tegap mosáskor észrevettem hogy a szelepdeknit leszorító egyik csavar alór szivárog az olaj . a csavarok alatt ilyen gumialátát van . az kophatott ki ? ha csak kicsit eresztett olajat az gáz ?
Sziasztok!
Van egy kis problémám ! Hétvégén elhagytam a hátsó lengővilla bal oldali takarólemezét, amivel a láncfeszességet is állítani lehet, most ideiglenes megoldásként tettem oda alátéteket, de nagyon ronda... Hol tudnék én ilyet venni, vkinek vmi ötlet, esetleg eladó takarólemeze?
Rendzsámtartóban az egyetlen megoldás, hogy az index a rendszám fölött van. Ráadásul a gyárit nem fogod tudni megtartani, mert nem csavarral csatlakozik, hanem szorítóval, Jobb ha vszel a gyárihoz hasonlót, 2600-ért (párban) és azt rakod az új rendszámtartóra.
Gondolom van tapasztalatotok rendszám tartó rövidítésben is.
Az eredeti indexeket szeretném megtartani, ezért elvileg nem tudok akármilyet felrakni. A neten 2-t találtam, ami passzolna talán, de húzós az ára, ahhoz képest, hogy egy fém darab. Szűk keresztmetszett még az hogy a magyar rendszám keskenyebb mint a britt, így lehet nem fér be az index közé. Van valakinek eredeti indexes rövidítése?
Köszönöm Srácok, Csabival beszéltem sárvédő + hasidom akár már a jövőhéten. Remélem a fényezés is jól sikerül, a színkódban nem vagyok egészen biztos, illetve annyit tudok, hogy 25u, candy imperial blue, de hogy ez beazonosítja-e a szakiknak a színt azt nem tudom.
Megdöbbentőnek találom motorino által említett fogyasztási értéket.
A 2004es Z750 5 és 6 közt fogyasztott mindig, akár mit is csináltam vele. A 2009es most 6 és 7 közt fogyaszt. Belefér, de nem értem a különbséget, lehet hogy én nyúzom jobban?
Mennyire messzire mentél már a motoroddal? Én egy nap alatt 1050km-t. Idén Szicilia a cél. Igen, ha lehetne fotelt tennék rá. Most még én sem ruházok be a cserére, de megérné.
Szombaton mentem 480 km-t.Besztercebánya!Csodás szerpentinek,smirgli aszfalt.Zselés üllésmicsoda elfért volna,utolsó 50 km-ert állva mentem...Fogyasztás:5,4,tempós menet mellett.