt mondja hogy most megy a motorja a legjobban, elkezdte csípni az olajat is neki, ami ugye bizonyos határig pozitivum (Jana szerint). GPS szerint is jobban megy neki mint 2-3 éve amit én is láttam igaz hogy zörög-csattog de jó megy. Ricsi tavaly kezdte 1000-es motorral előtte 2 év 400-as, Robi meg kb. 15 éve versenyzik. Én nem mondtam hogy meg van csinálva Robi motorja csak jól megy. 2003-ban te is azt mondtad hogy a ZX9R-ed nincs felfúrva, mivel cm3 növelés akkor sem volt engedélyezve, és á tényleg nem volt csak 950 vagy 960-ra! Konc Anti neve mond neked valamit még, ő tudta mennyi cm3-is a ZX9R-ed. Vagy pl. Papp Laci ZX9R-jei is mindig gyárik voltak hát persze hosszú löketű főtengely, nagyobb furat,stb, Ezzekkel nem a Robi motorjára akarok célozni!
Szerinted az Olah Jóci motorja - főleg ahogy ő megy vele - azonos állapotban van a Robi motorjával?!
Azt meg úgye ne is vegyük figyelembe, hogy Oláh Joci egy évben megy 3 versenyt, mint Robi mondjuk 20-at.
A Ricsinél azt irtad, hogy számít a gyakorlottság, de akkor Robinál nem?!
De ha ennyire biztos vagy, hogy Robi motorja meg van csinálva, akkor Én állom a fogadást 100.000HUF értékben!
Állod?!
Tavaly nem a gyári blokk (174.3 paci) miatt volt 9.8, de nem 9.8 volt, hanem 9.7 hanem az 1.8-as 60 láb miatt, és a rutintalanság miatt, és a szaggatós kuplung miatt mint neked 2010 év elején
176-nál nem sikerült jobbat mérni :( / Volt idén 172 is! /
Gyári blokkal mit ment a gixer? 9.8 vége? Csak hogy ne egy szétfaragott blokkost istenítsünk. Amúgy jó gépek azok is. :) Jimbó öreg vasát is belekergettem 9.9-be.Még volt benne bőven lehetőség. Sziasztok javascript:smile(document.frmmsg.body,'10');document
.frmmsg.body.focus()
Szia Robi! Én Oláh Joci barátom motorjából indultam ki, ugye az teljesen olyan mint a tiéd. Az övét tudom mennyit megy gyári áttétellel, gyári gumi mérettel, ha leforog 6-ba. Láttam milyen áttételt tettél föl, és milyen gumid volt a motoron és annak tudtam fejből a kerületét és gyári guminak is tudtam, és ez arányosság elve, hát egy kis matek és 315 ha leforog a 10-es. De lehet hogy elszámoltam magam és 311, de akkor neked még sokkal előnyösebben volt áttételezve a motorod mint a miénk (és még a második menetre te még 1-et rövidítettél), mert a miénk 315 és 318-ra voltak. Robi mondtam K.lacházán múltkor, hogy télen ÁGÓ-val reszeljetek ti is. Viszont az nekem érdekes hogy ugyan az a motorod mint Oláh Jocié még a rendszer is, és Joci 10 kg-al könnyebb mint te és neked mindig nagyobb volt a befutási sebességed 400m-en mint az övé! De lehet hogy ez "szórás" A Lázár lovasparkban találkozunk a díjkiosztón sofőrt hozzál mert inni kell
Fasza kis gép! De úgy gondolod akinek ZX10R van az gerjed egy Pocket-bike-ra! Még jó hogy nem a GSX-R 1000-hez tetted föl, biztos gondoltad az azért már nagyon durva lenne oda tenni!
Sziasztok.Czinder Robi vagyok. Nem jól számolt a Feri. Én 311-re áttételeztem.Tavaj is ezzel mentem.Most kicsit elbabráltam a dolgot. Sejtem mi volt a hiba.Az én motorom blokkja teljesen gyári! Tehát nem rossz a KAWÁTOL a reszelgetett gixerekkel szemben. Amúgy meg jó éjszakát! :)
Látom mind1 mit ír az ember.
Az az igazság, hogy a két legbénább versenyző ebben a nagy profi és korrekt táborban a Czinder Robi meg Én.
Mi azért csalunk állandóan, hátha utol tudjuk érni a korrekt, profi és szerény versenyzőket.
Mi is felfurtuk a motorunkat 1070ccm-re, ellentétben másokkal, akik szériával mennek, de az az igazság, hogy tovább kell furkálni, mert így is bénák vagyunk!
Mondjuk még a Bird is béna, mint Én, de nem annyira, mint a Czinder Robi. Ezért én meg Bird elrejtünk majd titkos nitrot vagy tubót a motorba.. Hátha így csalással olyan ügyesek leszünk, mint a korrekt, profi versenyzők.
Azt is tudjuk, hogy csak a Ti szerelőtök a jó, meg a más szerelője és persze a mienk meg egy kókler. De hát nekünk csak ilyen jut... kis pénz, kis motorozás, semmi eredmény... ilyen ez a popszakma
Szerinted az Olah Jóci motorja - főleg ahogy ő megy vele - azonos állapotban van a Robi motorjával?!
Azt meg úgye ne is vegyük figyelembe, hogy Oláh Joci egy évben megy 3 versenyt, mint Robi mondjuk 20-at.
A Ricsinél azt irtad, hogy számít a gyakorlottság, de akkor Robinál nem?!
De ha ennyire biztos vagy, hogy Robi motorja meg van csinálva, akkor Én állom a fogadást 100.000HUF értékben!
Állod?!
Gyári blokkal mit ment a gixer? 9.8 vége? Csak hogy ne egy szétfaragott blokkost istenítsünk. Amúgy jó gépek azok is. :) Jimbó öreg vasát is belekergettem 9.9-be.Még volt benne bőven lehetőség. Sziasztok javascript:smile(document.frmmsg.body,'10');document
.frmmsg.body.focus()