Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet megreckírozok egy cserét
Szerintem a felfekvő felületben nincs nagy különbség.
A nyergek a gyári 6 dugósak maradtak,bár tudom hogy ezek 4 dugósokhoz vannak mérve.
Nem tudom mert egyszer mentem eddig K5 1000-el és azon jó volt a fék. Nekem full gyári a fékem (gumi fékcső 2008-as fékfolyadék) csak a fékbetétet variálom és eddig csak egyszer volt vele gondom de azt én okoztam. Szerintem jó a fékje. Biztos nem egy Brembo de a Vida Tibor fém fékcsővel ment 1:54.2-őt szóval nagyon szar nem lehet.
Sokkal jobb!
Más téma,talán értelmesebb. A motoromon perpillanat a 06-os gixxer radiális fékje van fent. A 08-as zx 10-nek vajon mennyivel másabb a fékje?
Úgy is megint elfogy a gumi rajta
Hát tőled elálmosodtam. Pedig még meg akarom nézni a BSB mai versenyét. Éppen Shakey Byrne vezet Kawasaki ZX-10R-el.
Azt hittem hogy már altatnak
Tudom akinek Busája van csak nagy ember lehet nem pedig ovis
Az intelligens ember meg érti az iróniát aki meg nem az...hát az komolyan veszi és leégeti magát.
Nagyon érdekes csak a K4 750 nem erősebb mint a K1, a 2004-es R1 meg 20Le erősebb mint a 2002-es.
Ilyenkor este a gyerekek isznak elalvás előtt forró kakaót, egy rendes férfi .........
Az nem érdekes hogy 2000-ben a GSX-R 750 arcon vágta a 2000-es R1-et és a CBR 929-t végre is
Hát akkor ezt le is zárhatjuk. Jó éjszakát.
Nem tudom miért van ez. Szerencsére lassan megyek alukálni mert a forró kakaótól elálmosodtam.
Azt meg pláne nem értem, hogy mit keresnek itt Suzukisok!
Az a 314 az 311 volt de sokak szerint (még utólag a verseny bíró szerint is) nem jól mert a gép mert közvetlen előtte meg 290 volt ez elég érdekes 290-311. Néha nagyon ritkán elmér a gép már volt arra példa hogy egy ZX6R-re 368-at mért 400m-en
Nem számit hogy ki vagyok,de ez akkora ovi alsóosztály,hogy az már orvosért kiabál!
Ez meg itt majdnem elsikkadt. Bár nem tudom ki vagy de köszönöm. Nyugi én nem veszem különösebben komolyan a dolgot. Várom hátha lehet normálisan beszélni de sajnos nem úgy tűnik.
A lóerő azért nagyon nem ugyan az.
Dehogy akartál. Te buzerálni akartál hátha lesz belőle valami de hát nem. Tudom, hogy piszkálja a csőröd hogy amikor a célegyenes bátor hőseiről beszélnek egyből én kerülök szóba és nem valami suzukis de hát ezt le kell nyelned.
Mert az SUZUKI az meg YAMAHA
Majd meglássuk. Czinder ment egyszer 314-et. Az ő motorja 7 Le erősebb mint az enyém. Én könnyebb vagyok nála 15kg-al. Egyszerű fizika.
Hol és mikor meg 1400m-en Látom megsértődtél pedig én csak beszélgetni akartam veled
A K4 750-el 2004-6-os R1-ek nem tudtak elmenni a célegyenesben pedig biztos 20-30Le erősebbek voltak. Persze hosszabb egyenesben biztos otthagytak volna.