Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az szó szerint nagyot ütött
hát ja
f.feri69,

Látom mind1 mit ír az ember.
Az az igazság, hogy a két legbénább versenyző ebben a nagy profi és korrekt táborban a Czinder Robi meg Én.
Mi azért csalunk állandóan, hátha utol tudjuk érni a korrekt, profi és szerény versenyzőket.
Mi is felfurtuk a motorunkat 1070ccm-re, ellentétben másokkal, akik szériával mennek, de az az igazság, hogy tovább kell furkálni, mert így is bénák vagyunk!
Mondjuk még a Bird is béna, mint Én, de nem annyira, mint a Czinder Robi. Ezért én meg Bird elrejtünk majd titkos nitrot vagy tubót a motorba.. Hátha így csalással olyan ügyesek leszünk, mint a korrekt, profi versenyzők.
Azt is tudjuk, hogy csak a Ti szerelőtök a jó, meg a más szerelője és persze a mienk meg egy kókler. De hát nekünk csak ilyen jut... kis pénz, kis motorozás, semmi eredmény... ilyen ez a popszakma
Biztos kicsinek találnám hosszabb utakon,de gondolom rövid kanyargós helyen így,h olyan könnyű azzal a pörgős motorral nagyot üthet
750 után igy kellemesen csalódtam könnyü nagyon tulságosan is
Soha nem mentem még 600-al,de így lerövidítve biztos nagy élmény lehet,főleg,h azok tudnak a legjobban ordítani
14-48-al szerinted hogy huz? nem fogyik el csak végre de az nekem bőven elég
Hát igen így van ez, ha egy motor nem normálisan tud menni, akkor azt valamiből ki kell neki nyerni
elenben pörög mint a nagy tesó és van nyomaték is de hát valamit valamiért
Na az sem gyenge
ha ez vigasztal az én kis K1-em is hasonló módositásokkal be löki 100-on a 12litert és hasszázas
Ekkora agyonhúzással amilyeneken a Ti motorjaitok átestek meddig lehet a fogyasztást felvinni? Mert egy K4-es 1000-nek átírattuk az injektor térképét,plusz levegőszűrő,kipufogó dob és első hátsó lánckerék áttételezés,de már ez után is simán oda lehetne kötni a benzinkutat :))
Bocs Oláh Joci volt nálam és bejelentkezett, és az övén maradt mikor írtam de amit írtam ő is alátámasztott.
Nem fogod elhinni Ágó de Joci azt mondja hogy most megy a motorja a legjobban, elkezdte csípni az olajat is neki, ami ugye bizonyos határig pozitivum (Jana szerint). GPS szerint is jobban megy neki mint 2-3 éve amit én is láttam igaz hogy zörög-csattog de jó megy. Ricsi tavaly kezdte 1000-es motorral előtte 2 év 400-as, Robi meg kb. 15 éve versenyzik. Én nem mondtam hogy meg van csinálva Robi motorja csak jól megy. 2003-ban te is azt mondtad hogy a ZX9R-ed nincs felfúrva, mivel cm3 növelés akkor sem volt engedélyezve, és á tényleg nem volt csak 950 vagy 960-ra! Konc Anti neve mond neked valamit még, ő tudta mennyi cm3-is a ZX9R-ed. Vagy pl. Papp Laci ZX9R-jei is mindig gyárik voltak hát persze hosszú löketű főtengely, nagyobb furat,stb, Ezzekkel nem a Robi motorjára akarok célozni!
És a te motorodban milyen módosítások vannak ha meg szabad kérdezni? Csak mert láttam az oldaladon, hogy 206Le.
f.feri69,

Szerinted az Olah Jóci motorja - főleg ahogy ő megy vele - azonos állapotban van a Robi motorjával?!
Azt meg úgye ne is vegyük figyelembe, hogy Oláh Joci egy évben megy 3 versenyt, mint Robi mondjuk 20-at.
A Ricsinél azt irtad, hogy számít a gyakorlottság, de akkor Robinál nem?!

De ha ennyire biztos vagy, hogy Robi motorja meg van csinálva, akkor Én állom a fogadást 100.000HUF értékben!
Állod?!
Tavaly nem a gyári blokk (174.3 paci) miatt volt 9.8, de nem 9.8 volt, hanem 9.7 hanem az 1.8-as 60 láb miatt, és a rutintalanság miatt, és a szaggatós kuplung miatt mint neked 2010 év elején
176-nál nem sikerült jobbat mérni :( / Volt idén 172 is! /
Gyári blokkal mit ment a gixer? 9.8 vége? Csak hogy ne egy szétfaragott blokkost istenítsünk. Amúgy jó gépek azok is. :) Jimbó öreg vasát is belekergettem 9.9-be.Még volt benne bőven lehetőség. Sziasztok javascript:smile(document.frmmsg.body,'10');document
.frmmsg.body.focus()
Viccnek szántam a Kawások miatt
Szia Robi! Én Oláh Joci barátom motorjából indultam ki, ugye az teljesen olyan mint a tiéd. Az övét tudom mennyit megy gyári áttétellel, gyári gumi mérettel, ha leforog 6-ba. Láttam milyen áttételt tettél föl, és milyen gumid volt a motoron és annak tudtam fejből a kerületét és gyári guminak is tudtam, és ez arányosság elve, hát egy kis matek és 315 ha leforog a 10-es. De lehet hogy elszámoltam magam és 311, de akkor neked még sokkal előnyösebben volt áttételezve a motorod mint a miénk (és még a második menetre te még 1-et rövidítettél), mert a miénk 315 és 318-ra voltak. Robi mondtam K.lacházán múltkor, hogy télen ÁGÓ-val reszeljetek ti is. Viszont az nekem érdekes hogy ugyan az a motorod mint Oláh Jocié még a rendszer is, és Joci 10 kg-al könnyebb mint te és neked mindig nagyobb volt a befutási sebességed 400m-en mint az övé! De lehet hogy ez "szórás" A Lázár lovasparkban találkozunk a díjkiosztón sofőrt hozzál mert inni kell
f.feri69 azért raktam fel lehet hogy vkinek van gyereket és tudja tanítani motorozni ! alapokat legalább ! vagy hogy szokja h vmi ilyesmi egy motor !
Fasza kis gép! De úgy gondolod akinek ZX10R van az gerjed egy Pocket-bike-ra! Még jó hogy nem a GSX-R 1000-hez tetted föl, biztos gondoltad az azért már nagyon durva lenne oda tenni!
Sziasztok.Czinder Robi vagyok. Nem jól számolt a Feri. Én 311-re áttételeztem.Tavaj is ezzel mentem.Most kicsit elbabráltam a dolgot. Sejtem mi volt a hiba.Az én motorom blokkja teljesen gyári! Tehát nem rossz a KAWÁTOL a reszelgetett gixerekkel szemben. Amúgy meg jó éjszakát! :)
Valakinek egy pocket bike ? :)