Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Szombaton mentem 480 km-t.Besztercebánya!Csodás szerpentinek,smirgli aszfalt.Zselés üllésmicsoda elfért volna,utolsó 50 km-ert állva mentem...Fogyasztás:5,4,tempós menet mellett.
Ja, csak index szárhosszúság kérdése. Csak én a rövidszárú indexet szeretem.
Hú, nagyon szépen köszönöm, de ajiba nem fogadom el. Sör, bor vagy rövid?

Mindjárt írok emailt.
Nekem van gyári rendszámtábla-tartóm buherálni, ha érdekel (új, indexekkel).
Nekem az evotech-es rendszámtartó van, gyári indexek maradtak, pont befér a magyar rendszám.
okés . én is így gondoltam .
ugy értem h kicsit szivárgott az olaj ott a csavar mentén . de ilyen pára jellegű. igazadvan
Mi a kicsi?
Próbálj meg ráhúzni a csavarokra. Óvatosan!
Egy idő után egyébként valamennyi olajpára normális, illetve elkerülhetetlen szerintem.
tegap mosáskor észrevettem hogy a szelepdeknit leszorító egyik csavar alór szivárog az olaj . a csavarok alatt ilyen gumialátát van . az kophatott ki ? ha csak kicsit eresztett olajat az gáz ?
Nem az egyetlen megoldás. Lásd az enyém...
Tud ilyet, csak nem a magyar benzinnel... Horvat vagy osztrak, es egybol masfel literrel kevesebet fogyaszt...
Hali!
Én tudok adni neked egyet. Ajiba.
Dobj egy mailt ( adatlapodon nincs ) az info@911911.hu címemre.
üdv
knapet
És nekem még nem mutattad meg. Apám erre várok.
Sziasztok!
Van egy kis problémám ! Hétvégén elhagytam a hátsó lengővilla bal oldali takarólemezét, amivel a láncfeszességet is állítani lehet, most ideiglenes megoldásként tettem oda alátéteket, de nagyon ronda... Hol tudnék én ilyet venni, vkinek vmi ötlet, esetleg eladó takarólemeze?
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok!
Szia!
Nekem le van rövidítve a tartó,de a gyári indexek vannak fent!
Este rakok fel képeket
Gyapi mesternek köszönhetem
Rendzsámtartóban az egyetlen megoldás, hogy az index a rendszám fölött van. Ráadásul a gyárit nem fogod tudni megtartani, mert nem csavarral csatlakozik, hanem szorítóval, Jobb ha vszel a gyárihoz hasonlót, 2600-ért (párban) és azt rakod az új rendszámtartóra.
Kérdezd meg Bélát a rövid rendszámtartó esőben tapasztalatairól
Nálam a 2004-es túrán pont 4,7-et ivott Igaz olyan 100-as tempóban nyomtuk, és a forgalom is elhanyagolható volt....
Gondolom van tapasztalatotok rendszám tartó rövidítésben is.
Az eredeti indexeket szeretném megtartani, ezért elvileg nem tudok akármilyet felrakni. A neten 2-t találtam, ami passzolna talán, de húzós az ára, ahhoz képest, hogy egy fém darab. Szűk keresztmetszett még az hogy a magyar rendszám keskenyebb mint a britt, így lehet nem fér be az index közé. Van valakinek eredeti indexes rövidítése?

rg-racing
evotech-performance
Köszönöm Srácok, Csabival beszéltem sárvédő + hasidom akár már a jövőhéten. Remélem a fényezés is jól sikerül, a színkódban nem vagyok egészen biztos, illetve annyit tudok, hogy 25u, candy imperial blue, de hogy ez beazonosítja-e a szakiknak a színt azt nem tudom.

Megdöbbentőnek találom motorino által említett fogyasztási értéket.
A 2004es Z750 5 és 6 közt fogyasztott mindig, akár mit is csináltam vele. A 2009es most 6 és 7 közt fogyaszt. Belefér, de nem értem a különbséget, lehet hogy én nyúzom jobban?
Hol a túróban laksz, hogy ekkora hegyek vannak a közeledben?
Mennyire messzire mentél már a motoroddal? Én egy nap alatt 1050km-t. Idén Szicilia a cél. Igen, ha lehetne fotelt tennék rá. Most még én sem ruházok be a cserére, de megérné.
igen, email es yahoo messenger is ugyanaz.
adatlapodon az msn címed van, mert akkor felvennélek
Szia,

most intezem a kovetkezo szallitmanyt, ezek vannak pirosban vagy szurkeben, ha komolyan erdekel, meg tudok hozatni belole.