Nem tudom mert egyszer mentem eddig K5 1000-el és azon jó volt a fék. Nekem full gyári a fékem (gumi fékcső 2008-as fékfolyadék) csak a fékbetétet variálom és eddig csak egyszer volt vele gondom de azt én okoztam. Szerintem jó a fékje. Biztos nem egy Brembo de a Vida Tibor fém fékcsővel ment 1:54.2-őt szóval nagyon szar nem lehet.
Nem tudom miért van ez. Szerencsére lassan megyek alukálni mert a forró kakaótól elálmosodtam.
Azt meg pláne nem értem, hogy mit keresnek itt Suzukisok!
Az a 314 az 311 volt de sokak szerint (még utólag a verseny bíró szerint is) nem jól mert a gép mert közvetlen előtte meg 290 volt ez elég érdekes 290-311. Néha nagyon ritkán elmér a gép már volt arra példa hogy egy ZX6R-re 368-at mért 400m-en
Ez meg itt majdnem elsikkadt. Bár nem tudom ki vagy de köszönöm. Nyugi én nem veszem különösebben komolyan a dolgot. Várom hátha lehet normálisan beszélni de sajnos nem úgy tűnik.
Dehogy akartál. Te buzerálni akartál hátha lesz belőle valami de hát nem. Tudom, hogy piszkálja a csőröd hogy amikor a célegyenes bátor hőseiről beszélnek egyből én kerülök szóba és nem valami suzukis de hát ezt le kell nyelned.
A K4 750-el 2004-6-os R1-ek nem tudtak elmenni a célegyenesben pedig biztos 20-30Le erősebbek voltak. Persze hosszabb egyenesben biztos otthagytak volna.
Azt meg pláne nem értem, hogy mit keresnek itt Suzukisok!